[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuperMacho

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:36

weten jullie ook of het wara is dat als je een piercing oor de 2x laat zetten dat dat lastiger is ??

Want wil me tong piercing weer laten zetten hij moest er uit omdat ik me kaak gebroken had en ze gingen opereren van af de binnen kant van mijn mond.
Dus moest de piercing er uit

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:36

Ken je niet iemand anders die ooke en tongpiercing heeft en een extra staafje heeft?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:37

SuperMacho schreef:
weten jullie ook of het wara is dat als je een piercing oor de 2x laat zetten dat dat lastiger is ??

Want wil me tong piercing weer laten zetten hij moest er uit omdat ik me kaak gebroken had en ze gingen opereren van af de binnen kant van mijn mond.
Dus moest de piercing er uit

Kan ook lastiger zijn, maar het iig pijnlijker omdat het door het littekenweefsel moet Knipoog

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:41

Nou ik heb ook eindelijk een officiële datum geprikt om mn tongpiercing te laten zetten. (tongpiercing....datum prikken Huilen van het lachen )
Het wordt vrijdag 30 mei,
Dan wordt Macchiato heel blij,
want dan heeft ze er een piercing bij Pling

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:42

Gaaf Macchiato! Haha!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:43

jaa ik kan er serieus nu al naar uitkijken Vork Lang op gewacht maar het komt er dan uiteindelijk toch nog van Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:44

Houd je er wel rekening mee dat het zou kúnnen dat je tongweb tever naar voren staat of dat je aders ongelukkig lopen?
Het hoeft echt niet, en meestal gaat het. Maar het is gewoon een punt wat je in je achterhoofd moet houden. Ja

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:46

Hehe ik kijk ook uit naar naar 30 mei maar dan om andere reden(zie onderschrift) Maar fijn dat je eindelijk een datum hebt, gaat eindelijk die tongpiercing komen Haha!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:48

naja ik kan mijn tong iig ver uitsteken dus denk niet dat die problemen gaat veroorzaken? aders lopen ook mooi 1 aan weerskanten...niet door het midden van mn tong maar gewoon netjes aan de zijkant waar ze horen...
Iemand die ik ken zei trouwens dat je ALLEEN naar een piercingshop moet gaan waar ze ook even met een lampje door je tong heen schijnen, maar ik hoorde dat ze dat bij passion for piercing niet zouden doen en daar wilde ik mijn piercing laten zetten. Gaat dit een probleem worden? Koe

Gefeliciteerd marlies!!!! Dat is natuurlijk een super gave reden Knipoog Ik wens jullie nu al alle geluk toe Go jij! Go jij!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:49

Bij mij hebben ze ook geen lampje gebruikt, en heb er geen nadelige gevolgen van ondervonden Knipoog
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 15-04-08 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 17:50

oooh okey, ik ben weer wat gerustgesteld Lachen

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 18:06

kan ik anders vannacht miss om het uur mijn wekker zetten en dan wat prutsen met een naald,oorbel of whatever? en dan morgenochtend een nieuwe piercing halen?

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:05

heb net een navelpiercing opgehaald bij een vriendin,
zit iet wat strak maar ik ga morgen direct naar die shop heen,
dus het is een mooie oplossing voor de nacht

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:06

Heb je nu een navelpiercing door je tong? Ken je echt niet niemand die een tongpiercing + staafje over heeft? Nagelbijten / Gniffelen

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:08

jawel, maar daar heb ik geen e mail vn, heb al aan verschillende mensen gevraagt of hun haar e mail hadden, maar helaas.

dus hier zit ik..met een navelpiercing door mijn tong..
maarjah, het is maar tijdelijk..

ik heb nu het grote bolletje onder.. slis nu wel wat..kan ik beter het grote bolletje onder of boven doen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 19:18

Macchiato schreef:
Nou ik heb ook eindelijk een officiële datum geprikt om mn tongpiercing te laten zetten. (tongpiercing....datum prikken Huilen van het lachen )
Het wordt vrijdag 30 mei,
Dan wordt Macchiato heel blij,
want dan heeft ze er een piercing bij Pling

dat word waarsc ook mijn tongpiercing datum, 27 mei word ik toegetakeld bij de tandarts namelijk en 31 mei verjaar ik Haha!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:47

Go jij! Go jij!
Wat voor martelkuur ga je bij de tandarts krijgen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 20:49

Macchiato schreef:
Go jij! Go jij!
Wat voor martelkuur ga je bij de tandarts krijgen dan?

Ranja schreef:
Voor offtopic piercing gekletst is dit topic niet bedoeld. Hiervoor hebben we een [HK] topic: [HK] [HK] Het piercingtopic, deel 1
Dit is de laatste waarschuwing. Mocht er toch weer offtopic gegaan worden, wordt er opgetreden met OW's.

Knipoog

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 21:00

oh excuus ja Koe
weer terug naar piercingpraat Schijnheilig

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-08 23:32

Sandra_Horse schreef:
jawel, maar daar heb ik geen e mail vn, heb al aan verschillende mensen gevraagt of hun haar e mail hadden, maar helaas.

dus hier zit ik..met een navelpiercing door mijn tong..
maarjah, het is maar tijdelijk..

ik heb nu het grote bolletje onder.. slis nu wel wat..kan ik beter het grote bolletje onder of boven doen?

meid het is wel verstandig een andere piercing erdoorheen te doen.
maar een staafje van je tongiercing is recht.
en die van je navel is (licht) gebogen.

denk dat het slissen daarvan daan komt.

hoop dat je snel een ander staafje hebt. Cool

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 00:36

Macchiato schreef:
naja ik kan mijn tong iig ver uitsteken dus denk niet dat die problemen gaat veroorzaken? aders lopen ook mooi 1 aan weerskanten...niet door het midden van mn tong maar gewoon netjes aan de zijkant waar ze horen...
Iemand die ik ken zei trouwens dat je ALLEEN naar een piercingshop moet gaan waar ze ook even met een lampje door je tong heen schijnen, maar ik hoorde dat ze dat bij passion for piercing niet zouden doen en daar wilde ik mijn piercing laten zetten. Gaat dit een probleem worden? Koe

Gefeliciteerd marlies!!!! Dat is natuurlijk een super gave reden Knipoog Ik wens jullie nu al alle geluk toe Go jij! Go jij!

Ik ga toch even hier op reageren, wat je ermee doet moet je zelf maar weten.

De reden waarom de meeste piercers een lampje gebruiken is om te kijken waar je aders precies lopen.. mocht er nou net eentje op de plek lopen waar je gepierced ben kan je dus linea recta naar het ziekenhuis toe.. Ik heb hier foto's van gezien, en dat is geen pretje..

Maar goed als jij je piercer vertrouwd dan moet je het gewoon laten doen, bij mij hebben ze ook niet met een lampje gekeken maar die piercer was niet helemaal 100% dus daar lag dat aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 08:00

Bij mij is (voor zover ik me kan herinneren, kaily? Clown ) volgens mij geen lampje gebruikt hoor en is alles goed gegaan. Je kan het meestal ook zo op het blote oog zien, heb ik me laten vertellen. Overdrijven is ook een vak. Lachen

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:23

Ik zit er aan te denken om mijn oren te laten stretchen.. gewoon een klein beetje. Lachen 4 mm ofzo.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 10:56

Siegje schreef:
Ik zit er aan te denken om mijn oren te laten stretchen.. gewoon een klein beetje. Lachen 4 mm ofzo.

Jij bent ook al besmet met het stretchvirus?Dankzij bokt loop ik ook met dat idee te spelen in elk geval

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-08 12:17

Anthea schreef:
Bij mij is (voor zover ik me kan herinneren, kaily? Clown ) volgens mij geen lampje gebruikt hoor en is alles goed gegaan. Je kan het meestal ook zo op het blote oog zien, heb ik me laten vertellen. Overdrijven is ook een vak. Lachen

ik denk dat een héél groot deel van nederland zonder lampje word gedaan, en er is pas 1 "ongeluk" gebeurt met een tongpiercing, en geloof dat dat ergens in amerika ofzo was Clown vind het dus ook best wel onzin Clown