Te holle rug ==> last van je rug..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Les_Fjal

Re: Te holle rug ==> last van je rug..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:58

Hackie schreef:
Heb ook een holle rug, nooit last gehad, tot ik op Paso Fino's stapte Clown , daarna ben ik op me rug gaan letten (bol maken) en toen was het gelukkig wel over, liep er soms de hele dag mee

Werkelijk ? Terwijl gangenpaarden juist vaak voordelen hebben voor mensen met rugklachten !

Dat even terzijde Knipoog

Bij mij zijn ook de termen als hypermobiel , beenlengte verschil and so on gevallen. Vervelende is dat het mijn SI gewricht blijkt te zijn, met ook nog eens een vrij heftige pijnuitstraling naar mijn rechterlies. Enkel rechts... Kan van ellende soms niet eens opstijgen omdat mijn lies zich niet uit laat "rekken".
Fysio, foto's, echo's, mensendick........Heeft allemaal niet veel geholpen. Iemand ervaringen met chiropractor ?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 14:05

Genoeg goede ervaringen met een chiropractor. Ook genoeg ervaringen waarbij een chiropractor niets kon doen.
Oftewel, als je hoop hebt dat het helpt, lekker een afspraak maken! Het is per persoon verschillend of het zin heeft!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 18:35

Bij mij hielp die chiropractor altijd maar tijdelijk. Enige wat bij mij helpt is pilates .. Na 18 jaar zijn we daar pa achter gekomen en dat is helaas ook het enige wat niet word vergoed ^^ De pijn in mijn lichaam is voor een deel weg en dat is voor mij het belangrijkste^^

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-08 20:17

hoe bedoel je niet vergoed?? Blond

ja ik heb de osteopaat en fysio al gehad.. nu mensen dieck.. hopen dat het werkt.. ik heb dan een paar mogelijk heden (oa. pilates) bedankt voor de tip Haha!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 18:08

vergoed door de verzekering,maar gezien dit et enige is wat helpt bij mij is het het geld meer dan waard.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-08 22:08

nou ja als het heel veel geld kost.. Clown
nee ik heb nog een paar mogelijkheden. Ik ga eerst een mensendieck proberen Knipoog