volle borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Precious20

Re: volle borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:13

Nee hé?! Lachen De meeste mensen reageren ook heel verbaasd als ze te weten komen dat ik een E-cup heb. Mijn borsten passen gewoon bij mijn figuur. Ik zou ze niet anders willen! In een sportbh (zoals op de foto's in mijn profiel) worden ze natuurlijk platgedrukt en valt het haast niet op.
Maar ook in gewone kledij valt het best mee:
http://img156.imageshack.us/img156/8038/p1010051qm5.jpg

Maar in open bloesjes ziet het er dan zo uit:
http://img156.imageshack.us/img156/2017/79187655hm0.jpg

Of mijn boezem in het oog springt of niet hangt er gewoon van af hoe ik me kleed Lachen Ik heb dan ook weinig reden tot klagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:34

Wahahah Precious die jongen op de tweede foto kan zn ogen dr niet vanaf houden ROFL

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 19:40

Haha, da's Tommy, een kameraad van mijn vriend Lachen Mijn vriend staat er overigens lachend naast! Af en toe is er wel kerel die meer aandacht heeft voor mijn boezem dan voor mij maar na een opmerking van mijn kant is dat snel afgelopen Lachen

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:06

Ze passen inderdaad goed bij je figuur! Hebben de dames met vollere borsten ook het probleem dat de bh soms wat snijdt aan de bovenkant, dat je dus een beetje een 'deuk' krijgt. pff passende bh's vinden is een ramp Bloos

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:14

Bij sommige merken had ik dat ook. Maar sinds ik bh's van Chantelle heb, heb ik dat probleem niet meer. Bij mij gebeurt het wel dat mijn beugels na x aantal keer wassen precies naar binnen plooien en dat snijdt me dan.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:16

Als ze bij je lichaam passen en je er geen last van hebt, dan is er natuurlijk niets aan de hand. Lachen

Bij mij was dat allemaal helaas niet het geval en ik heb er daarom iets aan laten doen. Dat is inmiddels alweer 14 jaar geleden en ik heb er nooit een seconde spijt van gehad, heb nu al jaren borsten die bij mijn lichaam passen én waarmee ik prima kan sporten met een goede sportbeha.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 20:56

nou precious, idd iets om trots op te zijn:P En toch lijkt het nog meer op een C ofzo.. Ze lijken niet heel groot, gewoon mooi bij je figuur:) Lucky you

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-08 13:21

@Precious20: dat heb ik ook! ik heb 70E maar voor de rest maat 38 dus ik ben ook gewoon in verhouding. En die twee vergelijkingsfoto's, grappig om te zien want zo heb ik ze ook. Met kleding kan je idd veel variëren Ja
gewone kleding
galajurk

maar ondanks dat een bh me 70 euro kost omdat ik van de rest hoofd- en rugpijn krijg maar ik ben er wel heel blij mee... ik zou niet weer terugwillen naar A/B! Want ik heb ook vrij brede heupen dus nu is het mooi vrouwelijk in verhouding Ja

Overigens dat snijden had ik ook altijd, heb ook kuiltjes in m'n schouders hangen. ik draag Marie-jo (vooral Avero is geweldig) dat zou je eens moeten proberen! Ja Kost wat maar dan heb je iets prachtigs wat heerlijk zit. DOordat ze strapless/halter kunnen zitten er in de band om je lichaam een soort siliconenstripjes, daardoor hecht het beter aan je huid en hangt er veeeeeel minder gewicht aan je schouders! Super fijn Haha!

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 19:35

Er word hier wel wat gezegd de mensen met grote maten willen graga minder of andersom.
Als je met een grote maat klachten krijgt kan ik dta prima begrijpen hoor,
zelf heb ik een 70 volle B maar ik vind het prima zo.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:15

Qimm schreef:
Jaimyliefje schreef:
ieder nadeel heb z'n voordeel, ieder voordeel heb z'n nadeel..
Grote borsten: niet fijn bij het sporten, dingen zitten vaak te strak, pijnlijk, geen goede BH's etc..
Kleine borsten: niet dé looks volgens de bladen maar in ieder geval sport problemen, echter wel moeilijker om shirtjes te kopen, omdat het anders vaak van voren te los zit..

Met mijn maat pas ik niet in de H&M shirtjes en die vind ik vaak juist zo leuk. Die zijn echt gemaakt op een b-cup geloof ik. Ook kan ik vaak bloesjes niet dicht krijgen zonder gapen.
Maar goed zoeken Ja

uhuh, ja heb ik ook ongelofelijke last van, ik ben dan zelfs pas 14..
ik draag voor het paardrijden polo's van de h&m maar de knoopjes staan echt op knappen, letterlijk..

Maarja, big deal.. Doe er een leuk hemdje onder aan en niemand merkt het!

Ik ben super happy met m'n C en als ik nou een a of zelfs een d zou hebben, mij een zorg. Ze moeten me maar nemen zoals ik ben!

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:21

hmm, ik ben ook gezegend met maatje 34/36 en cup C/D 75. Maar het hoort bij me, en het is niet zo dat het buiten proporties is... Dus ik ben er maar gewoon gelukkig mee, ik heb bijvoorbeeld weer dat maatje 36 schoenen regelmatig nog te groot is Huilen

Push up en lage truitjes maken wel dat je borsten meer in het zicht komen, shirtjes met hoge tailleband zouden ook nog wel eens kunnen helpen... voor de rest.. sja... Nagelbijten / Gniffelen

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:23

b cup ... helemaal tevreden, ik heb er geen last van, hoef het niet mee te slepen geen last met sporten...Haha!
erg fijn met paardrijden, geen gek*t met sportbeha's en dat soort geneuzel Koe Vork

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:24

weet iemand soms een blousjes tip voor iemand met geen borsten, zodat het toch een beetje lijkt dat ik WAT heb Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:33

getaileerd bloesje nemen, hemdje eronder en knoopjes pas onder je borsten dichtdoen Lachen

ik ben eigenlijk heel blij met mn borsten. ze passen bij me en vind ze precies goed. 80D maar ik vind ze zelf eigenlijk helemaal niet zo groot. gewoon goed Haha! en je kan heel veel met kleding doen idd of het wel of niet opvalt Lachen goede bh's doen wonderen Lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:51

geen enkele bh past mij dus Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:54

das wel irritant Haha!

ik had wel vaak rolletjes zo bij mn oksels dat vond ik zo lelijk zelf Bloos maar van 75 naar 80D en ze waren weg Haha!

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:55

dasj_02 schreef:
geen enkele bh past mij dus Haha!

Bij de H&M hebben ze wel echt onwijs kleine (zelfs AAA) die móéten echt wel passen daar hebben ze ook redelijk kleine bikini's maar die push-upbinikini's zijn er dan weer pas vanaf A.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 20:59

ja, dan moet ik eens gaan kijken Haha!

MoonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 21:04

Tja hier eentje die ook leid aan kleinborstigheid.
Het is zeker niet fijn, maar ik ben niet de enige in de familie.
Ik heb het duidelijk van mijn moeder geërfd.

En zoals mijn moeder altijd zegt: "Je moet laten zien wat je niet hebt"
Dus T-shirts met een V-hals en verticale streepjes of patroontjes.

Daardoor lijkt het echt groter

Schaam je er niet voor, maar heb gewoon schijt aan alle "van-boven-op-gevulde-en-van-onderen-leeg-gezogen-modellen"

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 21:06

darkmoona schreef:
Schaam je er niet voor, maar heb gewoon schijt aan alle "van-boven-op-gevulde-en-van-onderen-leeg-gezogen-modellen"

hahaha Tong uitsteken
ja zo is dat Knipoog

Morrow_Less

ik ben er al aan gewend hoor

moonfish13

ik zou niet eens willen dat ze groter zijn...
shirts uitzoeken is moeilijk, ik wil het niet zo strak hebben. doe maar gewoon dan doe je gek genoeg. Probeer sirieus eens damesshirts te vinden waarmee je met een bescheiden b cup normale shirts vind die NIET strak zitten...
ik hoef geen broek waarmee als ik buk of normaal zit mijn bilnaad te voorschijn komt of kon(t)stand in je kont zit,
*ziet beelden van strings een halve meter boven die hippe heupbroek uit komt* Tong uitsteken

er zijn geen damesbroeken te vinden die geen heupmodel zijn.. ik heb er 1 keer heen gehad, omdat we gewoon niks konden vinden (hoe belachelijk dat je een heupbroek MOET kopen omdat er niks te krijgen is... Blauw oog ik vond het vreselijk! telkens je broek ophijsen, zit ie weer in je naad... heel comfortabel...... Sigaar
je word bekant verplicht om met die modehype mee te doen, er is niks anders te krijgen. Slapen

eva_dunya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 21:16

Alsof er tegenwoordig nog onbewerkte modellenfotos bestaan?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 00:03

Ik ben heel tevreden met mijn voorgevel. Haha! Ik heb 75C en ik zou ze niet groter of kleiner willen hebben.

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 00:07

Ik ben ook tevreden Haha! heb 75B. Sommige shirtjes staan dan misschien niet zo mooi , maar anderen dan weer wel Knipoog