Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Litterbox schreef:Dendie schreef:Waar haal je die zemelen? Reform-zaak?
Kun je ook bij de supermarkt halen
wennie schreef:Ik eet nu ook glutenvrij omdat er uit een bloedonderzoek kwam dat ik allergisch ben voor tarwe, pinda en soja (onder andere).
Ik vind het wel moeilijk om lekker eten te vinden, maar moet er misschien ook gewoon nog even aan wennen.
Breghje schreef:Vreemd is dat idd, voor de ok kon ik niet eens aan frietjes ofzo ruiken dan had ik al kramp laat staan dat ik ze at, nu is het zelfs lekker en helpt het mijn ontlasting in te dikken.. Vanavond knoflooksaus met shoarma op, dan heb ik wel buiktheater heel de avond maar geen pijn of krampen. Mán wat ben ik blij dat ik die kwijt ben, ben regelmatig op het toilet onderuit gegaan van de pijn daarvan.
Hebben jullie die krampen ook zo heftig, of zijn ze nog te behappen?
e_horse schreef:Ja, dat kan ik me voorstellen! Ik merk dat ik nu best vaak soja (melk) eet of drink.. Om de ontbijtvlokken in te doen bv.
Of als toetje. Maar wat nu als ik daar ook niet tegen kan? Ik kan nl tegen best veel dingen niet zo goed (die ik soms wel eet hoor) en kan een allergie tegen soja opbouwen, het is ook een berucht allergeen. Dus als je tips hebt om soja te vervangen.. dan hoor ik het graag!
Dendie schreef:Die krampen ken ik.Meestal zijn ze zeurderig icm veel gedoe in mn buik. (wat je zegt buiktheater
de meest vreemde geluiden..)
Ik heb ook 1x gehad dat ik van uitgaan terugkwam 's nachts, stond met mn buurjongen in de lift. Ik had nogal kramp(wist hij natk niet). Op een gegeven moment hield ik t niet meer en kwam er een heule harde AAAAAWHHH uit. Hij schrok zich kapotKon nog nauwelijks tot mn deur komen. Zo erg heb ik het gelukkig niet vaak, maar meestal wel erg genoeg om dubbelgevouwen op de bank te liggen... Maarja dan denk ik maar zo; er zijn ergere dingen
e_horse schreef:Hmm soja bakker is niet altijd zo gezond hoor... al die liga's en andere foute tussendoortjes. Je kunt beter witmeel (witbrood, pasta en koek) en suiker mijden.
Citaat:Die krampen ken ik.Meestal zijn ze zeurderig icm veel gedoe in mn buik. (wat je zegt buiktheater
de meest vreemde geluiden..)
Ik heb ook 1x gehad dat ik van uitgaan terugkwam 's nachts, stond met mn buurjongen in de lift. Ik had nogal kramp(wist hij natk niet). Op een gegeven moment hield ik t niet meer en kwam er een heule harde AAAAAWHHH uit. Hij schrok zich kapotKon nog nauwelijks tot mn deur komen. Zo erg heb ik het gelukkig niet vaak, maar meestal wel erg genoeg om dubbelgevouwen op de bank te liggen... Maarja dan denk ik maar zo; er zijn ergere dingen