Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ad0rey0u schreef:Dat is ieder voor zich toch? In de winter scheer ik alleen als ik er zin aan heb, en dat is niet vaak
Niemand die het ziet met een broek d'r over toch?
Djilan schreef:Nu nog scheren, maar alles komt zo snel terug. Dus ik wil epileren eens gaan proberen (iig mijn benen). Iemand ervaring met dat apparaat met ijselement van philips/braun? waardoor het minder pijn zou moeten doen?
NinaElisa schreef:ik heb t laatst ook voor de eerste keer geprobeerd..
en ik vond t niet echt zeer doen eigenlijk...
( en je wilt mijn kreten niet horen als ik een plijster van mn arm/been enz af moet trekken ^^ die moet eerst los weken onder de douche^^)
als ik t apparaat net op mn been zette voelde t net als een soort gekietel...na een aantal seconden werd dat al minder en ging t over in jeuken/irriteren..
t deed niet echt pijn maar ik vond het een afschuwelijk rot gevoel..
en 10 min nadat ik klaar was had ik 2 prachtige onderbenen ( alleen die nog maar even uitgeprobeerd), waar nog wat vergeten haren opzaten, en op elke plek waar eerst een haartje zat, zat de rest van de avond een rode, jeukende bult..
en ik vond de haartjes helemaal niet zoveel langer wegblijven als dat ik gedacht had..
beetje jammer dus maarja..
edit: ik dacht voor ik begon...ik ga met een koelelement aan de slag ( zo'n ijs geval voor als je iets gekneusd hebt)...dan doet t minder pijn..
maar ik vond t door dat de huid koud was alleen maar meer pijn doen..
+ dat door t vocht dat van dat ding afkwam 3 kwart van de haartjes niet gepakt werd door dat apparaat... ik heb t 5 cm2 geprobeert met dat ijs, maar daarna toch maar zonder gedaan
Djilan schreef:Ah ik dacht dat het ijselement eerst zou komen en door die verdoving het trekken niet zeer zou doenMaar het is dus andersom. Trekken en meteen verdoven met ijs
Iorrr schreef:Voor degenen die bikinilijn epileren: Wat epileren jullie dan? alles of alleen de kantjes? Mag ook via PB...Lijkt me erg makkelijk, maar absoluut pijnlijk!!!
Wildgirl schreef:Wat ik persoonlijk niet mooi(let wel, niet vies maar mooi)vind staan is enorme plukken haar onder je oksles(bij vrouwen dan).
Machie schreef:Ik scheer gewoon met een scheermesje
Machie schreef:Ik scheer gewoon met een scheermesje
In de winter een keer of 2 per week, in de zomer vrijwel dagelijks. Vind het altijd zo'n fijn gevoel om een broek aan te doen of in bed te liggen met net geschoren benen
Kanelly schreef:Bikinilijn - epileren + pincet ( en ja alles epileren, alleen de 'brazillian' houden we recht met het pincetOh en helemaal down under scheer ik, veel te benauwd dat er iets geëpileerd wordt, wat niet geëpileerd moet worden
![]()
)
Kanelly schreef:Pijn is fijn
Neuh, serieus valt wel mee hoor. Ja ik kan ook wel leukere dingen bedenken, dat wel
Alhoewel, met pincetje aan de slag vind ik dan weer briljant, heel rustgevend enzo, 't werkt een soort meditatief. ( ja, i know, ik ben raar)