Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
suleilitha schreef:Makkelijker, veiliger, enz. Een operatie brengt hoe dan ook altijd risico's mee. Lonneke wil gewoon niet aan de Mirena, die verkiest een operatie.
Ik begrijp dat niet, maar ieder zijn eigen.
suleilitha schreef:Makkelijker, veiliger, enz. Een operatie brengt hoe dan ook altijd risico's mee. Lonneke wil gewoon niet aan de Mirena, die verkiest een operatie.
lonneke schreef:suleilitha schreef:Makkelijker, veiliger, enz. Een operatie brengt hoe dan ook altijd risico's mee. Lonneke wil gewoon niet aan de Mirena, die verkiest een operatie.
denk je nou echt dat als de arts zou denken dat een mirena zou helpen ze me álsnog gewoon opereren? als ze had gedacht dat de mirena zou helpen zou ze me echt niet opereren hoor. dat doen ze echt niet als er nog andere opties zijn. het is ook niet MIJN beslissing om hem eruit te halen maar die van mijn gynaecoloog
lonneke schreef:denk je nou echt dat als de arts zou denken dat een mirena zou helpen ze me álsnog gewoon opereren? als ze had gedacht dat de mirena zou helpen zou ze me echt niet opereren hoor. dat doen ze echt niet als er nog andere opties zijn. het is ook niet MIJN beslissing om hem eruit te halen maar die van mijn gynaecoloog
lonneke schreef:het gaat er hier niet om dat ik geen mirena wil proberen, maar dat de arts er weinig vertrouwen in heeft dat die mirena zal helpen. ik ga toch op het advies van de arts af en die vind het beter om hem eruit te halen. wie ben ik dan om te zeggen dat ik de mirena wil proberen. ik wil gewoon van de klachten af. wat ze op de echo hebben gezien kan dus of een vleesboom zijn of een samentrekking van de baarmoeder, maar dat weten ze dus niet zeker. maar ik denk dat de arts kundig genoeg is om te oordelen of ze een mirena aan zou bevelen. als zij vind dat een mirena in dit geval niet zal helpen ga ik er vanuit dat ze weet wat ze zegt.
mirgino schreef:nee, helaas niet, bij mij paste dat niet![]()
het schijnt wel dat je als het onderlangs gaat je eerder genezen bent.
ik heb een bikini snede en daarboven is een gevoelloos gedeelte ontstaan.
en heel toevallig lagen we met 4 vrouwen voor dezelfde operatie op 1 zaal en bij alle 4 via de buik.![]()
ik hoop voor je dat het onderlangs kan,iig sterkte!
zoekatje29 schreef:ik zou er voor tekenen als hij er uit mag maar hier doen ze het niet zomaar
ik heb reuma en ik slikte eerst de pil maar daar werd ik gewoon binnen 2 weken ongesteld van soms had ik het net gehad en dan moest weer met de pil beginnen en dan werd ik gelijk weer ongesteld
en als ik ongesteld ben heb ik veel meer last van de reuma en doordat ik geen pil meer slik ben ik ook nog erger ongesteld waardoor ik weer veel meer last van m'n reuma heb
ik heb 2 kids en ik vind het meer dan genoeg
kortom
GEK WORDT IK ER VAN
Cheveyo schreef:dat hoop ik niet voor je dat het via de buik moet....lekker onderlangs..scheelt een hoop met je wond en dergelijke, spreek uit ervaring.
mirgino schreef:zoekatje29 schreef:ik zou er voor tekenen als hij er uit mag maar hier doen ze het niet zomaar
ik heb reuma en ik slikte eerst de pil maar daar werd ik gewoon binnen 2 weken ongesteld van soms had ik het net gehad en dan moest weer met de pil beginnen en dan werd ik gelijk weer ongesteld
en als ik ongesteld ben heb ik veel meer last van de reuma en doordat ik geen pil meer slik ben ik ook nog erger ongesteld waardoor ik weer veel meer last van m'n reuma heb
ik heb 2 kids en ik vind het meer dan genoeg
kortom
GEK WORDT IK ER VAN
een andere gynaecoloog zoeken,de mijne deed echt niet moeilijk
ik liep al jaren met klachten en tijdens het eerste gesprek waren we er al uit,weg met die baarmoeder en baarmoedermond![]()
hij heeft mij zelf geopereerd en alles is super gelopen.
ben weer een gelukkig mens[ al 2,5 jr]
Cheveyo schreef:niet dezelfde operatie, bij mij was het ook een heel stuk groter dan een sinaasappel. Maar over een buikoperatie...daar kan ik helaas over meepraten. Merk het nog steeds.
lonneke schreef:wat merk je er precies van dan? last van het lidteken?