Wie heeft hier allemaal oorbellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XMaaiike

Re: Wie heeft hier allemaal oorbellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 10:28

ik heb ook oorbellen (maar heb ze haast nooit in)
ik weet nog dat mijn ene zusje het uitschreeuwde van de pijn (ze was toen 7 ongeveer)
en een paar jaar later mijn zusje van 6 en die zei heel verbaasd (omdat wij hadden gezegt het doet een beetje pijn) het doet helemaal niet zeer. wij hebben toen echt gelachen! Haha!

het is denk ik heel verschillend bij de een doet het wel pijn bij de ander niet! veel succes Go jij! Go jij!

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 10:56

Ik heb gaatjes sinds mijn 13e, en ik vond het wel eng om te laten doen, maar uiteindelijk viel het mee. Ja, je voelt het wel even prikken, maar ik vond het wel de moeite waard Haha!

Heb net van de week een paar hele mooie blankhouten ringen met chinese tekentjes erop gekocht, ik heb jarenlang niet echt extraverte oorbellen gedragen maar tegenwoordig "mag" het weer en er is zoveel leuks te koop! Ik ben totaal niet modebewust (om niet te zeggen al 30 jaar nogal onverstoorbaar alto, hahahahaha), maar dat die mooie lange oorbellen weer "echt mogen", dat vind ik leuk!

Gewoon even doorzetten en laten schieten die gaatjes, ga je vast veel plezier van krijgen als je ze inderdaad graag wilt.

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:22

Ik heb er in totaal 5.

4 Gewoon in mijn oorlelletjes, en een bovenin mijn oor. Die is ook gezet door een echte piercer.

Het deed allemaal niet zoveel pijn .

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:30

Heb in elk oor 3 gaatjes naast elkaar zegmaar. Het zetten ja je voelt het wel even maar echt pijn deed het niet. Daarna is het wel wat gevoelig maar verder nooit last van gehad Lachen

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:31

Heb al vanaf mijn 13 oorbellen. Het schieten is even schrikken en doet even pijn. Daarna voelen je oren heel erg warm. Niet vergeten elke dag even aan de oorbellen draaien. Succes!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:33

Ik heb oorbellen in het begin deed het pijn.
Maar nu niet meer en ben er blij mee Haha!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 13:34

Ja ik heb ze ook. Ik had géén pijn. Alleen kloppingen, maar dat deed geen pijn Clown

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:08

Ik vindt het schieten wel mee vallen, Je voelt even een prikje en daarna nog even maar na een paar dagen is dat over en je hebt er iets moois voor terug! Lachen

LauraV93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:39

Ik heb oorbellen, laten schieten bij de juwelier. maar toen was ik 6/7 jaar oud dus ik weet eigelijk niet meer of het pijn deed. Kweet nog wel dat ik eerst niet durfte, dus ik en mijn moeder naar huis, komen we thuis, zeg ik doodleuk dat ik toch wel wil Clown

XplumX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:44

Ik heb oorbellen.
Laten schieten toen ik een jaar of 5 was, weet niet precies.
Ik heb niet elke dag ook oorbellen in, daar ben ik te lui voor. :}

speedy_cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:45

Sins ik 6 ben ofzo al oorbellen,
volgens mij deed het geen pijn maar misschien ook wel.
Wat wel pijn doet is dan mijn ene oorbelgaatje beetje is uitgescheurd Clown
Maar dat was mijn eigenschuld Knipoog

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:46

Ik heb ook oorbellen, laten schieten toen ik 8 was geloof ik.
Heb niet vaak oorbellen in, dus als ik oorbellen in wilt doen, moet ik zelf doorprikken. Soms wel beetje pijnlijk, maarja dan zitten ze wel Clown

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:48

Ik heb er 10. De eerste oorbellen kreeg ik toen ik 6 was. Toen ik 19 was heb ik de andere 8 erbij laten schieten. Ik deed dat toen om de 6 weken zodat steeds de eerdere gaatjes dicht waren.
Ik vond t geen vervelend gevoel. Even een prikje en mijn oor voelde een poosje wat warmer aan maar verder geen last mee gehad... Ben er nog steeds heel blij mee Lachen

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:49

Ik heb ook oorbellen, maar ik draag ze nauwelijks. Ik probeer ze iig elke maand even door te prikken zodat ze wel open blijven. Of het pijn deed zou ik niet weten, want ik kan me er weinig van herinneren, was erg jong Huilen van het lachen

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:21

Ik heb sinds m'n 5de gaatjes, later heb ik er nog twee boven laten schieten maar die heb ik weer dicht laten groeien Knipoog

Het schieten zelf vond ik geen pijn doen, maar het verschonen... verschrikkelijk!!! als je ze alleen 'draait' is het niet zo erg maar als je ze er eenmaal uit hebt en daarna er weer in moet doen... Drama Huilen van het lachen Maar het was het allemaal waard, ik ben nu erg blij met m'n gaatjes Haha! Het is even doorbijten Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:22

Heb al heel lang gaatjes. Het schieten weet ik niet veel meer van, volgens mij deed het best pijn.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:24

Ik heb ook oorbellen maar ik heb ze niet laten schieten.
Ik heb ze jaren geleden laten maken op de camping. Eerst goed gekoeld/verdoofd met ijsklonten en toen met een naald doorgeprikt met een kurk erachter. Beetje sterilon erop en nergans last van gehad Haha!

Daani

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:26

Ik heb in totaal 11 oorbellen. Waarvan 5 in me linkeroor naast elkaar en in me rechteroor 4 naast elkaar en 2 bovenin. Heb ze allemaal laten schieten en vind het niet pijnlijk. Het is meer een klein beetje een irriterend gevoel geweest bij mij dan dat ik pijn had.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:56

Ik heb 1 paar gaatjes. Ik zou echt niet meer weten hoe het schieten voelde. Ik weet wel dat ik nu al zolang oorbellen heb dat als ik 3 maanden geen oorbellen in heb ze niet meer dicht groeien oid.

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:56

Ik heb op m'n negentiende pas gaatjes laten schieten omdat ik het nooit durfde. Ik ben samen met een vriendinnetje gegaan en vond het nog steeds eng, maar het viel heel erg mee.

Zoals veel andere bokkers al hebben beschreven voel je alleen twee prikjes en het kan daarna een beetje gaan irriteren, hoewel dat ook meeviel. Alleen was ik zo eigenwijs om mijn oorknopjes te vroeg eruit te halen. Toen ging het wel irriteren en m'n ene oorlel ging ook ontsteken. Maar als je gewoon 6-8 weken de knopjes erin laat zitten moet het weinig problemen opleveren Lachen Ben erg blij met m'n gaatjes en heb heel veel oorbellen Haha!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 01:12

Ik heb mijn oorbellen laten schieten.
De pijn viel bij mij reuze mee, sterker nog, rechts voelde ik hem niet, maar dat verschilt helemaal per mens. Ik zit te twijfelen over nog een gaatje, want ik draag nooit zo vaak oorbellen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 01:16

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 04:55

Ik heb ook oorbellen Haha! Mijn gaatjes zijn nu naar zo'n 5mm gerekt Lachen Je kan er doorheen kijken ROFL

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:10

Ik had er eerst 7, nu nog 5 omdat bij elk oor het tweede gaatje is gaan ontsteken. Die heb ik dus dicht laten groeien.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:20

Ik heb ze wel maar die zijn gezet toen ik 6 jaar was ofzo.
Ik wil er wel meer maar ik durf niet. Huilen van het lachen
Echt triest want ik laat wel een tongpiercing en 2 navelpiercings zetten voor het gemak. Scheve mond
Maar dat komt ik heb liever 1 keer pijn.
Dan dat ik met oorbelle 2x moet.
Nu hoor ik iedereen wel zeggen naja dat doet echt niet zo zeer als je tong of door je navel en je voelt het niet.
Maar het idee dat ik 2x moet vind ik maar niks. ROFL
Slaat eigelijk nergens op zit gewoon tussen me oren. Clown