Ik heb meestal een uurtje of 7. Meer heb ik ook niet nodig. In het weekend is het meestal wel een beetje meer hoor, maar ja dat kan ik ook zo lekker liggen
meestal rond de 6 en 7uur..maar soms ook maar uurtje of 4... vooral in het weekend, als het laat word , maar ik de dag erna wel op tijd naar het peerdje wil..
Verschilt heel erg. Door de weeks te weinig als ik naar school moet. Rond de 6 uur zit ik dan. Meestal slaap ik dan weer een keer bij van 10 uur of langer en dan kan ik er wel weer tegen. Ik probeer meestal wel 7 - 8 uur te slapen, maar lukt niet echt
Wat een verschillende tijden zeg! De een slaapt echt superveel en de ander maar een paar uurtjes! Ik moet elke dag om half 7 op en dat is best vroeg! Ik probeer dan regelmatig op tijd naar bed te gaan.
Pfff dat verschilt bij mij echt van gewoon een nacht niet slapen tot wel 14 uur slapen Is bij mij gewoon geen pijl op te trekken, als ik een nacht moet doorhalen, lukt dat prima en als ik kan uitslapen, lukt dat ook prima ( ik ben vanmorgen om 8 uur opgestaan, maar als iemand me nu belt of ik mee ga naar A'dam of zo, prima ga ik zo mee, ook al moet ik morgen om 7 uur op m'n werk zijn )
Maar denk dat ik gemiddeld op iets van 5 uurtjes uitkom.