Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kymalin schreef:En je koelte toewuift met een ontbloot bovenlijf
Ilzjuh schreef:Wat ook zo erg is aan die kou... Op de scooter rijden, grote afstanden. Je handen vriezen eraf, zelfs met handschoenen.
Dan zit ik altijd maar; "denk Hawaï, denk Hawaï!" Maar dat weerhoud de kou niet van het snijden in mijn handen, en soms moet ik dan alsnog pauze nemen om mijn handen op te warmen.
Nadya schreef:Hmmmm, een lekkere massage op een zonnig, prachtig en rustig bountystrand van een heerlijke vent. En verder vooral lekker veel slapen op dat strand, heeeeeerlijk....... Daar zou ik nou van opknappen......
Kyle schreef:*Krijgt spontaan zin om in de zee te lopen en te roepen: 'help ik verdrink' zodat een hele hoop zongebruinde, gespierde playboy-achtige mannen mij om ter tsnelst komen redden*
Nadya schreef:![]()
![]()
detour schreef:10 uur": Opstaan en uitgebreid ontbijten.
11 uur : Zwemmen met dolfijnen
13 uur: Zonnen
15 uur: Massage cocktails, lekkere mannen.. hmm..
18 uur : Heerlijk loom in het bubbelbad..
19:00: Verse salades, heerlijk eten, opgediend worden door diezelfde mannen
21:00 Doorzakken in een Hawaiiaanse kroeg
23:00: Naar bed (megabed uiteraard met de beste matrassen)..
Breghje schreef:Kyle schreef:*Krijgt spontaan zin om in de zee te lopen en te roepen: 'help ik verdrink' zodat een hele hoop zongebruinde, gespierde playboy-achtige mannen mij om ter tsnelst komen redden*
Zonnebankgebruinde dan wel, is dat ook goed? Zon is dat ene gele ding dat in de lucht hangt verstopt achter grote boze wolken toch??
Liek_ schreef:detour schreef:10 uur": Opstaan en uitgebreid ontbijten.
11 uur : Zwemmen met dolfijnen
13 uur: Zonnen
15 uur: Massage cocktails, lekkere mannen.. hmm..
18 uur : Heerlijk loom in het bubbelbad..
19:00: Verse salades, heerlijk eten, opgediend worden door diezelfde mannen
21:00 Doorzakken in een Hawaiiaanse kroeg
23:00: Naar bed (megabed uiteraard met de beste matrassen)..
Ik mis het stappenEn tien uur is wel erg vroeg op, ben op vakantie hoor
Breitling schreef:Ik heb geen idee of je verzekering dat betaald.
Het maakt vitamines aan. Het zorgt er voor dat je je beter voelt. En ook al is het licht van een zonnebank dat helpt wel degelijk. Anders zouden mensen het niet doen. Dat heeft ook met je biologische klok te maken.
In het ergste geval moet je echt aan de lichttherapie inderdaad maar dan moet het wel heel erg zijn. De meeste hebben genoeg aan de zonnebank.