Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Strawberry_ schreef:Ik gebruik L'Oreál. Vind hem erg prettig en hij blijft goed zitten.
Roelke_ schreef:RoseK schreef:Ik heb nu dream matte mouse, maar pas niet echt bij mijn huid denk ik, is een beetje droog en dan lijkt het net of je allemaal velletjes hebt met die foundation.
Ja dat had ik ook met die foundation.
Zag er niet uit..
Eva_ schreef:Dream matte mouse van maybeline. Maakt je huid alleen mat en dekt de porieën niet af. Ik vind foundation maar rommel, maar deze schijnt nog wel 'oké' te zijn voor je huid.
Bisous14 schreef:Even off topic!
Vrijdag weer een nieuwe Dior foundation van mijn moeder gekregen![]()
Voor haar zelf heeft ze Lancome meegenomen
Maar..................... Mijn vriend heeft gister het potje van mijn moeder per ongeluk van de plank afgestotenOeps daar ging weer € 41,00
Bisous14 schreef:Even off topic!
Vrijdag weer een nieuwe Dior foundation van mijn moeder gekregen![]()
Voor haar zelf heeft ze Lancome meegenomen
Maar..................... Mijn vriend heeft gister het potje van mijn moeder per ongeluk van de plank afgestotenOeps daar ging weer € 41,00
Eva_ schreef:Dream matte mouse van maybeline. Maakt je huid alleen mat en dekt de porieën niet af. Ik vind foundation maar rommel, maar deze schijnt nog wel 'oké' te zijn voor je huid.
ad0rey0u schreef:Als je een droge huid hebt heb je echt niks aan die mouse dingen. Dan moet je absoluut geen matte foundation halen, eerder hydraterend