Zie kleine kinderen die vallen, mama geeft er een kusje op en het is over...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loesje88 schreef:Ik weet er zelf niets over, en ik geloof er ook niet echt in, maar ik moet zeggen dat alles werkt zolang je er zelf maar in gelooft...
Zie kleine kinderen die vallen, mama geeft er een kusje op en het is over...
arno8 schreef:moet ik in hoofdletters schrijven of zo???
Loop jij eens bij je HUISARTS naar binnen en vraag hem welke genezende steen HEM het beste lijkt.
Isis_Ywen schreef:Nee....laten we het aan de huisarts vragen en vooral zelf niet teveel nadenken. .
arno8 schreef:Maar die stenen werken gewoon niet
Anders was het wel bewezen met een onderzoek.
Isis_Ywen schreef:arno8 schreef:Maar die stenen werken gewoon niet
Anders was het wel bewezen met een onderzoek.
Ja, onderzoek bied echt uitkomsten! Zo is er laatste een onderzoek geweest naar de trek van ooievaars over Denemarken en het gevolg van de geboortecijfers in de periode. Nu weet ik waar kinderen vandaan komen, dus logisch genoeg heeft het onderzoek aangetoond dat gedurende de ooievaars trek relatief meer kinderen geboren worden.![]()
Ik ben een groot voorstander van de wetenschap, omdat het licht bied op zaken die anders in het donker zouden blijven. Maar ik weet ook hoeveel er gesjoemeld word met onderzoeken, en hoe gemakkelijk een onderzoek te sturen is. Er zijn genoeg, grote, stinkend rijke instanties, die ons liever niet willen vertellen dat edelstenen ook hun nut hebben; dan gaan ze een onderzoek daarna zeker niet finaciëren.
Iets dat wel of niet bewezen is met een onderzoek zou in mijn ideale wereld door niemand meteen voor zoete koek geslikt worden. Zelfdenkende mensen; wat een verrijking zou dat zijn.
trustHim schreef:de werking van homeopatische med wordt ook vaak betwijfeld, toch werkt het vaak wel simpel omdat het NATUURLIJK is, dus zo geloof ik ook dat dit met edelstenen wel zo kan zijn
arno8 schreef:Maar als onderzoek zo makkelijk te sturen is, dan moet het toch wel heel makkelijk zijn om wetenschappelijk aan te tonen dat die stenen werken? Maar dat lukt simpelweg niet. .
stef schreef:hebben de "gelovigen" (om het zo maar even te noemen) een verklaring waarom Amethist bij mij niets doet? waar kan dat aan liggen? Is mijn tweede steen (eerste kwijt geraakt) en ik draag m omdat ik hem mooi vind, maar niet omdat hij een positief effect op mijn migraine heeft...
Ik draag hem trouwens gewoon aan een zilveren ketting om mijn hals (steen hangt dus op mijn borst)
Pam schreef:Omdat het niet 'jouw' steen is, is het enige wat ik kan bedenken
Hoe heb je hem uitgezocht? Of alleen op basis van dat je hem mooi vond?
Chiqa schreef:Een edelsteen is persoonlijk, en moet afgemeten worden door een erkend iemand,
of een steen moet jóu uitkiezen,
Pluizebolpum schreef:Ik ooit eens een turqois heb gekocht, kreeg hem mee in een zakje wat ik in mijn hand hield. De steen werd loeiheet...Ik heb hem aan mijn moeder gegeven die ook best verbaast was. Vooral omdat hij bij haar weer afkoelde!?!
Arabesk schreef:als het werkelijk zo fantastisch is vraag ik me af waarom het niet wordt toegevoegd aan de studie geneeskunde, zodat huisartsen ons deze geweldige middelen ook kunnen voorschrijven