Informatie over Kraken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DromenLies

Re: Informatie over Kraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 12:33

ohjee maar dat gaat dus niet meer over of wel?

Ik ga over 3.5 uur weer lekker onder behandeling, dit keer gaat ze mijn nek doen en controleren hoe mijn rug is.
Moet vanavond alleen wel dansen en eigenlijk na mijn afspraak ook weer meteen aan het werk dus dat wordt wat....

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:17

oei werken en dansen na je behandeling is niet echt goed Ach gut

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 13:50

Dat is niet echt fijn idd. Daarna ook weer even oefeningen doen dan.
Ik ging gisteravond paardrijden nadat ik behandeld was en toen kreeg ze uit het niets een heerlijke bokbui Clown

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 15:22

tis een kantoorbaantje dus niet fysiek zwaar.... maar ja ik kijk wel even hoe ik me voel.. bioscoop mag wel toch Knipoog

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:20

Ja, biscoop moet kunnen toch Knipoog

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:25

Weet waar je aan begint..Ik heb een jaar of 6/7 geleden 4 behandelingen van een kraker gehad. Alles komt los ja, dat wel..
Helaas is het sindsdien zo dat als ik even heb gezeten en dan ga lopen, mn complete rugwervels langs elkaar schieten en knakken..Zo los is het dus gaan zitten.
En ik kan je zeggen, tis geen lekker gevoel dat alles verschiet in je rug!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:44

tot nu toe gaat alles goed, zit alweer op mijn stoeltje achter mijn bureau en ben heel tevreden so far.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:00

Ik zweer erbij. Heb 2 jaar met rugklachten rondgelopen, ben toen naar een kraker gegaan. Bleek dat echt alles scheef stond.
Moest een tijd elke week terug komen en nu alleen nog als ik last heb. Gebeurd bijna nooit, het scheelt zoooveel.

Mijn moeder ook, 9 jaar zo extreem pijn in de rug gehad dat ze soms dagen op bed lag. Ze heeft schroeven in haar rug, alles geprobeerd, ziekenhuis in ziekenhuis uit, uiteindelijk is ze na 9 jaar bij onze kraker terechtgekomen, nergens last meer van.
Kraken zelf is niet het lekkerste gevoel maar het voelt zoooo goed als je van die pijn af bent!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:31

DromenLies schreef:
tis een kantoorbaantje dus niet fysiek zwaar.... maar ja ik kijk wel even hoe ik me voel.. bioscoop mag wel toch Knipoog

als je maar rustig kunt bewegen en kunt nadenken over je bewegingen Haha!

Jibbel schreef:
Weet waar je aan begint..

en wat zij jou behandelend chiro of therapeut? ervan?

Guernica schreef:
Ik zweer erbij

ik ook hoor... mij heeft het zo goed geholpen! ik was 17 toen mijn lijf gewoon in puin lag en ik geen stap meer kon verzetten zonder dat de tranen in me ogen stonden van de pijn Ach gut en nu kan ik alles gewoon weer zonder pijn!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:19

Ja hoor dat kan prima en als ik last heb ga ik gewoon even een rondje lopen. Was eerst even beroerd, duizelig en misselijk maar ben gewoon gaan dansen, heb wel de sit-ups even achterwege gelaten dan gesjor aan mijn nek zag ik niet zitten maar het gaat super!!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:59

Rianneke schreef:
Jibbel schreef:
Weet waar je aan begint..

en wat zij jou behandelend chiro of therapeut? ervan?

Ik ben door mn ruggegaan toen er iemand op mn nek zat bij gym. We deden acrobatiek en net toen ik wilde zakken, ging zij verzitten, waardoor het erin schoot.
Hierdoor heb ik eerst plat gelegen en daarna moest ik van de huisarts door naar de kraker.
Dr. Kraak (zo heet hij echt!) heeft toen 4 behandelingen gedaan en zij dat het toen goed was. Toen ging het ook goed, want alles was weer los en ik kon alles weer normaal bewegen zonder pijn.
Hij gaf ook aan dat mn spieren nu moesten aansterken en dat het dan goed zou blijven.

Helaas bleek na een tijdje dat al mn wervels los op elkaar bleven staan, met als gevolg dat ik nu, 6/7 jaar later nog steeds losse wervels heb die verschuiven als ik een tijdje heb gezeten.
Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik een bepaalde beweging niet moet maken, omdat het dan verkeerd schiet.

De kraker zei overigens dat het heel goed was dat ik paardreed, want dat zou mn spieren versterken. Toch heb ik sindsdien altijd als ik heb gereden pijn in mn rug. Als ik langere tijd niet rij, gaat het juist beter.

Voor mij heeft het helaas zo uitgepakt en daarom wil ik er nooit meer aan beginnen! Maar mijn ouders gaan beiden zo af en toe eens naar de kraker en zijn er net zo enthousiast over als velen hier!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 18:07

mag ik vragen bij wat voor iemand je was geweest? een chiropractor of een manueel therapeut?
maar het klinkt niet echt leuk nee... snap dan ook wel dat jij er niet positief tegenover staat!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 11:08

Uhm..Hij heeft een Fysiotherapie en Manuele praktijk, dus hij is fysiotherapeut en manueel therapeut