Dikke boven benen, hoe weg krijgen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Dikke boven benen, hoe weg krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 18:43

Suus schreef:
SPINNING! Toen ik begon met spinning dacht ik mijn benen zullen wel wat dikker/gespierder worden maar niets is minder waar. Als je ergens een beter figuur van krijgt is het van spinning. Benen werden slanker en strakker. Als je geen te zwaar verzet trapt helpt dat echt. (nu ik 39 weken zwanger ben is er "even" iets minder van overgebleven maar dat komt wel weer goed..."

Inderdaad SPINNING. Ik was toen ik begon (februari 2007) echt dik aan het worden. Woog meer dan 80 kg bij 165 cm, dus veel te zwaar. Ben nu geloof ik 65 kg, en alles wordt weer strak. Buik is inmiddels buikje geworden. Billen passen weer gewoon in maatje 38. Ook mijn bovenbenen zijn echt gigantisch veel smaller geworden. Ze zijn nu gespierd, waar je overigens natuurlijk wel van moet houden.
Spinning is overigens ook nog eens erg verslavend. Ik doe het nu drie keer per week, wanneer ik tijd heb vier keer.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:01

Hardlopen! Ik had eerst nogal van die blubberbovenbenen(leuke spelling Tong uitsteken ) maar nu zijn ze echt veel dunner! Wel wat gespierder maarja liever spieren dan blubber.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:09

hehe gelukkig ik ben niet de enige! Nu doe ik eigenlijk ook aan schaatsen waar je toch wat dikke boven benen door krijgt Bloos maar ik las hier spinning? dat vind ik zoiezo heel leuk om te doen (loop ik al een tijdje mee in m'n achterhoofd om te doen) hardlopen is echt not done bij mij. Bah als ik iets gewoon saai vindt is het dát wel! Ook nog eens makkelijk dat er een sportschool langs m'n school ligt (kan ik namelijk na school dat doen Haha! )

het is trouwens niet alleen omdat ik het niet mooi vind maar ik vind het ook gewoon irritant (schuift zo tegen elkaar Scheve mond en m'n broeken slijten er ook heel erg van!)
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 30-11-07 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:10

Als je hardlopen saai vind kun je ook met een muziekje op lopen Knipoog

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:11

ohja, en behalve dat ik 't saai vind lig ik ook binnen de kortste keren op apegapen ook al ren ik niet hard. En dan sport ik zoiezo best veel, maar dat rennen niks voor mij!

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:14

paardrijden krijg je nu eenmaal spieren van, ik heb ook spieren aan de binnenkant van me bovenbenen ..
maar t vet train ik weg met een crosstrainer
krijg je ook strakke kont van! Haha!

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:21

even een * stipje *

Zoraphier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:22

Ik loop een paar keer per week met mijn verzorgshet hard, dat is wel gezellig! Haha het is wel grappig want we hebben allebei evenveel (of eigenlijk amper Tong uitsteken ) conditie. Mijn benen worden er alleen niet dunner van Knipoog !

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 22:29

Maartje1990 schreef:
hehe gelukkig ik ben niet de enige! Nu doe ik eigenlijk ook aan schaatsen waar je toch wat dikke boven benen door krijgt Bloos maar ik las hier spinning? dat vind ik zoiezo heel leuk om te doen (loop ik al een tijdje mee in m'n achterhoofd om te doen) hardlopen is echt not done bij mij. Bah als ik iets gewoon saai vindt is het dát wel! Ook nog eens makkelijk dat er een sportschool langs m'n school ligt (kan ik namelijk na school dat doen Haha! )

het is trouwens niet alleen omdat ik het niet mooi vind maar ik vind het ook gewoon irritant (schuift zo tegen elkaar Scheve mond en m'n broeken slijten er ook heel erg van!)

Ik woon wat achteraf, en moet een half uur met de auto rijden om bij de sportschool te komen. Maar dat doe ik graag voor drie kwartier spinnen. Het helpt echt. Ik ben in minder dan een jaar tijd echt veel 'strakker' geworden, zonder minder te eten of wat dan ook . Ik heb in eerste instantie ook nagedacht over hardlopen. Maar dat is waar ik woon niet echt een optie (een grote afgelegen weg, waar ook nog eens niets te zien is behalve weiland).