Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperMacho schreef:weten jullie ook of het wara is dat als je een piercing oor de 2x laat zetten dat dat lastiger is ??
Want wil me tong piercing weer laten zetten hij moest er uit omdat ik me kaak gebroken had en ze gingen opereren van af de binnen kant van mijn mond.
Dus moest de piercing er uit
Macchiato schreef:Nou ik heb ook eindelijk een officiële datum geprikt om mn tongpiercing te laten zetten. (tongpiercing....datum prikken)
Het wordt vrijdag 30 mei,
Dan wordt Macchiato heel blij,
want dan heeft ze er een piercing bij
Macchiato schreef:![]()
Wat voor martelkuur ga je bij de tandarts krijgen dan?
Ranja schreef:Voor offtopic piercing gekletst is dit topic niet bedoeld. Hiervoor hebben we een [HK] topic: [HK] [HK] Het piercingtopic, deel 1
Dit is de laatste waarschuwing. Mocht er toch weer offtopic gegaan worden, wordt er opgetreden met OW's.
Sandra_Horse schreef:jawel, maar daar heb ik geen e mail vn, heb al aan verschillende mensen gevraagt of hun haar e mail hadden, maar helaas.
dus hier zit ik..met een navelpiercing door mijn tong..
maarjah, het is maar tijdelijk..
ik heb nu het grote bolletje onder.. slis nu wel wat..kan ik beter het grote bolletje onder of boven doen?
Macchiato schreef:naja ik kan mijn tong iig ver uitsteken dus denk niet dat die problemen gaat veroorzaken? aders lopen ook mooi 1 aan weerskanten...niet door het midden van mn tong maar gewoon netjes aan de zijkant waar ze horen...
Iemand die ik ken zei trouwens dat je ALLEEN naar een piercingshop moet gaan waar ze ook even met een lampje door je tong heen schijnen, maar ik hoorde dat ze dat bij passion for piercing niet zouden doen en daar wilde ik mijn piercing laten zetten. Gaat dit een probleem worden?![]()
Gefeliciteerd marlies!!!! Dat is natuurlijk een super gave redenIk wens jullie nu al alle geluk toe
Siegje schreef:Ik zit er aan te denken om mijn oren te laten stretchen.. gewoon een klein beetje.4 mm ofzo.
Anthea schreef:Bij mij is (voor zover ik me kan herinneren, kaily?) volgens mij geen lampje gebruikt hoor en is alles goed gegaan. Je kan het meestal ook zo op het blote oog zien, heb ik me laten vertellen. Overdrijven is ook een vak.