Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xKatleentjex schreef:En daar is dus de inbrenghuls voor uitgevonden.Maar wat ik mij wel afvraag van degene die zweren bij tampons: maandverband moeten vervangen is goor, maar zo'n stulp helemaal gevuld met bloed tussen je benen uittrekken en er een nieuwe terug induwen zodat je handen in het bloed komen is niet goor? Of anti-romantiseer ik de dingen nu weer te veel![]()
![]()
Qimm schreef:dan ontspan je niet goenoeg. Het hoort geen pijn te doen, dus is er iets wat verkeerd gaat. Ik vind het alleen pijnlijk als hij niet vol genoeg is, verder voel ik er nooit wat van. Ook niet als ik extra mega super groot gebruik
Qimm schreef:dan ontspan je niet goenoeg. Het hoort geen pijn te doen, dus is er iets wat verkeerd gaat. Ik vind het alleen pijnlijk als hij niet vol genoeg is, verder voel ik er nooit wat van. Ook niet als ik extra mega super groot gebruik
Chiqa schreef:Qimm schreef:dan ontspan je niet goenoeg. Het hoort geen pijn te doen, dus is er iets wat verkeerd gaat. Ik vind het alleen pijnlijk als hij niet vol genoeg is, verder voel ik er nooit wat van. Ook niet als ik extra mega super groot gebruik
Nee hor je heb vrouwen bij wie het slijmvlies extra gevoelig is, dat is bij mij ook het geval..Door de vele schimmel infectie's en medicijn gebruik, dus ben ik aangewezen op maandverband.
merel_gomez schreef:lynne8 schreef:Tampons, maandverband vind ik maar vieze dingen
tja je moet toch 1 van de 2 gebruiken
Chiqa schreef:Ja doe het wel goed hoorNeuken doet ook zeer
Mazzel-meid schreef:Ik heb d'r eerst ook zo last van gehad, kreeg die rotdingen nooit goed op z'n plek.
Veel proberen, en idd ver genoeg duwen (anders is het wel echt pijnlijk), nu wil ik echt nooit meer anders als tampons.
iloveyah87 schreef:Maar doe je het dan wel goed? Wat als je voelt dat er tegen geduwd wordt zeg maar moet je hem iets meer naar boven, beneden, links of rechts duwen....
xKatleentjex schreef:Ik ben een van die mensen die dus geen tampons verdraagt.
Ik heb het al honderden keren uitgeprobeert, iedereen zegt dat het zo fijn is en je het niet voelt, nou mij irriteert het dus enorm. Verschillende maten en merken, ik kan er gewoon echt niet mee overweg. Is wel heel vervelend, want als iemand bv wil zwemmen en ik zeg dat dat niet gaat is het "jamaar dan gebruik je toch een tampon". "Nee hoor heb ik al vaak genoeg geprobeert en het stoort me enorm". En dan krijg je vaak een uitleg over dat dat niet kan en dat je het vast verkeerd doet en hoe je het zou moeten doen, maar na al die tijd (en wel normale seksuele contacten te hebben gehad) ben ik er toch wel vrij zeker van dat het mij gewoon niet ligt.
En dat van stank en plakken etc snap ik ook niet, of ik heb gewoon supermaandverband. Je veroorzaakt het meeste inderdaad ook zelf, als ik een hele dag met hetzelfde verband zou rondlopen dan zou ik inderdaad beginnen stinken en plakken, maar als je het gewoon netjes 'onderhoud' dan merk je er net zo weinig van met de verbanden van vandaag.
Ik ben overigens redelijk zwaar ongesteld, en ja alleen als ik de eerste dagen ga rijden voelt het wel eens wat onprettig (in galop), maar ook niet om mezelf helemaal vies te vinden (het is tenslotte maar een paar mililitertjes bloed
)
xKatleentjex schreef:_lies_ schreef:Als je tampons goed inbrengt voel je er (haast) niks van hoor!
En het inbrengen en uithalen moet je gewoon aan wennen
Ik dus wel(na tàlloze keren), en geloof me het zit 'volgens het boekje'.