Heeeeeeeeeeele dikke lymfeklier --> Pfeiffer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Marije__

Re: Heeeeeeeeeeele dikke lymfeklier --> Pfeiffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:39

Ik snap eerlijk gezegd echt niet dat je zo veel en vooral zulke sterke pijnstillers krijgt.. Tuurlijk ik snap echt wel dat je pijn hebt en heb dit zelf ook gigantisch gehad maar ik mocht het nie thebben, hoe graag de huisarts het ook voor me wilde doen, omdat pfeiffer en medicijnen gewoon niet samen gaat

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 09:08

Ik ga helemaal mee met MissPromiss, maar dat heb ik jullie ook al wel laten blijken in het andere topic van Ninla. Morfine, nee dat kan gewoon echt niet, je lever gaat er kapot van joh...

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 15:38

Ninla_ schreef:
ja het is pfeiffer met een hele gemene keelontsteking.
Morgen heb ik het alweer een week en met slikken verga ik van de pijn... zit nog niet echt een super verbetering in...

en ben super misselijk van alle medicijnen gelukkig heb ik wel wat kunnen eten net met pijn en moeite... Scheve mond

Ik heb ook zulke keelontsteking gehad, maar heb er niks voor genomen...!
Kon niet eens een pil door m'n strot krijgen, heb gewoon op de bank gelegen en met moeite wat thee gedronken en weinig gegeten.

xxjillxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 02:02

Ik heb precies het zelfde gehad, en ik heb nu ook pfeiffer helaas:(, sterkte ermee!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 10:44

Met mij gaat het wel redelijk goed! Ik ga weer op de gebruikelijke tijd naar bed, slaap ook niet echt uit, tot 9 uur meestal. Vaak slaap ik nog wel eventjes tussen de middag, een uurtje ofzo. Ben nog wel erg moe, maar verder zijn de klachten weg, GELUKKIG Haha!

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 15:02

Dat is nog eens goed nieuws! nu maar hopen dat het zo blijft Lachen

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-08 19:38

Sophie2 schreef:
Met mij gaat het wel redelijk goed! Ik ga weer op de gebruikelijke tijd naar bed, slaap ook niet echt uit, tot 9 uur meestal. Vaak slaap ik nog wel eventjes tussen de middag, een uurtje ofzo. Ben nog wel erg moe, maar verder zijn de klachten weg, GELUKKIG Haha!

Zo ging het bij mij ook tot afgelopen maandag. Mn keel is weer dik, en mijn bobbels zijn nog steeds niet weg getrokken. Ik ben niet meer moe, maar heb wel meteen veel last van mn astma en benauwdheid. Mijn tong word ook weer dik.. Heel vervelend!