Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paula schreef:Janne, veel sterkte ermee (vandaag).Loop je ook bij het ziekenhuis?
janne schreef:Was je in Amersfoort bij de cardioloog?
ja ik was bij de cardioloog in het mmc de lichtenberg.
ben ze nam vergeten
magic_lover schreef:Ik heb dit ook een tijdlang gehad,
maar is ook uit zichzelf weer verdwenen, kan de laatste keer niet meer herinneren dat ik het had (paar jaar geleden alweer)
maar wat het nou was...... ? geen idee
Wel kan ik mij herinneren dat het idd in een tijd was met veel stress, en een korte tijd veel gebeurd (scheiding,overlijden paard, opa etc...)
Ook had ik veel last van duizelingen, helemaal wit/zwart voor je ogen worden, hoofdzakelijk als ik uit bed stap oid,
dat was ook een tijdje weg geweest, maar is er sinds kort ook weer...
*gaat topic doorlezen*
Paula schreef:Nou eigenlijk niet nee. Ik kan er zó moe van worden. Maar hij was te snel, en te hoge pieken of iets. Ze liet gewoon niets los. Het was ook echt grabbelen. 'En mijn ECG dan?' Weet ook niets van die foto's, alleen wat goed was verteld ze. En ja aparte hartactiviteit of iets. Geen idee wat de wachttijd is, ze zou het in orde maken voor de cardioloog in't WKZ.Zit ik daar weer tussen de trapauto's en Jip en Janneke posters aan de muur.
Tsja m'n verjaardag is pas in Maart, begin in September aan een nieuwe opleiding en wil dan wel graag duidelijkheid eigenlijk. Ik kan op het moment bijna niets..
Midasje schreef:Ik heb op google gelezen dat het bij "jonger" steeds vaker voor komt ivm het "snellé" leven van ons samen met koffie en de vette hap
Midasje schreef:Vaak krimpen de spieren rond je hart samen en dat doet pijn en is angstig met alle gevolgen.als bovengenoemd.
Quellian schreef:Paula schreef:Nou eigenlijk niet nee. Ik kan er zó moe van worden. Maar hij was te snel, en te hoge pieken of iets. Ze liet gewoon niets los. Het was ook echt grabbelen. 'En mijn ECG dan?' Weet ook niets van die foto's, alleen wat goed was verteld ze. En ja aparte hartactiviteit of iets. Geen idee wat de wachttijd is, ze zou het in orde maken voor de cardioloog in't WKZ.Zit ik daar weer tussen de trapauto's en Jip en Janneke posters aan de muur.
Tsja m'n verjaardag is pas in Maart, begin in September aan een nieuwe opleiding en wil dan wel graag duidelijkheid eigenlijk. Ik kan op het moment bijna niets..
Wat kan je niet en waarom niet?
Kun je niet naar een ander ziekenhuis over?