Er is namelijk een Norlevo 0.75 in de handel, daar moet je er 2 van slikken.
En een Norlevo 1.5, en daar moet je er 1 van slikken!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikenindi schreef:ik kan me ook voorstellen dat ze dat voor zichzelf houdt...
Silence schreef:Oke, ik had wat sprecifieker moeten zijn.
Ik bedoel dan....dat ik mensen zoals de TS dan later ook niet echt een kindje gun.
Als je nu zo makkelijk praat over het weghalen van je kindje...kan er dan ooit wel echte kinderliefde zijn.
Jessol schreef:TS; veel succes met de test, laat je beslissing idd niet beinvloeden door een aantal enkelingen op bokt, jij weet zelf wat je wilt in je eigen toekomst, veel succes
DvdKloof schreef:niet allemaal zo bot reageren hoor!
een abortus pil is echt geen pretje! mijn schoonzus heeft m gehad en dan ben je dus 10 weken achtereen hard aan het bloeden(erger dan bij je mestruatie) en je wordt er echt ziek van!
je kan als de test positief is je kind ook geboren laten worden en laten adopteren?
maargoed,
bij mijn pil(diane) is dat als ik 1 x de pil vergeet ik m gewoon door moet slikken, heb ook wel eens seks gehad en 1 x de pil vergeten, nix aan de hand.
ook geen positieve zwangerschap test..
maar in jou geval zou ik t tog wel ff doen
suc6 ermee!
Liezel1 schreef:weet je wat ik zo stekend vind?
dit soort topics rijzen hier als paddestoelen uit de grond...
vind ik érg spijtig voor de mensen die al 5 jaar bezig zijn om kinderen te krijgen, maar die het niet wil lukken...
Kanelly schreef:Sorry Silence, maar waarom moet altijd maar weer die opmerking 'er zijn mensen die alles op alles zetten voor een kindje' etc. etc.
Moeten degenen met een ongewenste zwangerschap het kind dan maar houden, omdat er mensen zijn die geen kind kunnen krijgen?
Beetje rare manier van compensatiedrang vind ik.
Oké het is niet slim geweest van de TS, dat klopt. Ze had een condoom moeten gebruiken of gewoon even geen sex.
Dat heeft ze niet gedaan, moet ze dan maar als 'eigen schuld dikke bult' het kind gaan houden? Dat lijkt me nou niet de perfecte reden om aan kinderen te beginnen.
TS, als ik jou was zou ik meteen een test halen. Je zit nu in spanning vanwege je uitblijvende menstruatie en juist door die spanning, kan je menstruatie uitblijvenAls je een test haalt, weet je meteen waar je aan toe bent en loopt je jezelf ook niet gek te maken. Succes!
vind ik érg spijtig voor de mensen die al 5 jaar bezig zijn om kinderen te krijgen, maar die het niet wil lukken...
Maris_V schreef:Vanmorgen de test gehaald had namelijk last van mijn buik dus dacht het ergste.
Eerst met de paarden aan de gang geweest om dan vervolgens de test te gaan doen.
Tussendoor moest ik naar de wc wat natuurlijk heel normaal is, en wat zag ik?!?
Nou echt ik kon wel gillen van blijdschap ik was ongesteld!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zo blij dat is niet te beschrijven!
Voortaan vergeet ik geen dag de pil meer!
Maar echt iedereen bedankt voor de steun en reacties ookal waren sommige het niet met me eens, alsnog bedankt!