Dan zit er een hooivork in je been...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaatie

Re: Dan zit er een hooivork in je been...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 14:46

Ik heb ook een keer tijdens het uitmesten van de stallen een riek in mijn voet geplant. Een van de tanden zat er zo'n 5 cm in, en mijn telefoon lag in de gang, dus daar sta je dan met een riek in je voet Clown Heb hem er dan toch zelf maar uitgetrokken en direct naar de dokter gegaan. Het bloedde niet zo heel erg, omdat zulke wondes 'dichtvallen' als je de riek eruit trekt. Er zit dan wel veel troep in die er niet uit kan, dus moet je het goed verzorgen om er geen infectie op te krijgen! En een tetanusinjectie natuurlijk. Had zo'n flauwe dokter die me wijsmaakte dat die injectie in de wond zelf moest. Daarop werd ik naar het schijnt lijkbleek, dus toen had hij wel in de gaten dat hij zijn flauwe grapjes voor zich moest houden Haha! Maar na een paar dagen was het weer vergeten en een sterk verhaal erbij Knipoog
Beterschap!!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 10:21

Hoe is het nu met je been? Het is alweer een aantal dagen terug. Ben je naar de huisarts geweest? En wat deed en wat zei die?

Honesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 11:11

Ik ben niet naar de huisarts geweest, er zit nu een aardige blauwe plek omheen, maar ik heb voor omstandig heden een paar dagen geen school, dus het kan nu aardig lang rusten, voor de rest gaat het redelijk goed.. alleen nog wat gevoelig, maar niet zo gevoelig meer zoals het is geweest. Lachen

Kaatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 23:45

Oh fijn Lachen Hopelijk geneest het snel!!