Zijn er al hooikoortspatienten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emori

Re: Zijn er al hooikoortspatienten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 09:18

herkenbaar Urselin, ik heb ook meer last van mijn astma Boos!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 09:27

Zijn er hier nou ook mensen die net als ik dit jaar veel minder last hebben dan voorgaande jaren??

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:26

*Komt binnen*
*HATSJOE*
*excuseer*
*Neemt zakdoek en snuit neus*
*geeft iedereen een handje*
Haha! .

Ik ben ook zo'n gelukkige. En ik heb het dit jaar juist stukken erger dan andere jaren. Heel vreemd, maar sommige jaren heb ik er nauwelijks last van en andere jaren wordt ik er 's morgens wakker van.

Mijn ergste 'symptoom" is een een hele vervelede jeuk aan mijn neus en vaak ook aan de bovenkant van mijn gehemelte (en dat is écht vervelend), de hele tijd het gevoel hebben dat je moet niezen, neus verstopt uiteraard en ogen die tamelijk droog voelen en pikken.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:11

Ik word er helemaal gek van sinds afgelopen week. Daarvoor had ik er geen last van maar tis nu echt niet te harden. Gelukkig valt het stukken mee als ik gewoon 2x per dag Aerius slik.. meer heb ik (nog) niet nodig Lachen

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 14:29

Jeetje ik heb me vandaag ziek gemeld op school al na het eerste uur!! Mn ogen waren helemaal rood net alsof ik stoned was ofzo! Daarna werden ze zo dik dat als ik me ontspannen dat ze dichtzaten. Om de 5 minuten mn neus moeten snuiten. Dus zoveel had ik er niet aan... Ik ben maar naar huis gegaan! Maarja dat krijg je als je 's ochtends 10 kilometer tussen de polders door moet fietsen!
Gelukkig hoef ik morgen niet naar school, want ik moet naar het ziekenhuis!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 15:09

Ik ben nog steeds fit, denk dat de accupunctuur heeft geholpen. Slik ook geen tabletjes meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 15:13

Ik heb ook hooikoorts en door het zonnige weer begint alles nu zo vol op te bloeien dat ik steeds meer last krijg. Ik moet vooral niezen en heb geïrriteerde ogen. Ik gebruik een neusspray en een pilletje en dat scheelt gelukkig wel. Ik zit eraan te denken om acupunctuur te laten doen, heeft iemand hier ervaring mee?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 15:24

MissToseland schreef:
herkenbaar Urselin, ik heb ook meer last van mijn astma Boos!

Ja erg he Boos!

Goof: Bij mij is het juist veel later geëindigd vorig jaar en véél eerder begonnen dit jaar vergeleken met andere jaren Ja

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 15:25

Ben ook wel benieuwd of acupunctuur helpt Ja

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 15:29

Ik heb acupressuur gedaan... Ongeveer hetzelfde... Ook zoiets maar niet met naalden maar met een soort zuignappen met punten erin! Dat hielp bij mij iig niet Boos!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 20:24

Goof schreef:
Zijn er hier nou ook mensen die net als ik dit jaar veel minder last hebben dan voorgaande jaren??

Ja ik heb het echt een stuk minder dan vorig jaar.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:10

Flying_Angel schreef:
Goof schreef:

Ja ik heb het echt een stuk minder dan vorig jaar.

Ik ook geloof ik..

al merk ik wel als ik mn pilletje vergeet ik wel wat vaker moet niezen Tong uitsteken
De oogdruppen doe ik maar 1x..
Heb verder weinig klachten..

Iemand ook verhalen gehoord van hooikoorts die weg is gegaan?
(het is immers ook spontaan gekomen)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:14

Ik gebruik nog helemaal niks Knipoog Vorig jaar waren mijn ogen steeds opgezwollen en rood, en nu valt het mee.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:19

Meld zich ..
heb er ook last van, dichtzittende neus en kriebels in m'n neus waardoor ik moet niezen.

Ik gebruik geen medicijnen .. m'n arts heeft gezegt dat mijn neus prima zijn werk doet maar dan eig beter dan die van andere mensen zodat ik daarom op die prikkels reageer Knipoog

En buiten dat vind ik medicijnen onnodig zolang ik niks ernstigs heb Knipoog

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:22

Ik heb er dit jaar niet super veel last van gehad, wel veel geniest en zakdoeken vol getoetert en hoofdpijn erdoor gehad maar het was te doen, Alleen gister moest ik voetballen en ze hadden dat veld net gemaait, dus na 10 minuten rennen stond ik daar al te hyperventileren, terwijl ik daar normaal geen last van heb. Morgen de dokter maar eens bellen voor mijn uitslag van de test Lachen

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:24

Ik word dr ook al helemaal lijp van... Vooral de jeuk in mn oren is een ramp. En gehemelte, neus en ogen... En ik slik al zoveel pillen en gebruik neusspray.. Scheve mond

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 21:30

doriangi schreef:
Tot vorig jaar gebruikte ik elk jaar Zyrtec (pilletjes) en Livostin neusspray en oogdruppels.
Enorm dure producten en eerlijk gezegd helpen ze geen bal...
Bovendien kan je van Zyrtec behoorlijk moe lopen en ik heb van mezelf al een systeemziekte waardoor ik moe loop, dan ben ik dus een échte zombie!

Ik ken Zyrtec maar gebruik al een tijdje Mizollen, met ongeveer dezelfde werking maar volgens mij minder duur. Ik slik het gedurende het hele jaar, aangezien ik ook allergisch ben voor honden, katten, huisstofmijt (heb ik allemaal hihi) en nog wat andere dingen. Mij bevallen ze goed, hoewel ik ook wel eens duf ben, of zou dat meer luiheid zijn? Schijnheilig Ik wil ze in elk geval niet missen want dan word ik gek van mezelf. Bloos

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 22:47