sonja bakkeren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanling schreef:*ping* 17:00 uur!
Tallie_ho, zie je next friday in het zoveelste lachentopic!
Kimonoo schreef:superXmacho schreef:ja kunnen we doen
ps. me zusje wil een shetlander kopen . maar ze kan niet rijden.
kan daar mooi naast lopen .
leerd ze rijden.
dus bij deze de vraag :
ga ik me zusje helpen
Of ga ik ego doen en ga in naast mijn hengst rennen
je gaat ego doen en naast je hengst rennen je hebt namelijk geen zusje dat is verzonnen! en ook geen shet want die is duurder als een computer en dat kon je niet betalen. je moet je eigen leugens wel onthouden he anders word je nooit kampioen liegen en kan je alleen maar goed traplopen
Citaat:heb wel susje en ik betaal haar shet niet dat doet me moeder
suleilitha schreef:Om af te vallen: de VDH-methode!!! Werkt altijd!
suleilitha schreef:Vreet De Helft!
suleilitha schreef:Vreet De Helft!
superXmacho schreef:suleilitha schreef:Vreet De Helft!
oke
weet ja wat !
ik ga gewoon anorexia lijden!
oke
weet ja wat !
oke
weet ja wat !
Riemke schreef:En met anorexia mag je absoluut niet spotten!! Hieraan overlijd je op den duur.. Dan kun je net zo goed zeggen dat je wel de kanker krijgt want daarbij val je ook af... Pffff denk even na voordat je wat zegt joh
Riemke schreef:hoe zwaar weeg je eigenlijk?? dat heb je nou weer nergens gezegd.. ben wel beniewd naar je lengte en gewicht
En met anorexia mag je absoluut niet spotten!! Hieraan overlijd je op den duur.. Dan kun je net zo goed zeggen dat je wel de kanker krijgt want daarbij val je ook af... Pffff denk even na voordat je wat zegt joh
superXmacho schreef:Riemke schreef:hoe zwaar weeg je eigenlijk?? dat heb je nou weer nergens gezegd.. ben wel beniewd naar je lengte en gewicht
En met anorexia mag je absoluut niet spotten!! Hieraan overlijd je op den duur.. Dan kun je net zo goed zeggen dat je wel de kanker krijgt want daarbij val je ook af... Pffff denk even na voordat je wat zegt joh
srry als jullie het verkeerd op vatten
maar het staat wel op de eerste pagina
Kimonoo schreef:ik krijg door dit topic echt zin in een breezer jo