Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:hmmm, beetje offtopic.. Maar nu we het dan toch over extensions hebben... Zijn er hier nu ook mensen die gekleurde extensions zetten, en dan het liefst turqoise.. Ik heb me al rotgezocht.. Maar de enige zaak die ik gevonden heb die het doet zit in limburg (van balmain was die geloof ik) ...
Zou erg graag turqoise plukjes, of zo'n onderlaag willen.. Mijn haar is al geverfd dus dan is gekleurde plukjes verfen gewoon niet handig
Breitling schreef:Het langste is 55/60 cm. Als je dik haar hebt en je wilt het verlengen zit je op minimaal 175 extensions. De volume (dikte) die je boven in hebt moet je onderin ook krijgen.
Wat je bijv ziet op de website van beautybyroos is dat ze te weinig extensions gebruiken. Met name de eerste foto en de 1 na laatste foto. Je ziet dat de klant al wat dikker haar heeft. Het loopt aan de onderkant heel erg dun uit. Je moet rekening houden met het haar van de klant. En dat is in dat geval niet gedaan.
Breitling schreef:Het langste is 55/60 cm. Als je dik haar hebt en je wilt het verlengen zit je op minimaal 175 extensions. De volume (dikte) die je boven in hebt moet je onderin ook krijgen.
Wat je bijv ziet op de website van beautybyroos is dat ze te weinig extensions gebruiken. Met name de eerste foto en de 1 na laatste foto. Je ziet dat de klant al wat dikker haar heeft. Het loopt aan de onderkant heel erg dun uit. Je moet rekening houden met het haar van de klant. En dat is in dat geval niet gedaan.
Barbara_m schreef:Sorry maar ik vind het ook niet mooi gelukt hoor Breitling! Waren de klanten er wel écht blij mee?