Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 12:46

Het langste is 55/60 cm. Als je dik haar hebt en je wilt het verlengen zit je op minimaal 175 extensions. De volume (dikte) die je boven in hebt moet je onderin ook krijgen.

Wat je bijv ziet op de website van beautybyroos is dat ze te weinig extensions gebruiken. Met name de eerste foto en de 1 na laatste foto. Je ziet dat de klant al wat dikker haar heeft. Het loopt aan de onderkant heel erg dun uit. Je moet rekening houden met het haar van de klant. En dat is in dat geval niet gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 19:02

hmmm, beetje offtopic.. Maar nu we het dan toch over extensions hebben... Zijn er hier nu ook mensen die gekleurde extensions zetten, en dan het liefst turqoise.. Ik heb me al rotgezocht.. Maar de enige zaak die ik gevonden heb die het doet zit in limburg (van balmain was die geloof ik Tong uitsteken) ...

Zou erg graag turqoise plukjes, of zo'n onderlaag willen.. Mijn haar is al geverfd dus dan is gekleurde plukjes verfen gewoon niet handig Tong uitsteken

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 19:09

Menino schreef:
hmmm, beetje offtopic.. Maar nu we het dan toch over extensions hebben... Zijn er hier nu ook mensen die gekleurde extensions zetten, en dan het liefst turqoise.. Ik heb me al rotgezocht.. Maar de enige zaak die ik gevonden heb die het doet zit in limburg (van balmain was die geloof ik Tong uitsteken) ...

Zou erg graag turqoise plukjes, of zo'n onderlaag willen.. Mijn haar is al geverfd dus dan is gekleurde plukjes verfen gewoon niet handig Tong uitsteken

Even informeren zit vast wel iemand in je omgeving (kappers) die balmain verkoopt,want die heeft dat idd in alle kleuren en met clipjes vast te zetten en met waxjes.

Je vindt vast wel 1 kapper in je omgeving gewoon even bellen en vragen of ze balmain hebben Haha!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 19:15

Ga naar een Hizi Hair in je buurt Knipoog

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 19:20

vriendin van mij doet dit ook geeft er zelf cursusen in. wil het zelf ook heel graag dus ben al met een cursus mee weeste kijken ze werkt met haar van so cap ( als ik het goed schrijf )

op haar site staan foto's ook van de lessen en het totaal plaatje

www.drezzd.com ( zo uit mijn hoofd )

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 22:09

De website is www.drezd.com (met een z)
en zij werkt met Euro So. Cap. Knipoog

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 16:08

jij kent haar? of van de site af gehaald?

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:01

Ja ik ken haar ook.

senriejetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:19

Nou ik zou maar uitkijken waar je je extensions laat zetten.
Bij ons kwam laatst iemand in de kapsalon die had weaves laten zetten door een vriendin van haar.
Dus eerst vlechten en dan erin naaien.
Daarna was het nog met lijm vast gezet! Wat een rotzooi was dat, de hele hoofdhuid zat onder de lijm.
Haar haar was er ook niet beter opgeworden. en ze was nog meer kwijt met uithalen dan met inzetten.
Zo zie je soms maar weer goedkoop is duurkoop Knipoog

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 20:00

Ja maar weaves zijn ook weer een heel ander verhaal, ben daar persoonlijk ook geen voorstander van. Het is gewoon heel goed opletten waar je ze laat zetten. Als ze goed gezet zijn kun je er heel veel plezier van hebben als dat niet goed gebeurd dat kan dit heel vervelende gevolgen hebben.

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 11:26

Breitling schreef:
Het langste is 55/60 cm. Als je dik haar hebt en je wilt het verlengen zit je op minimaal 175 extensions. De volume (dikte) die je boven in hebt moet je onderin ook krijgen.

Wat je bijv ziet op de website van beautybyroos is dat ze te weinig extensions gebruiken. Met name de eerste foto en de 1 na laatste foto. Je ziet dat de klant al wat dikker haar heeft. Het loopt aan de onderkant heel erg dun uit. Je moet rekening houden met het haar van de klant. En dat is in dat geval niet gedaan.

Oke, bedankt:) Zou jij mij misschien ook jouw prijzen kunnen pben?
Ik heb dun haar, en wil er 30cm bij dmv extensions.
Je krijgt het nu wel heel erg druk met al die bokkers die hair extensions willen Tong uitsteken .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 11:28

Ik zou ook nog graag jouw prijs willen weten breitling nav een eerdere post Bloos

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:39

Alle prijzen staan op de website Haha! dus dat kunnen jullie zo bekijken. Er staat ook nog info op over extensions. Hij is nog niet klaar houd daar wel rekening mee er kunnen nog fouten op staan.

Menino er zijn meerdere merken die gekleure extensions hebben. Meestal krijg je dan syntetisch (schrijf ik dat zo?) haar. Socap heeft ook kleurtjes in echt haar. Gewoon even op internet zoeken en wat kappers bellen.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:01

Breitling schreef:

Ik ken weinig hoofden waar 175 excentions op passen hoor Bloos...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:20

dan ken je waarschijnlijk alleen mensen met hele kleine hoofdjes 150/175 is het gemiddelde van wat word gezet. Soms zelfs 200.
175 is niet overdreven veel hoor.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:21

Maar dan krijg je toch geen mooi en natuurlijk resultaat?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:35

Juist wel. bij een verlenging heb je die volume aan de onderkant nodig. Als iemand dus dun haar van zich zelf heeft zit je aan 125 extensions dan houd je het ook dun dus in dat geval is dat het meest natuurlijke. Wil die gene iets meer volume zit je op 150 stuks. Iemand met normaal haar krijg er 150 dan krijg je ook een normale dikte. Iemand met dik haar krijgt er 175.

Je moet de volume die je boven hebt ook aanhouden onder.
Anders krijg je het effect van iemand die jarenlang zijn haar niet knipt. Dan loopt het heel dun toe.

Hiermee ben ik uitgegaan van een verlenging van een cm 15 tot 20. vanaf een lengte rond de schouders.

Iemand die een kort kapsel heeft. zeg rond de 8 cm zit ook bij dun haar op minimaal 175 tot 200 extensions dit omdat je anders en boven en onder volume mist. Het is een beetje moeilijk uit te leggen maar het ligt dus aan de dikte en lengte van je eigenhaar hoeveel er in moeten voor het mooiste resultaat. Hoop dat je het zo een beetje begrijpt Lachen

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:42

Ik laat altijd extensions zetten en de max die erin kan bij mij is 150 en dan zit wel bijna ieder plekje op mn hoofd bedekt.
De laatste keer heb ik er 125 in laten zetten en dat was beter.
Toevallig afgelopen week mn haar tot net over mn schouders laten afknippen omdat ik het even helemaal zat was.
Nu alweer spijt en een afspraak gemaakt om over twee weken weer een volle bos te laten zetten:D Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 16:53

ik weet niet of ik voorbeeldfoto's mag neerzeten om te laten zien wat ik bedoel dus ik zet het maar even in een link.

Heb even op internet gekeken.
Dit resultaat krijg je als je er te weinig hebt bij een te lange lengte Aan de bovenkant heb je volume en aan de onderkant loopt het heel dun uit.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-LWFXHYXI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OTAABDR8.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YR6USAEI.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TQO43RRM.jpg

Ik heb bewust geen voor foto geplaats omdat daar ook het gezicht op staat. Maar je ziet bij de eerste het eigenhaar aan het kleur verschil en het is een stuk korter.
Bij de 2e is het wat moeilijker te zien maar je ziet wel dat het te dun uitloopt.
Bij de andere 2 zie je het aan dat het haar stijl is en er krul in is gezet.
Je ziet dus overduidelijk dat er extensions in zitten wat erg zonde is. Ook loopt het te dun toe wat niet mooi is. Zonde, want stop er 25 meer in en je hebt al een heel ander resultaat.
De eerste is gewoon van te kort naar te lang gegaan voor het natuurlijkste resultaat hadden er dus meer extensions in gemoeten en het had in lagen gemoeten omdat je nu duidelijk ziet hoe kort haar eigen haar is.

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 18:33

Jeetje wat zonde ik zou dan echt meer geld uitgeven voor een mooier resultaat!!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 20:24

Sorry maar ik vind het ook niet mooi gelukt hoor Breitling! Waren de klanten er wel écht blij mee?

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 21:17

Idd erg lelijk resultaat bij al die foto's.

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 10:22

Ik had er ook 175 op mn hoofd zitten, maar ik had smallere bondjes dan normaal.
Vind het resultaat op die foto's echt niet mooi

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 12:42

Barbara_m schreef:
Sorry maar ik vind het ook niet mooi gelukt hoor Breitling! Waren de klanten er wel écht blij mee?

Ik geloof dat dit foto's van internet zijn, en niet van haar zelf.. Haha!

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 12:48

Dat hoop ik dan maar Bloos...