ja misschien kijken wij ook wel verkeerd. maar na onze mening knellen die durex echt hoor!
en zonder condoom bevalt prima, miss heeft mn vriend wel geen grote maar alleen een dikke
zou dat ook een optie kunnen zijn??
ik moest steeds dingen door elkaar zeggen omdat het toen weer over die pil ging en toen weer over condooms toen weer over abortus en ik kreeg 100 mailtjes te gelijk, was ook alleen maar even de weg kwijt. daarbij was ik gewoon VERGETEN erbij te vermelden toen het over die condooms ging, te zeggen dat ik ook uitslag kreeg steeds. vandaar dat het vreemd lijkt. maargoed. ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb gemaakt en ik nu niet(hoop ik) als een onvolwassen penny meisje die zomaar voor abortus kiest, want dat is echt niet zo!
dat kwam misschien wel zo over, maar dat was even voor de duidelijkheid dat niet iedereen ging zeggen van oh als je zwanger bent zou ik abortus doen! dat wou ik dus voorkomen maar toen kwamen de condooms..
maar @ juul,, na jou eerste berichtje werd er ook al gezegd dat je wat kort uit de bocht kwam, zo vond ik dat dus ook, vandaar dat je dus onaardig overkwam.
en ik snap je punt.
maargoed, het was dus niet te bedoeling dat dit een ruzie topic zou worden.
mijn excuses dat het wat onduidelijk en ongeloofwaardig is geworden maar dat was niet de bedoeling.
misschien dat ik durex maar eens moet aanklagen ja..
maargoed, ik hoop niet dat ik als dom kind/slet/leugenaar enzo wordt gezien!