blaasonsteking

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Re: blaasonsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 19:07

Mocht het nu toch weer terug komen TS vraag dan aan de dokter of hij je wil doorverwijzen naar een uroloog. Ook al wil je het niet, blijven doorgaan met antibiotica is ook niet wat je wil.

ik ken het verhaaltje helaas maar al te goed... nooit last gehad van blaasontsteking, en opeens was het er, en het bleef terug komen. had ik een ab kuur dan ging het wel, was de kuur afgelopen begon het weer van voor af aan Boos! Uiteindelijk doorverwezen naar een uroloog (jaja, een man!) en in het ziekenhuis hebben ze toen buikfoto's gemaakt, een echo gedaan en een blaasonderzoek. En wat kwam eruit? niets anders dan dat er niets aan de hand is, maar dat ik blijkbaar erg vatbaar ben voor veranderingen in mn schede, wat zich uit in blaasontstekingen. In het begin baalde ik er flink van dat ik dáárvoor helemaal dat stomme blaasonderzoek moest doen. maar achteraf gezien heb ik toch wel graag die zekerheid dat het niets ergers is Lachen

Als je erover in zit, pb box staat open! Lachen

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-07 19:19

Ik heb nooit last van mijn rug als ik ongesteld ben

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 20:14

Kan die rugpijn niet met je nieren te maken hebben?
Maar rugpijn kan inderdaad ook bij ongesteldheid horen, ik had er vroeger ook weleens last van voordat ik de pil slikte.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 15:05

Een keer heb ik echt last gekregen van mijn nieren toen ik weer ens een blaasontsteking had. Het voelde niet als rugpijn, maar meer alsof mijn nieren het koud hadden. Maar ik geloof dat je inderdaad rugpijn kunt krijgen als je nieren zich niet lekker voelen.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 12:47

Bestel D-mannose!! Echt ik had elke maand zowat blaas ontsteking, granberry weet ik veel wat niets hielp. D-mannose is een soort glucose en is 50x sterker dan granberry. Helemaal natuurlijk. Zoek maar eens op op internet, je voorkomt er blaasontsteking mee en het helpt je er vanaf zonder al die chemische antibiotica!

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-08 20:01

ditchie schreef:
Bestel D-mannose!! Echt ik had elke maand zowat blaas ontsteking, granberry weet ik veel wat niets hielp. D-mannose is een soort glucose en is 50x sterker dan granberry. Helemaal natuurlijk. Zoek maar eens op op internet, je voorkomt er blaasontsteking mee en het helpt je er vanaf zonder al die chemische antibiotica!

Oke dan laat ik mijn mams dat eens proberen!
Ze heeft de laatste tijd veel last van blaasonsteking en is daardoor een beetje bang geworden!