Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meikje schreef:Grappig om te lezen dat jullie liever aan het werk zijn dan naar school gaan. Of begrijp ik dat verkeerd? Bij mij is het juist andersom, heb gekozen voor nog een opleiding in plaats van een baantje. De reden: gaan verantwoordelijkheden naar anderen en studie kan op mijn eigen tempo (volg maar drie vakken).
Hoe doen jullie dat met de paarden dan? Ik hielp een meid met haar paarden en ik denk dat het aan de ene kant wel goed was om er heen te 'moeten'(ik had vaste dagen), zodat ik er even uit was en lichamelijk bezig was. Maar aan de andere kant werd het 'moeten' echt als 'moeten' voelen en werd het wel erg stressvol, ben er dus mee gestopt. Kan er altijd heen als ik wil gelukkig, maar geen vaste dagen meer.
@ Barbalala (mooie naam trouwens: misschien kan je eens kijken van welke van je vrienden je echt energie krijgt. Met diegene(n) kun je misschien eens af en toe afspreken en iets doen wat je zelf relaxed vind. Dus misschien gewoon een uurtje wandelen. Dus je richten op enkele fijne contacten in plaats van contact houden met al je vrienden. Ik hoop dat je daar wat aan hebt, zo heb ik het in ieder geval aangepakt.
Oh ik lees nu dat je brieven hebt gestuurd naar mensen. Wat leuk.
@Pinacolada: wat leuk dat je er toch van hebt genoten gisteravond. Ik las gister je berichtje al dat je niet wist wat je moest doen. Ook heel herkenbaar. Ik ben de laatste keer overigens niet gegaan, maar het was ook nog 's in een andere stad. Maar dat zijn leuke dingen om te lezen! Ga je vanavond weer?
Armaris schreef:Ik werk ook al en op mijn werk kan ik echt opleven, het is een erg fijne sfeer daar. Ik ben toch blij dat ik nog kan studeren want studeren, dat vind ik wel fijn. Maar aan de andere kant vind ik het ook fijn dat ik kan gaan werken, toch teken dat je het goed doet en je verdient geld.