Maartje1990 schreef:echt waar?? nou.. ik moet toevallig donderdag naar de dokter dus ik vraag het zelf voor de zekerheid even na, en ik ben al een beetje aan het minderen
Denk dat het wel meevalt, als ik dr op google vidn ik er niets over

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:echt waar?? nou.. ik moet toevallig donderdag naar de dokter dus ik vraag het zelf voor de zekerheid even na, en ik ben al een beetje aan het minderen
Melanieetjuh schreef:ik gebruik mijn labello altijd als gewoon 'lippenstift, of een lipcloss' hoe je het ook wilt zien.![]()
Ik heb die Pearl & Shine labello!
Komt een beetje een lichtroze tint op m'n lippen, vind het wel mooi.
Maar echtverslaafd.. Nee.
hyawatta schreef:Melanieetjuh schreef:ik gebruik mijn labello altijd als gewoon 'lippenstift, of een lipcloss' hoe je het ook wilt zien.![]()
Ik heb die Pearl & Shine labello!
Komt een beetje een lichtroze tint op m'n lippen, vind het wel mooi.
Maar echtverslaafd.. Nee.
maar als je niet oppast wordt je wel verslaafd.
omdat het dus voeding geeft
Maartje1990 schreef:@ jennyxx: en je hebt nog steeds na 20 jaar gewone (gekleurde) lippen
Anoniem schreef:maar sowieso maken je lippen toch vrijwel geen vet aan?
Je lippen zijn zo dun,de huid is zo dun...anders dan bijvoorbeeld je gezicht.
Ik kan me haast niet voorstellen dat je zonder labello zou kunnen.
Zoals mijn vriend,dat is echt geen smeerder,maar zonder labello heeft hij wel zijn lippen kapot met velletjes...elke avond smeert hij even wat op.
ofwel,ik denk dat af en toe smeren sowieso nodig is,en ach,de een smeert wat meer dan de ander.
maaikemuis schreef:Uiteindelijk is daar dus uitgekomen dat ik allergisch ben voor Labello.
maaikemuis schreef:Nu ben ik ook allergisch voor Zovirax geworden, dus tel uit mijn winst.
Jennyxx schreef:Bij Oprahwas overigens laatst een fabrikant van een lippenbalsem uit Amerika. Oprah zei dat er inderdaad iets verslavends in zit. De fabrikant beaamde dat, maar lachte het een beetje weg en zei dat het niet zo erg was als drugs.
Er zal wel een stofje inzitten waar je lippen aan wennen, het zelf misschien niet meer aanmaakt en niet meer zonder kan oid..
Jennyxx schreef:Bij Oprahwas overigens laatst een fabrikant van een lippenbalsem uit Amerika. Oprah zei dat er inderdaad iets verslavends in zit. De fabrikant beaamde dat, maar lachte het een beetje weg en zei dat het niet zo erg was als drugs.
Er zal wel een stofje inzitten waar je lippen aan wennen, het zelf misschien niet meer aanmaakt en niet meer zonder kan oid..