Bah, dat weer van tegenwoordig, ook last van?..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sophie2

Re: Bah, dat weer van tegenwoordig, ook last van?..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:42

Dat je zo hard moet trappen.. Tong uitsteken En dat de wind zo koud is deze tijd van het jaar Tong uitsteken

Hier regende het net een hele tijd niet, moest ik naar de fysio, heeeeele harde regenbui Tong uitsteken Ben ik daar, droog. Ben ik klaar na een half uurtje en was het weer zo hard aan het regenen Tong uitsteken En nu is het hier weer droog. Achja Clown

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:48

Ik heb inmiddels ook wel behoefte aan een beetje mooi weer inderdaad. Haha! Vandaag was het wel weer lekker, en de verwachtingen zien er ook goed uit.
Van dit grijze regenachtige winterweer wordt iedereen volgens mij chagrijnig. Laat de lente maar komen hoor Haha!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:41

Toen ik buiten was vandaag was het lekker droog Haha!!
Ik heb niet zo veel buitenlucht gezien vandaag ik moest van 10 tot 7 werken!!!! Dus het was al donker voor ik thuis was. Maar nu is de lucht onbewolkt voor zover ik kan zien.
Ik heb weer zin om te gaan poonie rijden in het bos, dat mis ik echt Lovers

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:44

Sja, ik ben het ook wel zat, maar eigenlijk mogen we hier nog niet klagen : 600 mm regen per jaar gemiddeld, tegenover 2000 mm regen per jaar in indonesie Haha! dat geeft pas een blubber!

maar ik heb er ook echt last van de afgelopen weken.... Winterdipje. Deze week al 2x onder de zonnebank geweest en vrijdag ga ik nog een keer, zomerse kleurtje zit er alweer op, maar nu de zomer nog... Duivel
Nog even volhouden, volgende maand zal het wel beter worden! Lachen

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:47

ik ben dit weer ook zat!
ik moet elke dag 2 uur fietsen(heen en terug) om op school te komen,
met dit weer is het echt niet leuk..
je fietst je te pletter, en je komt nog geen meter vooruit, als je dan ook nog regen heb, wordt je helemaal niet blij.
kom je zeiknat thuis, staat je moeder je lachent op te wachten,
nee okee zo erg is het ook weer niet maar me moeder heeft wel medelijde met me, maar zo komt het niet op me over Huilen van het lachen
ik wil de zzzzooooonnnn! Lovers

Shir89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:54

Hebben niet alle reacties gelezen, maar wil me ook ff beklagen.

Die natte blubber zooi en die wind die je bijna van je paard blaast! Om gek van te worden!!!!

Weet iemand hoe het komt dat het zo winderig blijft??

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:01

Detour, ja, herkenbaar, je verhaal. Ik zie uit naar het voorjaar en de zomer..... Licht, zon en warmte. Nog een paar maanden en het is weer zo ver.... Haha! Knipoog

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 21:05

Oooooooooooooooh ik ben het zooooooooo zat. Donker, grijs, koud, wind Boos!

De vogels fluiten en de narcissen bloeien. Beide zijn niet goed wijs Gestoord zó warm is het niet Zij zijn groot en ik is klein!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 01:29

Shir89 schreef:
Hebben niet alle reacties gelezen, maar wil me ook ff beklagen.

Die natte blubber zooi en die wind die je bijna van je paard blaast! Om gek van te worden!!!!

Weet iemand hoe het komt dat het zo winderig blijft??

De engeltjes hebben een bruinebonensoepdieet. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 09:39

Nou, we hebben eindelijk wat we willen! Vanmorgen stond ik op en er was een prachtig zonnetje met een strak blauwe lucht. Eindelijk!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 09:41

Jaaaaa, dit is heerlijk weer!!! Ik ga zo lekker naar buiten toe met mijn kleine meid. Even genieten van het zonnetje. Go jij! Go jij!

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 19:52

Het was inderdaad super vandaag! Hopelijk blijft dat zo, het voelt echt een stuk aangenamer! We hadden zelfs wat rijp op het gras.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 20:12

Ja lekker het bos in, blauwe lucht, flauw zonnetje en wat voel ik? Juist ja, regen. Boos! Gelukkig was het maar een kort buitje maar wel raar terwijl de zon schijnt. De engeltjes boven zijn waarschijnlijk incontinent geworden.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 22:55

Na al dat geklaag van de afgelopen dagen konden we eindelijk weer genieten van het mooie weer, heerlijk in het zonnetje gezeten, ben weer helemaal blij. *LOL*

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 10:48

Zalig weer hier, heerlijk!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 10:52

Vandaag is het echt lekker weer zeg! Haha!
Geen jas aan naar buiten haha.

Zit ik hier te wachten op vriend van me, die komt vandaag met de trein, zijn allemaal storingen in dortrecht moest hij op de bus verder naar rotterdam omdat ze daar niet verder reden, en nu is hij dus onderweg naar rotterdam (dan moet hij nog naar denhaag centraal, en dan nog naar zoetermeer....) maar nu zei me pa dat in rotterdam óókal storing was.
Hoop dat het meezit nu een beetje en dat die storing snel opgelost is. Heerlijk dat openbaar vervoer ook...

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 10:58

Gister was het heerlijk en ik hoop vandaag ook weer (zo te zien wel). Paarden hadden nogal de lente in hun bol, maar dat had ik ook Haha!. Waarom word het altijd mooi weer wanneer de vakantie over is?

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 10:59

Het weer is inderdaad super! Oh, daar wordt ik dus echt blij van, lekker wakker worden met een zonnetje door je raam. Ja
Zo zat ik vrijdagochtend al tijdens de scheikunde les te fantaseren over lekker 's ochtends naar school fietsen in je kniebroek en t-shirt Clown
Ik heb gister in de tuin gezeten, onze tuin die staat altijd bijna heel de dag in de zon en als er niet te veel wind staat merk je daar niet veel van, dus daar was het erg lekker Lachen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 11:03

Ga strals lekker poepscheppen in de wei! Met dit weer maakt me dat niks uit, de afgelopen heb ik dat een beetje verwaarloosd. Het weer roept echter: KOm.. kom...zoek me op, maak een dansje en doe gek!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 11:26

DeniiSee schreef:

Zit ik hier te wachten op vriend van me, die komt vandaag met de trein, zijn allemaal storingen in dortrecht moest hij op de bus verder naar rotterdam omdat ze daar niet verder reden, en nu is hij dus onderweg naar rotterdam (dan moet hij nog naar denhaag centraal, en dan nog naar zoetermeer....) maar nu zei me pa dat in rotterdam óókal storing was.
Hoop dat het meezit nu een beetje en dat die storing snel opgelost is. Heerlijk dat openbaar vervoer ook...

Met al die storingen mag je blij zijn dat hij er voor donker is, kan hij meteen weer terug. Haha!

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 11:44

Ikima schreef:
DeniiSee schreef:

Met al die storingen mag je blij zijn dat hij er voor donker is, kan hij meteen weer terug. Haha!

Haha hij is der bijnaa Haha!
Zo rond half 1 is hij der Tong uitsteken

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 16:31

Echt geweldig weer vandaag !!!

heb er echt van genoten Ja
Eerst naar mijn verzorgpaardje geweest en met d'r wezen wandelen, en daarna met de hondjes de bossen in!

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 17:27

Ik vind dit weer zoals vandaag echt geweldig, ik wou dat het altijd zo was.
Ik heb echt een hekel aan het weer als het zo grijs is en het regent en het waait zo hard....

Ik merk nu wel aan mezelf dat ik verkouden ben, want als de zon schijnt heb ik toch de neiging om zonder jas te rijden terwijl het toch best wel fris is af en toe.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 18:53

Zalig, wat een weer, ben de hele middag buiten geweest, enorm genoten, veulens languit te maffen in de zon, ik zonder jas, zalig, lekker gerommeld, was erg fijn! Morgen weer!! Cool Go jij! Go jij! Nagelbijten / Gniffelen Rock-on, dudes! Muziek! Ja Afgod

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-08 19:00

Ik ook!!!!!!!!!!! Super genoten!!!

Met de paarden naar het strand geweest en de duinen. Morgen veldwerk Cool dus mijn winterdepressie begint te verliezen Haha!