Ben nieuwgierig, ik wil dat spul zo graag...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LittleAnn schreef:Even een vraagje aan jullie. Een adhd'er heeft moeite met plannen en afspraken en dingen nakomen. Vinden jullie het fijn als jullie partner hiermee helpt of is het juist beter voor jullie om de boel in de soep te laten lopen of er elke keer op gewezen worden? Met andere woorden is dat iets dat je nog kan aanleren of kan je je er als partner beter bij neerleggen dat jij degene bent die de dingen moet plannen en in de gaten houden?
Hij vind dat allesins niet erg. Eerder handig. Citaat:ik zie dus al dat het een voordeel is dat ik een erg geduldig typ ben

geen vervelende situaties meer mee gemaakt in ieder geval. LittleAnn schreef:Even een vraagje aan jullie. Een adhd'er heeft moeite met plannen en afspraken en dingen nakomen. Vinden jullie het fijn als jullie partner hiermee helpt of is het juist beter voor jullie om de boel in de soep te laten lopen of er elke keer op gewezen worden? Met andere woorden is dat iets dat je nog kan aanleren of kan je je er als partner beter bij neerleggen dat jij degene bent die de dingen moet plannen en in de gaten houden?
niet altijd makkelijk voor hem maar hij is er aan gewent.
Die kalender is een heel goed idee! We hebben nu 2 agena's en dat werkt dus niet...
LittleAnn schreef:Even een vraagje aan jullie. Een adhd'er heeft moeite met plannen en afspraken en dingen nakomen. Vinden jullie het fijn als jullie partner hiermee helpt of is het juist beter voor jullie om de boel in de soep te laten lopen of er elke keer op gewezen worden? Met andere woorden is dat iets dat je nog kan aanleren of kan je je er als partner beter bij neerleggen dat jij degene bent die de dingen moet plannen en in de gaten houden?

) heb ik het geleerd.

Mbo heeft hij niet kunnen afmaken helaas door de adhd en de slechte begeleiding daarbij, maar hij werkt wel fulltime als automonteur
Bovendien heeft hij dan een vast ritme van 8 tot 17 werken.

hahha en dan ook vooral dat hij het over auto's wel kan onthouden!! Dat zet je ook aan het denken, niet dan?