quincy123 schreef:pff gister voor het eerst geharst.. :| auw
Even doorbijten, maar het heeft effect!
Met een pincet? Heb wel wat beters te doen, jezus wat een werk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quincy123 schreef:pff gister voor het eerst geharst.. :| auw
Dudette_ schreef:Echt zoo hatelijk is dat, weet er echt niks tegen.
Bij mij komen die K*t stoppeltjes ook echt al na 1 dag terug!![]()
'k haat 't echt, en ik ben te schijterig om 't te harsen.
Trennie schreef:Je huid moet er vooral aan wennen. ik scheer me overal in alle richtingen van de haargroei, dus ook tegen de haargroei in. heb geen last van bultjes oid, maar dat had ik in het begin juist wel.
Talisa schreef:Alleen helemaal down under scheer ik wel, daar durf ik niet in de buurt te komen met dat epileerapparaat
Lies_Tijger schreef:ik heb van die hele goedkope ontharingscreme die laat ik gewoon intrekken en dan scheer ik het gewoon. dat zijn die haartjes al helemaal "losgeweekt"
ik heb nooi last van jeuk of bultjes.. ik weet niet of het hierdoor komt of dat ik gewoon geluk heb
Lies_Tijger schreef:ik heb van die hele goedkope ontharingscreme die laat ik gewoon intrekken en dan scheer ik het gewoon. dat zijn die haartjes al helemaal "losgeweekt"
ik heb nooi last van jeuk of bultjes.. ik weet niet of het hierdoor komt of dat ik gewoon geluk heb
RCHLLKE schreef:Ik had het ook heul erg.. Maar heb wondermiddel ontdekt!
Anti-haargroei middel van de Etos! En duurt ook langer voordat de haren terug komen, wat een uitvinding!
just_kiki schreef:Ik heb er ook last van, Als je met de richting meegaat, dan blijfen er stoppels, en die zijn idd veel erger, dan wat meer haar
Of tegen de richting in, met bultjes+bloeden.
ik heb inelkgeval nooit last van jeuk
doe het dus gewoon tegen de richting in. En daarna ijskoud water erover, helpt bultjes te voorkomenLies_Tijger schreef:ik heb van die hele goedkope ontharingscreme die laat ik gewoon intrekken en dan scheer ik het gewoon. dat zijn die haartjes al helemaal "losgeweekt"
Welke ontharingscreme is dat dan?
RCHLLKE schreef:Ik had het ook heul erg.. Maar heb wondermiddel ontdekt!
Anti-haargroei middel van de Etos! En duurt ook langer voordat de haren terug komen, wat een uitvinding!
Lies_Tijger schreef:just_kiki schreef:Ik heb er ook last van, Als je met de richting meegaat, dan blijfen er stoppels, en die zijn idd veel erger, dan wat meer haar
Of tegen de richting in, met bultjes+bloeden.
ik heb inelkgeval nooit last van jeuk
doe het dus gewoon tegen de richting in. En daarna ijskoud water erover, helpt bultjes te voorkomen
Welke ontharingscreme is dat dan?
*gaat even boven kijke*
Rilanja of zoiets