@shana: Goh shana blij voor je dat het goed afliep. Maar wat me ook bij jou opvalt is dat er ook bij jou geen sprake was van een knobbeltje maar een harde schijf ! Ik vind dat ze dat toch ook meer in het daglicht mochten brengen dat het niet per sé begint met een knobbeltje. Als mijn huisarts niet zo volhoudend geweest was had het nog jaren kunnen duren vooraleer ik met die schijf naar de dokter was gegaan.
Ik ga de steun van mijn familie, vrienden en natuurlijk mijn beestenbende goed kunnen gebruiken. maar ze zijn er ook voor mij. Nu pas valt je echt op hoeveel vrienden je wel niet hebt. De smsjes die ik gehad heb de laatste dagen echt lief.
@saskiakefie: Ik hou jullie zeker op de hoogte als ik wat meer weet en ik kan het aan kom ik het zeker posten. Het zal nadien of misschien ook wel tijdens de behandeling een steun kunnen zijn dit alles terug te lezen.
@nina88: Ik snap mezelf op het moment eigenlijk niet. Ik weet ook niet of ik me verstop of als ik echt zo goed ermee omga. Ik moet zeggen dat ik het zelf ook vreemd vind. Gisteren zei mijn baas nog "je doet net of je gewoon hoofdpijn hebt!" Maar ik weet niet hoe ik er anders mee om moet gaan. Ik ben nooit ziek zelf zelden de griep en nu dit.
En het leven is te mooi om de hele dag te gaan zitten huilen. Zeker tot vrijdag weet ik verder niks.
@Nikka: Ik snap het ook van de arts maar ik ben toch echt blij dat de andere toch wat meer duidelijk heid gaf. Het is heel erg tegenstrijdig als je ergens denkt ik heb misschien helemaal niks het is misschien gewoon een ontsteking, en aan de andere kant de artsen je de hele tijd heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.
@Ilsemarie: Die ken ik nog niet maar ik ga nu wel de zoekfunctie even benutten

Wat een geluk dat ze er net op tijd bijwaren bij je moeder.
ik ga zeker proberen de moed hoog te houden we gaan er gawoon voor.
@noudy: Bij mij in de familie zit geen borstkaker voor zover ik weet. Wel een keer darmkanker maar das toch anders denk ik.
Tja hoe kom je aan zoiets hé. Ik denk dat ongeloofelijk veel mensen dat denken. Laat je indd maar goed kontroleren alle jaren. Better safe then sorry.
@Keeva: We gaan er zeker alles aan doen he

@zap: Ik hoop dat ik vrijdag meer weet. Anderzijds denk ik niet dat we dat allemaal via telefoon kunnen bespreken dus ik denk eerder dat vrijdag een afspraak zal gemaakt worden voor een gesprek.
@snowdon: Thanx Leon. Als het weer wat wilt beter ban ik zeker van plan volop van de paardjes te gaan genieten *kijkt naar buiten* zucht weer regen.