Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:1,5 mm? Geen cm?
Wow dat zo'n klein rotding al voor zoveel problemen kan zorgen.![]()
Hou je taai meid!
griebels schreef:Wat een rotnieuws zeg, dat is behoorlijk schrikken.
Wat ik niet snap, is dat ze uit een bloedonderzoek kunnen vertellen dat jij een gezwel in je hersenen hebt zitten en ook meteen kunnen zeggen dat het goedaardig is!? Moeten ze niet eerst een punctie ofzo doen?
griebels schreef:Oh nog even je klachten doorgenomen, ik heb ook veel van deze klachten met tijden...
Ik neem ze niet serieus, ik vind het ook maar vage klachten (bij mij dan he)...
Hannanas schreef:Amaris, het wordt niet weggehaald?
( kan dat uberhaupt? )
En meissie.. je gezondheid is echt belangrijker hoor.. je opleiding, school etc komt wel... heus.. heb ervaring;) Bekommer je om jezelf.
Armaris schreef:griebels schreef:Wat een rotnieuws zeg, dat is behoorlijk schrikken.
Wat ik niet snap, is dat ze uit een bloedonderzoek kunnen vertellen dat jij een gezwel in je hersenen hebt zitten en ook meteen kunnen zeggen dat het goedaardig is!? Moeten ze niet eerst een punctie ofzo doen?
Ik heb een prolactinoom, dat staat vast uit bloedonderzoek( en heb een CT scan gehad, dat heb ik verteld waar ze het ook op konden zien) en een prolactinoom is zowieso goedaardig.
Armaris schreef:griebels schreef:Oh nog even je klachten doorgenomen, ik heb ook veel van deze klachten met tijden...
Ik neem ze niet serieus, ik vind het ook maar vage klachten (bij mij dan he)...
Als je melk produceert, niet zwanger bent en geen borstvoeding geef zou ik het wel serieus nemen
Armaris schreef:Hannanas schreef:Amaris, het wordt niet weggehaald?
( kan dat uberhaupt? )
En meissie.. je gezondheid is echt belangrijker hoor.. je opleiding, school etc komt wel... heus.. heb ervaring;) Bekommer je om jezelf.
Dat begrijp ik maar ik kan het niet maken.
Kan geen dagen thuisblijven van school, MOET ernaartoe, verstand op 0. En in de paasvakantie al mijn vakken leren voor mijn proefwerken in juni.
Hannanas schreef:Ja dat begrijp ik wel.
Maar begrijp dat zo'n sitatie op een gegeven moment zijn tol eist... en dan ben je nog veel verder weg van huis..