Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dienetje schreef:loveshadow schreef:Hihi, is dat iets nieuws in de evolutie van de mens of zo?
Ik heb iig gewoon nog nagels op m'n kleine tenen hoor.
Me zus en ik denken van wel. Alles wat overbodig is lijkt wel weg te worden gewerkt door de evolutie. Omdat je je kleine teen niet meer nodig hebt denk ik dat die er later over heeeeel veeeel jaartjes helemaal niet meer is.
Maar ik heb hem wel en me zus heeft er ook geen nagel meer. Je kan haar teen zo iezo niet zo goed zien
dienetje schreef:loveshadow schreef:Hihi, is dat iets nieuws in de evolutie van de mens of zo?
Ik heb iig gewoon nog nagels op m'n kleine tenen hoor.
Me zus en ik denken van wel. Alles wat overbodig is lijkt wel weg te worden gewerkt door de evolutie. Omdat je je kleine teen niet meer nodig hebt denk ik dat die er later over heeeeel veeeel jaartjes helemaal niet meer is.
Maar ik heb hem wel en me zus heeft er ook geen nagel meer. Je kan haar teen zo iezo niet zo goed zien
pretletter17 schreef:Ik heb ook maar heel kleine nageltjes op mijn kleine tenen, soort van halvemaantjes en ook niet zo'n mooie gladde nagel maar een beetje hobbelig nagelspul zeg maar...
Dus blijkbaar loop ik voor qua evolutie(loop ik ook eens voor haha)