Snoevie schreef:de huid volschelden lijkt me ook niet de oplossing he,ondanks de domme opmerking,TD.
als mensen menen dat ik iets onacceptabels tegen ze zeg,schelden ze mij voor de lelijkste dingen uit,en ja ik ben ook maar een mens.........maar ik laat me niet zo behandelen.
wel erg zielig voor die meneer.
handige vrienden KiWiKo
Vaak bereik je alleen maar het tegenovergestelde, diegene zal alleen maar minder voor je doen terwijl als je rustig blijft en uitleg geeft dat je echt veel pijn hebt oid dat mensen veel sneller bereid zijn om je te helpen!
Overigens denken veel mensen ook dat wij er zitten om mensen te treiteren terwijl wij er alleen maar voor willen zorgen dat mensen niet onnodig lang in de wachtkamer te hoeven zitten en dat de huisarts zijn of haar spreekuur normaal kan doen en ervoor kan zorgen dat mensen ook goede zorg geleverd kunnen krijgen! En nee niet alle huisartsen leveren goede zorg maar mensen zijn over het algemeen ook te verwend en willen voor elk wissewasje direct gezien worden

Waar ik nu werk bellen ze uit de verzorgings tehuizen, die en die is nu een paar dagen aan het hoesten ja ze zijn niet zichzelf vraag je heeft de patient koorts nou geen idee, niet gemeten (meten is weten) wat zijn de klachten, ja een paar dagen hoesten de patient is niet zichzelf de huisarts moet vandaag komen er komt geen duidelijk antwoord van de zorgverlener (overigens zijn ze niet allemaal zo) Hoe moet je hier zien te achterhalen of het daadwerkelijk noodzakelijk is dat de huisarts die dag heen gaat? De thuiszorg spant overigens de kroon (hier in het noorden iig wel), patient al het hele leven benauwd dokter moet met spoed komen, als de huisarts de betreffende medewerker belt kan de visite wel wachten tot morgen het gevolg dat de patient die nacht wel overleden is (welliswaar ouderdom maar de huisarts had kunnen begeleiden hierbij)