Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sigrid1182 schreef:ik zie dat de hersencellen bij TS inmiddels al zijn aangetast!!!
jeetje wat een domme vraag.....
of t slecht is.....
nee natuurlijk niet....hoe kom je daar bij
tante_trien schreef:[
Veel..
sigrid1182 schreef:ik zie dat de hersencellen bij TS inmiddels al zijn aangetast!!!
of t slecht is.....
wendy_x schreef:sigrid1182 schreef:ik zie dat de hersencellen bij TS inmiddels al zijn aangetast!!!
of t slecht is.....
wie zegt dat ik die ooit gehad heb dan?
wendy_x schreef:hallo lieve bokkers![]()
wat ik me dus afvroeg, is het erg slecht om max. 20 sigaretten in de week te roken? vaak ook 20 in de 2 weken!
Groetjes Wendy
Redrumfox schreef:Ik vind het gigantisch veel.. ik rook er maar een paar per week en voel me dán al schuldig. Ik word al misselijk als ik er aan denk; 20 sigaretten per week: wát een afval gooi jij in je lichaam zeg. Jeetje..
nickyu schreef:ben niet verder gekomen dan de openings post
1 sigaret is al slecht
maar de pil ook en vet eten ook en en en en
zucht
punt bij roken .. als je eenmaal begint is het moeilijk stoppen
je kan dus beter gewoon niet beginnen![]()
(ben zelf wel een roker)
Prinslover schreef:Redrumfox schreef:Ik vind het gigantisch veel.. ik rook er maar een paar per week en voel me dán al schuldig. Ik word al misselijk als ik er aan denk; 20 sigaretten per week: wát een afval gooi jij in je lichaam zeg. Jeetje..
Dit vind ik echt een beetje een stomme opmerking. Je rookt zelf ook en of het nu minder is of niet, dan gooi je zelf ook afval in je lichaam hoor
![]()
OT: Ja, het is slecht. Want roken is sowieso slecht.... Probeer iig vooral niet meer als dat te gaan roken!! En het liefst te stoppen. Al weet ik hoe moeilijk dat wel niet is....
Citaat:Ja dat zal best, maar ik ben keihard bezig met stoppen en dat gaat niet zomaar van de ene op de andere dag. Dat kan je van het merendeel in dit topic niet zeggen, die zijn er allemaal blijkbaar heel trots op dat ze hun lichaam vol met troep gooien, we zullen zien we er uiteindelijk het laatst lacht. Want dan ben ik degene die gezond is, een volle portemonnee heeft en niet verantwoordelijk is voor andermans gezondheidsproblemen (meerokers). Dat kunnen we van jullie dan niet zeggen. Jullie kunnen mij nu wel allemaal uitlachen en belachelijk maken om mijn mening, maar ik ben wel degene die hier verstandig is en om haar en andermans gezondheid denkt. Want ik zeg dit echt niet allemaal om mijn gelijk te halen, ik wil andere mensen overtuigen maar als me dat niet in dank wordt afgenomen is dat niet mijn probleem: zoek het maar lekker zelf uit.
Ik laat me hier niet meer zien, als ik op zó'n manier mijn mening moet verdedigen dan hoeft het voor mij ook niet meer. Ik probeer mensen te behoeden maar ik word alleen maar voor gek gezet en zo respectloos wil ik niet behandeld worden.
oOoKellyoOo schreef:Ik rook 20 sigaretten op een dag en voel er goed bij. Er zijn zoveel dingen wat slecht voor je zijn.....................
oOoKellyoOo schreef:Ik rook 20 sigaretten op een dag en voel er goed bij. Er zijn zoveel dingen wat slecht voor je zijn.....................
Redrumfox schreef:Ja dat zal best, maar ik ben keihard bezig met stoppen en dat gaat niet zomaar van de ene op de andere dag.
Chiqa schreef:20 sigaretten in de week vidn ik niet veel, de gemiddelde roker stookt
een pakkie per dag weg, en overal waar té voor staat is slecht,
nou kijk naar het gemiddelde......gewoon lekker blijven genieten
van je sigaretjes hoor Wendy_xZou me dr zeker niet druk om maken
trek je vooral niets van de massa hysterie aan die momenteel heerst.