Loverboy..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_manon_x

Re: Loverboy..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:58

Nelleke1 schreef:
maar wat ik niet begrijp is:
Jij slaapt bij je 'vriend'
mist je vader ofzo je dan niet thuis of weet hij dat je wel een 'vriend' hebt?

Ze zegt dan dat ze bij een vriendin slaapt.
Waarschijnlijk zal die vader het dus ook niet weten van haar 'vriend'.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:14

Ilsiie schreef:
Ga één dag later, of niet naar je werk, of meld je af, maar ga ZO SNEL MOGELIJK naar Jeugdzorg! Neem je vader of (de moeder van) een vriendin mee, maar gá meis, niet denken maar DOEN!

Helemaal mee eens.

Meid, niets is belangrijker dan dit nu. Je moet NUgaan, morgen onmiddellijk tout de suite immediatly, geen seconde meer over twijfelen.

"Jamaar morgen kan ik niet want dan moet ik werken, en overmorgen gaat ook niet want dan...", nee meid. Ook niet "jamaar de baas gelooft niet dat ik ziek ben". De pot op met je baas als hij je hiervoor niet laat gaan. Jij vraagt geen vrijaf voor een onozeliteit, je vraagt vrijaf om een levensbelangrijk iets. Dit is geen klein jongensprobleempje, dit is een serieus probleem dat als je het nu je de kans hebt niet bij de horens vastpakt, de rest van leven kan vernietigen. Je wilt niet weten hoeveel meisjes precies hetzelfde hebben gemaakt, en hoeveel er minder geluk als jij hadden. Jij hebt nu nog de kans om hulp te krijgen, grijp ze meteen, voor het te laat is.

Die jongen verdient je niet, maar dan ook echt NIET. Sorry als ik aanvallend overkom, maar je moet uit je droom geholpen worden "ach, als ik volgende week eens rondkijk voor hulp heb ik tijd genoeg". Die jongen ziet je niet graag, echt niet. Die jongen wilt je alleen maar gebruiken. En hoe harder jij je aan hem hecht, hoe harder hij in zijn vuistje lacht dat er weer een lief meisje in zijn val is gelokt. Het allerenigste wat hij ooit voor je kan doen, is je in de ellende gooien. Hij verdient het zelfs niet eens om een vage kennis te zijn.

Je hebt nu nog de kans, grijp ze en wees zeker niet beschaamd of bang om je verhaal aan iemand te doen, deze dingen gebeuren namelijk niet alleen bij domme onvoorzichtige meisjes, maar kunnen iedereen overkomen.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:56

Agree.

Mandyy_x schreef:
Nee niet elke nacht..

Maar af en toe dus nog wel? Waarom?

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 19:57

Knoffer schreef:
Agree.

Mandyy_x schreef:
Nee niet elke nacht..

Maar af en toe dus nog wel? Waarom?

Omdat ze nog van hem houd..
Staat in dit topic ergens.

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 20:05

Inderdaad Ja
En ik voel me ook 'tot hem aangetrokken' op de een of andere manier..

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:09

Mandyy_x schreef:
Inderdaad Ja

Maar meis, denk goed na.. echt goed.
Denk je dat dit het perfecte vriendje voor je is, dat jij het met andere mannen/jongens moet doen? Nee toch?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:15

Dat is juist dé taktiek van al die jongens Lachen .
Ze zorgen er eerst voor dat je verliefd wordt. Hopeloos verliefd. Zo verliefd dat je zo blind wordt, zodat je àlles, maar dan ook à-l-l-e-s voor hem doet. En jezelf dan nog de schuld gaat geven als het foutloopt.

Wil je graag in zo'n situatie zitten? Een situatie waarin jij hopeloos verliefd bent, maar ook hopeloos gebruikt en gekwetst en vernietigd wordt? Een situatie waar de liefde maar van een kant komt, jouw kant?

Ga asjeblieft niet denken dat je hem kan veranderen. Probeer het zelfs niet, hij zal niet veranderen. Hij heeft je al deels gemanupileerd, want je voelt je al aangetrokken.

Nu heb je de keus. Of je rukt nu onmiddellijk los. Dat gaat je misschien pijn doen, misschien hartpijn. Maar je bent nog jong, er gaan nog een hoop jongens en een hoop verliefdheden passeren. En na een tijd geraak je over hem. Sterker nog, je gaat blijer dan ooit zijn na een tijd, als je terug nuchter aan de situatie denkt en weet waaraan je ontsnapt bent.

Of je gaan maar bij hem blijven, omdat je hem graag ziet. Omdat je hem niet kan loslaten. Je gaat dingen accepteren die je niet zou mogen toelaten, omdat je hem graag ziet. Je gaat dingen doen die je nooit zou mogen doen, omdat je hem graag ziet. Je gaat je hele leven weggooien, omdat je hem graag ziet.
En hij? Zodra hij ziet dat hij je in zijn macht heeft, gaat hij gewoon op zoek naar een nieuw naïf slachtoffertje en kan hij in zijn handjes wrijven dat het weer gelukt is. Maar happy together forever zal er nooit, nooit nooit inzitten.

Kies de korte pijn, en leef je leven lang gelukkig Knipoog .

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 20:38

x_manon_x schreef:
Mandyy_x schreef:
Inderdaad Ja

Maar meis, denk goed na.. echt goed.
Denk je dat dit het perfecte vriendje voor je is, dat jij het met andere mannen/jongens moet doen? Nee toch?

Nee inderdaad..

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 20:48

Mandyy_x schreef:
Inderdaad Ja

Dat was al duidelijk, maar dat is een slechte reden. Heb zelfdicipline!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 12:47

Het enige waar hij van houdt is dat hij elke keer dat jij bij hem slaapt z'n zaakje kan legen en weet dat hij jou in z'n macht heeft. Niet van jou, niet van je karakter, niet van hoe jij bent, maar het enige wat hij doet is profiteren van je zwakheden..

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 15:34

Ik heb besloten om ergens anders te gaan wonen[niet bij hem Knipoog ], ik ga nog even kijken waar precies Ja

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 15:47

Goed zo! Dit heb je nu besloten, maar je moet nu ook wat gaan ondernemen! Ben je al bij jeugdzorg geweest? Zij kunnen je hier vast ook bij helpen of in ieder geval vertellen hoe je dit het beste aan kunt pakken.

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-08 15:50

Ben nog niet naar jeugdzorg geweest, als ik gewoon zonder problemen ergens anders kan wonen, ga ik dat ook niet doen.
Als ik het zelf niet 'red' ga ik dat wel doen Ja

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:13

Ik begrijp dat naar jeugdzorg gaan een grote stap is.
Toch heb jij nu dingen meegemaakt, waar je mee moet gaan leven. Hoe langer jij wacht met hulp, hoe meer kans jij heb om later in te storten. Onderschat dit niet hoor!
Je bent een sterke meid, doordat je het op heb tijd herkent en er wat aan gaat doen. Ook omdat je liever geen hulp zoekt. Die hulp kan het voor jouw wel veel makkelijker maken! Ach gut

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:17

.. En thuis wonen dan? Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:20

Ik zeg eerlijk , eenmaal bij jeugdzorg is ook niet zo een pretje .
Zolang zei gewoon de goede keuze maakt voor der zelf , met alle goede uitleg hier van de mensen komt alles hoop ik wel goed .
Ik zit zelf bij jeugdzorg en heb erge spijt der ooit aan begonnen te zijn .
In internaten gestopt , moest bijna naar een pleeggezin .
Vriendin van me in internaat werd naar Frankrijk gestuurt naar een pleeggezin.
En ik weet dat ik hier verkeerde reacties op zal krijgen , want het kan soms ook positief zijn die jeugdzorg zodat ze je kunnen helpen.
Maar in jou geval nu , dat je vader amper thuis is en jij met 15 jarige leeftijd de kans heb om alles te kunnen doen zullen zei wel zeker maatregelen gaan nemen .
En dan niet alleen omtrend het loverboy gebeuren , maar je hele leef omstandigheden wordt meteen ook werk van gemaakt .
Ik zou als ik jou was , naar iemand toe gaan waar je goed mee kan praten of bepaalde dingen waar je heen kan bellen er van laten weten . ( er zijn best veel hulplijnen ook speciaal voor loverboy gevallen )
Maar denk der wel goed over na wat je nou echt wilt gaan doen en wat het beste voor jou is .

Succes

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:26

Zijn loverboys strafbaar?
Ja. Volgens artikel 257f van het Wetboek van Strafrecht is hier sprake van mensenhandel, namelijk het aanzetten van minderjarigen tot prostitutie. De maximale straf bedraagt twaalf jaar als er sprake is van minderjarigen of dwang. Een taakstraf is niet ongebruikelijk.

Deze info heb ik van www.lover-boy.nl !! Die strip daar pastte perfect bij jouw verhaal!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:35

ztugwell schreef:
Ik zeg eerlijk , eenmaal bij jeugdzorg is ook niet zo een pretje .

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.
Toch heeft ze imo wel hulp nodig. Iemand om mee te praten en haar helpt om het allemaal te verwerken. Om meer eigenwaarde te ontwikkelen etc.

Zijn er nog andere mogelijkheden voor hulp?
Wat doet de huisarts?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:38

De jeugdzorg hoeft niet altijd geen pretje te zijn hoor.
Heb er zelf ook bij gezeten en ik mocht ook zelf beslissen.. Aan mij vroegen ze ook of ik naar het buitenland wilde maar dat wilde ik niet dus werd dat ook niet gedaan.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:45

Somebitch schreef:
De jeugdzorg hoeft niet altijd geen pretje te zijn hoor.
Heb er zelf ook bij gezeten en ik mocht ook zelf beslissen.. Aan mij vroegen ze ook of ik naar het buitenland wilde maar dat wilde ik niet dus werd dat ook niet gedaan.

gelukkig!
Ik denk ook niet dat jeugdzorg anders zou blijven bestaan.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:48

De jeugdzorg heeft er bij mij wel voor gezorgd dat ik een eigen paard kreeg. Bloos

Tenminste mijn ouders vroegen informatie aan hun of het verstandig zou zijn om een paard te kopen voor me en dat we dan afspraken maakte die ik moest nakomen..

Nou een jaar later heb ik nog steeds geen problemen meer gehad met mijn ouders.. En mijn hoe noem je zo iemand.. Degene die altijd gesprekken met mij aanging had tegen mijn ouders gezegd dat het best weleens zou kunnen helpen. Ben hem daar ook erg dankbaar voor. *LOL*

We hebben nu ook geen contact meer met de jeugdzorg alles is afgerond. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:52

Hier verschillende hulplijnen ;

Informatie
Bureau Jeugdzorg Centra voor Sexualiteit
Christelijke hulpverlening bij geestelijke nood
COC Rotterdam
Crisisopvang
Jongeren Informatie Punt (JIP)
Kindertelefoon
Korrelatie
Landelijk Meldpunt Kindermishandeling
Meldpunt Loverboys
S.O.S.-hulplijn Weglopen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 16:52

Meld misdaad is ook nog een hulplijn..
Gratis nummer. Als je het wilt hebben PM me maar. Lachen

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:20

'ergens anders wonen' op je 13de?

Waar zou je dan heen willen gaan?

Op je 13de hoor je gewoon thuis te wonen, en waarom zou je dat niet doen? Heb je onoverkomelijke problemen thuis?

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:10

Lief, laat je nu niet door hem inpakken.. als hij 1 iets aan je geeft, maakt dat niet alles goed. Het maakt nieteens een klein stukje goed van wat hij je flikt.

Wat hij doet is verkeerd! Je kan er niet om heen draaien, nee, het is gewoon verkeerd wat hij doet. Hij mag het niet, en jij moet het niet meer toelaten.. Zet gewoon die stap en ga naar de jeugdzorg..
Je kan het wel. Ja Ach gut