Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:Ik word door de pil ook veel zwaarder, zover ik weet zijn hier helaas geen oplossingen voor
MISTRAL94 schreef:SteffiiY schreef:Ik word door de pil ook veel zwaarder, zover ik weet zijn hier helaas geen oplossingen voor
die oplossing is er wel hoor het HMV dieet
MISTRAL94 schreef:Helft minder vreten
Mloesje schreef:MISTRAL94 schreef:Helft minder vreten
lekker kort door de bocht..![]()
mja ik zelf ben ook aangekomen door de pil.. (5 kilo) nu ben ik gestopt en het is er weer afdenk niet dat het alleen aan het eten ligt..
MISTRAL94 schreef:Grootste probleem is dat mensen niet willen zien dat ze meer gaan eten. Het is dan ook makkelijker om het probleem op de pil af te schuiven dan te kijken naar het eetpatroon
_tarja_ schreef:en hormonen kunnen behoorlijk raar doen!
Mloesje schreef:MISTRAL94 schreef:Grootste probleem is dat mensen niet willen zien dat ze meer gaan eten. Het is dan ook makkelijker om het probleem op de pil af te schuiven dan te kijken naar het eetpatroon
Ik denk idd dat veel mensen dat doen, maar hoe kan het dan dat je het kwijt bent zodra je ermee stopt? Zal je eetpatroon beïnvloed kunnen worden door de pil?
Mloesje schreef:@ mistral94: Jij bent goed zeg.. Hoe kan het dat je er zoveel van weet.. ok. sommige dingen zijn ook wel logisch.. maar toch..