Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Crista schreef:ik ben zelf wel donor, uitgezonder hoornvliezne ne huid, daar heb ik gewoon een heel eng idee bij... voor de rest, van mij mogen ze het gebruiken als ze daar iemand mee kunnen helpen.
dood ben ik toch al dus ik heb er niks meer aan....
Breitling schreef:maar wat als je het eng vind? ik vind het hele dood gaan gebeuren eng. En ik vind het een eng idee dat ze heel mn lichaam in stukken snijden. Een operatie om een orgaan te krijgen steld wat dat betreft niks voor om het zo maar even te zeggen. het idee dat ze alles van me af snijden maakt me doods bang. moet er niet aan denke
traan_beauty schreef:Ik had het er net trouwens over met mijn zusje. Zij vind (hoewel ik niet denk dat ze echte argumenten heeft en maar gewoon wat roept
) dat haar organen van HAAR zijn.. Klinkt behoorlijk egoïstisch, maargoed.
En Didoo.. Vind dat je best een beetje moeite mag doen om andere mensen over te halen (door bokt ben ik ook officeel donor geworden dus het helpt wel).
Didoo schreef:_Lorette_;
Volgens mij heeft het zelfs hier op bokt gestaan?
Ik kan het wel voor je opzoeken, maar nu ga ik aan mn huiswerk
Het maakt juist wel uit dat mijn broertjes nu 4 en 15 zijnIk vul dit formulier nu zo in. Mischien denk ik er over 4 jaar wel anders over, dan zijn mijn broertjes ouder en doe ik het wel. mischien dan nog niet. Maar op dit moment voel ik het zo, en dat zal (voorlopig in ieder geval) niet veranderen
Volgens mij was dit topic niet bedoeld om andere aan te zetten om donor te worden
Dit is hoe ik me erbij voel, en dit zal niet veranderen omdat een vreemde iets anders zegt
Wat Breitling verteld, dat gevoel, sluit goed aan bij het mijne
Needje schreef:Breitling schreef:maar wat als je het eng vind? ik vind het hele dood gaan gebeuren eng. En ik vind het een eng idee dat ze heel mn lichaam in stukken snijden. Een operatie om een orgaan te krijgen steld wat dat betreft niks voor om het zo maar even te zeggen. het idee dat ze alles van me af snijden maakt me doods bang. moet er niet aan denke
Nee wegrotten in de grond klinkt lekker. Of verbranden in de oven.
traan_beauty schreef:Anique_Vaandrig schreef:Ik ben zowel orgaandonor als bloeddonor. Eens in de zoveel tijd een oproepje om bloed af te komen geven.
Ik ken in mijn omgeving flink wat mensen waarvan het leven gered is dankzij een donor. Ik vind het een prettig idee dat ik wat dat betreft ook wat zou kunnen bijdragen.
Bloeddonor wil ik later ook worden. Heel erg graag zelfs.. Ben als de doods voor naalden maargoed, dan kom ik daar ook weer overheen
. Je moet er geloof ik 18 jaar voor zijn, toch?
Didoo schreef:traan_beauty schreef:Ik had het er net trouwens over met mijn zusje. Zij vind (hoewel ik niet denk dat ze echte argumenten heeft en maar gewoon wat roept
) dat haar organen van HAAR zijn.. Klinkt behoorlijk egoïstisch, maargoed.
En Didoo.. Vind dat je best een beetje moeite mag doen om andere mensen over te halen (door bokt ben ik ook officeel donor geworden dus het helpt wel).
Bij mij zou het niets uitmaken
mijn gevoel zit te diep om te veranderen door een site...
dees_daan schreef:ik ben ook geen bloeddonor.. aangezien de vrouw die mij prikte voor onderzoek, mij moest herrinderen dat ik wel door moest ademen () lijkt me dat geen strak plan..
traan_beauty schreef:dees_daan schreef:ik ben ook geen bloeddonor.. aangezien de vrouw die mij prikte voor onderzoek, mij moest herrinderen dat ik wel door moest ademen () lijkt me dat geen strak plan..
Dat kan ook nog ja... (sorry, vind het best lachwekkend)