Somebitch schreef:Verder ben je dan niet echt verslaafd.. Geestelijk ja.. Maar lichamelijk ben en kan je er niet verslaafd aan worden.
Is een verslaving alleen fysiek dan? Geestelijk verslaafd is toch ook gewoon verslaafd..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Somebitch schreef:Verder ben je dan niet echt verslaafd.. Geestelijk ja.. Maar lichamelijk ben en kan je er niet verslaafd aan worden.
Arabian_Girl schreef:Nou nee hoor..want je kan je pillen gewoon laten testen dus is er nix aan de hand
en waarom quote je iets met mijn naam erbij wat ik niet gezegt heb jorieke? Vind dat ook een beetje vaag
rijoyco schreef:Alcohol heeft niet zon sterk euforisch gevoel dan XTC (denk ik...heb er zelf geen ervaring meer), waardoor je niet sneller overgehaald zal worden om het te gebruiken....
Somebitch schreef:Vind ik niet echt een verslaving want ook als je geestelijk verslaafd ben kan je makkelijk stoppen als je echt wilt ..
Juul schreef:Ik vond het verhaal van TS nogal schokkend. Mag ik dan niet - goed bedoeld - reageren omdat ik nooit gebruikt heb ? Ohnee, offtopic. My god..
Chubby schreef:rijoyco schreef:Alcohol heeft niet zon sterk euforisch gevoel dan XTC (denk ik...heb er zelf geen ervaring meer), waardoor je niet sneller overgehaald zal worden om het te gebruiken....
Het is niet te vergelijken.. Daarbij: alle pillen zijn anders en van de ene wordt je onwijs g*il, van een volgende krijg je een enorme boost energy en de derde maakt je puur verliefd op alles.. Daarom moet je zorgen voor een goede betrouwbare leverancier die jou vooraf kan vertellen wat de samenstelling met je zal doen.. Is dat waar je naar op zoek bent?
Ik heb eens bij Ghosttown de hele avond op een bankje gezeten. Heb me ge-wel-dig vermaakt in mijn uppie, mijn vriend dacht dat ik sliep![]()
Maar daarom de laatste keer wat meer speed erbij genomen. Ik ga tenslotte naar een feest om te dánsen!
Breitling schreef:Dat slaat zeker wel ergens op. Het aantal mensen dat er verslaafd aan raken en totaal de weg kwijt raken is vele malen groter als mensen die af en toe een pilletje gebruiken en het daarbij laten.
Mij maakt het niet uit hoor als mensen hun leven willen verknallen door lekker aan de drug te gaan prima. Mensen die af en toe een pilletje nemen prima.
rijoyco schreef:Waarom wordt er dan wel de vergelijking gezocht tussen XTC en alcohol door mensen die dit gebruiken?
Chubby schreef:Ik denk dat je je vergist Breitling. Er zijn heel veel mensen die wél een grens weten te trekken en er zich aan houden..
In tegenstelling tot alcohol misbruikers waar grenzen vervagen tijdens het gebruik..