Maar ik wist het eigenlijk al van m'n stiefbroer, die had het vrijdag al verteld. Maar die was het er totaal niet mee eens, omdat hij dan niks meer kon regelen. Maar volgens mam veranderd er verder niks, en wordt alles van te voren al geregeld.
En ze gaan over twee weken een weekje naar Duitsland op vakantie.
Maar ik heb ook maar even gevraagd of hij niet met m'n stiefbroers een weekje weg ging. Maar nee, dat was zo raar en dat willen ze vast niet en blablabla. Maar ik ga dus maar tegen m'n stiefbroer zeggen dat hij er zelf mee moet komen. Want ik weet dat hij het wel wil..
En hij wil in de kampina uitgestrooid worden (dat is een geweldig mooi natuurgebied hier). Daar heeft hij véél gelopen. En daar hebben wij ook onze dubbeltjesboom (lang verhaal

De verjaardag was gisteren gelukkig heel gezellig, heb er helemaal niet aan gedacht en gewoon gezellig mee gekletst en in de zon gelegen!

Zaterdag wel even naar de paarden gegaan, toen was pap jarig. Dat gaf gelukkig weer gewoon even afleiding.
Maar doordeweeks is het moeilijker, omdat ik me dan al een hele dag op school heb moeten concentreren. En dat gaat dan thuis helemaal niet meer..