kunnen jullie me helpen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: kunnen jullie me helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:09

koekje erbij?

Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:09

Om eerlijk te zijn vind ik het oook wat vreemd, deze pil zou ook werken als anticonceptie naar mijn weten, maar de huisarts zal dat veel beter weten. Knipoog
Wel vind ik het vreemd dat je vriend geen enkele condoom past, kom op zeg en zelfs de XL past niet? Ik zou durex aanklagen Vork
Daarnaast denk je inderdaad wel heel makkelijk over abortus, er zijn mensen die geen kinderen kunnen krijgen of heel moeilijk en jij zou zo abortus willen laten plegen. Je weet wat voor risico's er zijn als je geen concoom gebruikt, die risico's moet je dan ook accepteren imo.
Maar goed wie ben ik Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:11

ellepel schreef:
koekje erbij?

Haha!

Graag. Haha!

Nee maar ff serieus, ik bedoelde niks onaardig, mijn reacties waren uit bezorgdheid (och nou klink ik weer als je moeder Clown) maargoed, je snapt m'n punt wel hoop ik.

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 18:21

ja misschien kijken wij ook wel verkeerd. maar na onze mening knellen die durex echt hoor!
en zonder condoom bevalt prima, miss heeft mn vriend wel geen grote maar alleen een dikke Clown zou dat ook een optie kunnen zijn??
ik moest steeds dingen door elkaar zeggen omdat het toen weer over die pil ging en toen weer over condooms toen weer over abortus en ik kreeg 100 mailtjes te gelijk, was ook alleen maar even de weg kwijt. daarbij was ik gewoon VERGETEN erbij te vermelden toen het over die condooms ging, te zeggen dat ik ook uitslag kreeg steeds. vandaar dat het vreemd lijkt. maargoed. ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb gemaakt en ik nu niet(hoop ik) als een onvolwassen penny meisje die zomaar voor abortus kiest, want dat is echt niet zo!
dat kwam misschien wel zo over, maar dat was even voor de duidelijkheid dat niet iedereen ging zeggen van oh als je zwanger bent zou ik abortus doen! dat wou ik dus voorkomen maar toen kwamen de condooms..

maar @ juul,, na jou eerste berichtje werd er ook al gezegd dat je wat kort uit de bocht kwam, zo vond ik dat dus ook, vandaar dat je dus onaardig overkwam.
en ik snap je punt.

maargoed, het was dus niet te bedoeling dat dit een ruzie topic zou worden.

mijn excuses dat het wat onduidelijk en ongeloofwaardig is geworden maar dat was niet de bedoeling.
misschien dat ik durex maar eens moet aanklagen ja.. Nagelbijten / Gniffelen

maargoed, ik hoop niet dat ik als dom kind/slet/leugenaar enzo wordt gezien!

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 18:23

edit; ik voelde me gewoon snel aangevallen omdat ik altijd heel onzeker ben over mijn vragen, en ben in het verleden ook gepest en werd er ook altijd onaardig tegen me gedaan, vandaar dat ik dus fel terug reageer Bloos