Praten in slaap/slaapwandelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Re: Praten in slaap/slaapwandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:57

blensink schreef:
blauw00gje schreef:
@ meliaforever: Jou wil ik niet tegenkomen als je slaapt Nagelbijten / Gniffelen

Zal wel willen weten wat er gebeurd als @Vicky_88 en @ meliaforever bij elkaar slapen.
Dat word vast een gigantische vechtpartij s´nachts ROFL

ROFL
Zullen wij het gaan filmen? Tong uitsteken

Whahah Nagelbijten / Gniffelen , als je het niet erg vind blijf ik op veilige afstand Huilen van het lachen[/quote]
ROFL
Whahah,
Ik win toch wel. Cool

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 20:00

ROFL hele discussie hier over wie er gaat winnen Tong uitsteken

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 20:20

Whahaha ben toch wel nieuwsgierig naar een film ROFL , maar wie heeft het lef om te gaan filmen Nagelbijten / Gniffelen
Heb werkelijk geen idee wie gaat winnen, ze slaan er alle twee aardig op los Huilen van het lachen

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 20:25

Haha jullie zijn echt grappig en sommige ook eng :d

Het enige wat ik af en toe gedaan heb is bellen in mijn slaap. Dan zou mijn beste vriend bellen, maar was het te laat en was ik gaan slapen. De volgende dag belde ik hem dat ik boos was Haha! Hij vertelde mij dat we gepraat hadden en dat ik bij ontvangen oproepen moest kijken en daar stond het nog ook Gaaaap

Heb op dezelfde manier ooit tegen een jongen die mij leuk vond gezegd dat ik bang was gekwetst te worden maar ook gek was op hem. Hij was mijn type niet eens, leg dat dan maar eens uit

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 20:33

Hahaha Tong uitsteken
Dat bellen in je slaap is grappig Tong uitsteken
Heb ik nog nooit gehad gelukkig Tong uitsteken

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:03

Meliaforever schreef:
ROFL
Whahah,
Ik win toch wel. Cool

Vork ja dat denk jij Knipoog

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:18

Ik heb maar 1 keertje iets héél vreemds meegemaakt...
Ik was aan het dromen dat ik in een metro zat, met nog een hele hoop mensen. Opeens zag ik iets op ons afkomen en ik wist dat we gingen crashen... Toen ineens was het allemaal donker.
Ik deed m'n ogen open en zat helemaal in elkaar gekruld, ik luisterde of ik nog mensen hoorde maar niets... Ik begon dan rondom mij af te tasten om te weten waar ik precies was en of ik eruit kon.
Een minuut ofzo later zag ik het (waak)lichtje van m'n tv branden... Ik zat op de grond naast m'n bed!
Echt vreemd als ik er zo aan denk, ik ben dus eig. gewoon uit m'n bed gekropen... Nagelbijten / Gniffelen

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:43

Ik wordt regelmatig gebeld door iemand, die een heel praatje met me begint te houden.. En dan zeg ik "Ga maar slapen he, het is vier uur 's nachts" en dan gaat ie slapen..
Iedere keer heeft die persoon een andere naam en 't gebeurt ook al niet altijd..
Nu ik dit topic lees is 't misschien wel iemand die slaap-belt inderaad...

Ikzelf schijn ook te praten in m'n slaap..
Vannacht was vriendlief er ook wakker van geworden, en hij zei dat ie 't redelijk kon verstaan maar hij was het weer vergeten..

De vrouw van mijn baas vertelde dat ze vroeger wel eens een vriendje náást haar man had.. En toen ging haar man d'r telkes uithoren..
Dat heeft ze geweten ook Haha!

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:45

Vroeger was ik vaak aan het slaapwandelen denk ik wel 4x in de week Nagelbijten / Gniffelen ... Gewoon op bank gaan zitten. Ouders zeggenga maar weer slapen ik naar boven lopen. Naar bed en uit bed vallen Huilen van het lachen weer in bed gaan liggen en dan is het over Huilen van het lachen heel raar.

Praten in me slaap doe ik soms als ik het zo hoor van me ouders Nagelbijten / Gniffelen Me broertje doet het ook erg alleen niet verstaanbaar is het wel dan kom ik niet meer bij Huilen van het lachen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:57

Vroeger heb ik heel veel geslaapwandeld, ik stond zo een keer de achterdeur open te doen en dan weer mijn tanden te poetsen...terwijl ik nog sliep. Echt vaag.

Op het moment praat ik heel veel in mijn slaap (dat hoor ik van mijn vriend) zal zo graag willen weten wat ik dan zeg, maar helaas is het niet te verstaan.

Soms heb ik ook weleens een verdrietige droom ofzo en dan wordt ik huilend wakker.

Hele tijd geleden las ik op Bokt ook dat er eens iemand was die aan het autorijden was (slaapwandelen) dat lijkt me echt bizar, weet niet of dat iemand van Bokt was of dat het in de krant heeft gestaan...

maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 23:02

Vannacht werd ik wakker van iemand die aan het lachen was, maar toen ik goed ging luisteren was ik het zelf. Hóé debiel Huilen van het lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 23:08

maudy *LOL*

Ik praat dus ook in mijn slaap en heb daar idd al een boos vriendje aan over gehouden. Hij vroeg deken (ik jat ook ontzettend hard dekens, ik wil ál het deken en ál het bed Bloos en word kennelijk tamelijk pissed als ze me vragen te schuiven) en ik antwoordde met mijn ogen open en een heeele boze blik en stem "néén! Het is ook altijd het zelfde met jou!"
Heb me omgedraait en mijn ogen weer gesloten...Met deken... Bloos Vriendje was booos! En ik was me van geen kwaad bewust want ik wist helemaal niet dat ik dat gedaan had Bloos hij wist niet dat ik ook echt mijn ogen open deed op zo'n momenten Bloos

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 23:22

Ik praat ook in mijn slaap. Ik heb een keer op schoolkamp van de basisschool een meisje uit me klas uit lopen schelden Nagelbijten / Gniffelen Ik heb ook vaak dat ik in me slaap hele verhalen ophang enzo. Slaapwandelen doe ik volgens mij niet, ik werd wel een keer met nat haar wakker terwijl ik die avond daar voor niet had gedouched Clown

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 00:16

pharagirlke schreef:
maudy *LOL*

Ik praat dus ook in mijn slaap en heb daar idd al een boos vriendje aan over gehouden. Hij vroeg deken (ik jat ook ontzettend hard dekens, ik wil ál het deken en ál het bed Bloos en word kennelijk tamelijk pissed als ze me vragen te schuiven) en ik antwoordde met mijn ogen open en een heeele boze blik en stem "néén! Het is ook altijd het zelfde met jou!"
Heb me omgedraait en mijn ogen weer gesloten...Met deken... Bloos Vriendje was booos! En ik was me van geen kwaad bewust want ik wist helemaal niet dat ik dat gedaan had Bloos hij wist niet dat ik ook echt mijn ogen open deed op zo'n momenten Bloos

ROFL die vind ik ook leuk Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 13:22

blauw00gje schreef:
Hahaha Tong uitsteken
Dat bellen in je slaap is grappig Tong uitsteken
Heb ik nog nooit gehad gelukkig Tong uitsteken

das niet grappig Zij zijn groot en ik is klein! dat doe ik dus ook. Pak ik in mijn slaap mijn mobiel, bel naar iemand. (het vreemde is dat ik of naar mijn beste vriendin bel, of naar een van mijn beste vrienden *LOL* ) en schrik me vervolgens helemaal kapot als ik plots een stem aan de andere kant van de lijn hoor Rolleyes

Overigens is mijn vriend ook vreemd, als die 'snachts ''wakker'' word is hij vrij verward. Zo maakt hij me plots wakker met een zacht duwtje, maar hij had het mij verteld dus ik negeren en gewoon verder slapen. Ineens schud hij dus ik dacht 'misschien wil hij wat zeggen oid' dus ik draai me om, hij met zijn ogen open; 'ben je wakker?'
ik; 'ja waarom? scheeld er wat?'
hij: 'nee, ik wilde alleen weten of je wakker was'
en die sukkel draait zich om en slaapt verder Rolleyes

Zelfde nacht, ik heb een Jack Russell die ik regelmatig mee neem naar hem maar soms blijft ze ook thuis, die nacht was ze dus thuis, dus een half uur later maakt hij me opnieuw wakker. 'Donya moet plassen'
ik; 'dat kan niet, Donya is er helemaal niet'
hij; 'waar is Donya dan?'
ik; 'Thuis...?'
hij; 'oh...En toch moet ze plassen!'
En hij draait zich om en slaapt verder *LOL*

Overigens las ik dat ik niet de enige ben die om me heen slaat en schopt. Heb mijn 5 jaar oudere broer ooit een vuistslag verkocht waar die een week een blauw oog aan over gehouden heeft omdat hij me wilde wakker maken voor school Bloos Ook gooi ik met teddyberen naar mensen die me wakker proberen te maken van op een afstandje. Bloos (en ik heb redelijk wat teddyberen op mijn bed liggen) Ook mijn vriend heeft het niet gemakkelijk met me, kniestoten (en ik kijk niet of hij met zijn voorkant of met zijn achterkant naar me toe ligt) slaan, duwen Bloos

Verder heb ik Donya verscheidene keren van bed af geduwt...Ik heb mijn bed tegen mijn verwarming staan. Maar de verwarming is korter dus tussen de achterste muur en de verwarming is een open ruimte tussen mijn bed en de zijmuur. En zij lag altijd daar omdat er dan al minder kans was dat ik haar van bed duwde. Maar dat gebeurde dan van tijd toch dus dan hoorde je eerst een hoop gekrabbel om toch nog op bed te blivjen dan *plof* *schud schud* *korte stilte* *tippelt onder bed door naar andere kant* *springt terug om hoog en jankt om weer op bed gezet te worden*

Mijn vriendin is overigens ook iemand die in haar slaap praat. En met nieuwjaar sliepen we daar met een stuk of 7. Schijnt dat mijn vriendin en ik in onze slaap een heel gesprek met elkaar gevoerd hebben. Alleen ik had het over een totaal ander onderwerp dan haar Bloos Maar we reageerden op elkaar dus we waren allebei tevreden volgens degene die het gehoord hadden *LOL* maar die hebben wel gelachen Bloos

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 17:04

Ik vertel soms vanalles in mijn slaap ROFL

Een tijd terug ben ik voor stage 6 weken naar lelystad gegaan met een een klasgenoot en daar overnachten we in een caravan op een camping. En toen deed ik in mijn slaap het rolgordijn open Huilen van het lachen Wat ik nog best knap vind van mezelf want het was echt een heel klein haakje en ik had hem in 1 keer Vork

Vriendin vraagt aan mij (die wil slapen snachts Haha! ) Kun je dat gordijn weer even dichtdoen? Ik zo nee waarom Verward Zegt ze omdat ik dat niet zo fijn vind Tong uitsteken Waarop ik heel hard roep JONGE ROFL Word ik de volgende ochtend wakker vraag ik hee hoe komt dat gordijn open Verward En mijn vriendin lag helemaal in een deuk Vork

En zo heb ik nog wel meer dingen Huilen van het lachen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:15

@ pharagirlke: Whaha, heb me kapot gelachen om jou avonturen ROFL

@ XjolitaX: Dat rolgordijn.. Echt super Tong uitsteken

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:21

Jaa ik heb me de volgende ochtend ook echt dood gelachen Nagelbijten / Gniffelen ik heb het ook nog over putjes scheppen gehad ofzo Huilen van het lachen

Ohja en ik had een keer dat me moeder me kamer binnenkwam en ik allemaal in me slaap aan het praten was Tong uitsteken Vraagt ze tegen wie ben je aan het praten? Zeg ik ja tegen iemand bij wie ik volgend jaar in de klas kom (ik had op dat moment nog geen idee bij wie ik in de klas zou komen maar goed Vork ) Vraagt ze heb je die aan de telefoon dan? Zeg ik zo huh nee dat zie je toch? Ik heb die op msn ROFL Ik praat tegenwoordig hardop tegen msn Schijnheilig

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:26

Nou ik ken t, ik heb mezelf vroeger een keer in de vriezer gepropt omdat ik op zoek was naar een pen ? Huilen van het lachen
En deze week nog, ook een leuke..
Ik was aant slapen en ineens kwam ik uit bed, ik nam ál mn dekens mee naar de badkamer..
Daar ging ik douchen ? Huilen van het lachen En toen was ik klaar ging i kweer terug naar mn bed, mijn vader vanuit andere kamer : Wat was jij nou weer aant doen ? Ikke: Hou je bek Vork
En toen had ik dus mn dekens in de badkamer laten liggen, maar dat was ik alweer vergeten dus ik echt heel kwaad welk k*thoofd heeft mijn dekens gejat ? Bloos!
Later kwam ik erachter dat ze nog in de badkamer lagen, heb ik ze weer gepakt en ben weer gaan slapen Lachen

Echt zó dom, en dan vroeg ik nog de volgende dag; Wandelde ik slaap ?
Ja, goeie Nederlandse zin Barbara Huilen van het lachen .

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:33

_Barbara_ schreef:
Nou ik ken t, ik heb mezelf vroeger een keer in de vriezer gepropt omdat ik op zoek was naar een pen ? Huilen van het lachen
En deze week nog, ook een leuke..
Ik was aant slapen en ineens kwam ik uit bed, ik nam ál mn dekens mee naar de badkamer..
Daar ging ik douchen ? Huilen van het lachen En toen was ik klaar ging i kweer terug naar mn bed, mijn vader vanuit andere kamer : Wat was jij nou weer aant doen ? Ikke: Hou je bek Vork
En toen had ik dus mn dekens in de badkamer laten liggen, maar dat was ik alweer vergeten dus ik echt heel kwaad welk k*thoofd heeft mijn dekens gejat ? Bloos!
Later kwam ik erachter dat ze nog in de badkamer lagen, heb ik ze weer gepakt en ben weer gaan slapen Lachen

Echt zó dom, en dan vroeg ik nog de volgende dag; Wandelde ik slaap ?
Ja, goeie Nederlandse zin Barbara Huilen van het lachen .

ROFL ROFL ROFL
Jij hebt écht humor! Tong uitsteken
Echt ge-wel-dig Tong uitsteken

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:35

Haha die is ook lachen Haha!

Mijn broer kan er ook wat van trouwens maar daar ben ik echt niet happy mee Nagelbijten / Gniffelen Hij komt steeds snacht ineens mijn kamer binnenstormen en doet de lamp aan en komt er dan achter dat die niet op de wc is ROFL En vervolgens loopt die gewoon weg en dan lig ik daar klaarwakker in mijn bed met de lmap vol aan en de deur open Boos! En bedankt Vork

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:37

pfoe daar moet je echt met oppassen hoor Nagelbijten / Gniffelen
mijn vader doet ook erg vreemd in zijn slaap en enkele jaren geleden is die wou waarschijnlijk in zijn slaap naar het toilet gaan (aangezien hij zijn bril niet op had) en plots hoorden we een bonk was die helemaal van de trap gevallen kwam bloed uit zijn oor en was bewusteloos, ze zijn hem toen met de ambulance moeten komen halen en hij had een schedelbreuk, een hersenschudding ook wat aan zijn schouders en zijn voet
dus oppassen maar met slaapwandelen !
nu zet hij altijd een stoel naast zijn bed zodat hij niet door kan als hij slaapwandelt Knipoog

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:39

Iew Bloos! Dat is echt eng Bloos!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:42

XjolitaX schreef:
Iew Bloos! Dat is echt eng Bloos!

inderdaad en dat is al zo veel jaren geleden en hij heeft nog steeds last met fel licht
dus bij deze wil ik er iedereen voor waarschuwen! zorg dat jij of je partner de kamer alleen uitkan als je goed wakker bent Knipoog

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:46

Oeh dat is minder grappig!
Eng man Bloos!