Aankomen door de pil?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SteffiiY

Re: Aankomen door de pil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:27

Ik word door de pil ook veel zwaarder, zover ik weet zijn hier helaas geen oplossingen voor Boos!

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:31

Ik begin vandaag met de microginon 30
en maar niet hopen dat ik aan kom Nagelbijten / Gniffelen

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 19:34

Ik heb er geen last van gehad Haha! Gelukkig maar.. Maar ja het zijn toch hormonen die je binnekrijgt dus ga je meer eten? Zoiets dacht ik hoor.. Maar kan fout zijn..

anouk1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:19

Ja ik heb ook gehoord dat je door de pil zegmaar meer honger krijgt en als je dan bv gewoon een appel eet kan het geen kwaad maar als je dan gaat snoepen of ongezonde dingen kom je lijkt mij wel aan Lachen

Helina0611

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:25

ik ben ook heel veel aan gekomen 15 kilo, dit komt ook door de vreet buien die ik krijg door de pil.

Marije88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:27

Raar... ik slik ook microgynon30 (Heet tegenwoordig weer anders) al jaren en ben geen kilo aangekomen!
De kilo's die er een tijdje aan waren gekomen (toen slikte ik al een jaar de pil) kwamen door te veel eten. (oorzaak voor het eerst zelf op kamers... tsja) maar zijn er nu allemaal weer keurig af!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 19:44

SteffiiY schreef:
Ik word door de pil ook veel zwaarder, zover ik weet zijn hier helaas geen oplossingen voor Boos!

die oplossing is er wel hoor het HMV dieet Knipoog

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:23

MISTRAL94 schreef:
SteffiiY schreef:

die oplossing is er wel hoor het HMV dieet Knipoog

HMV dieet? Wat is dat Tong uitsteken ?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 19:50

Helft minder vreten Haha!

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 18:41

MISTRAL94 schreef:

lekker kort door de bocht.. Clown
mja ik zelf ben ook aangekomen door de pil.. (5 kilo) nu ben ik gestopt en het is er weer af Haha! denk niet dat het alleen aan het eten ligt..

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:21

Ik ben in de jaren dat ik nu de pil gebruik ook wel 5 kilo aangekomen, was ook wel nodig dus ben er erg blij mee.. Haha!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 20:28

Mloesje schreef:
MISTRAL94 schreef:

lekker kort door de bocht.. Clown
mja ik zelf ben ook aangekomen door de pil.. (5 kilo) nu ben ik gestopt en het is er weer af Haha! denk niet dat het alleen aan het eten ligt..

Je hormoonhuishouding veranderd waardoor je meer kunt gaan eten. Dus kort door de bocht nee Knipoog
Het kan zijn dat je meer vocht vast houdt maar dat zijn geen kilo's is dat wel het geval moet je overstappen op een andere pil.

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:29

hmm..als je het zo bekijkt.. nee niet kort door de bocht..
Ik heb twee verschillende pillen gehad.. een wat zwaardere.. toen kwam ik echt veel aan.. toen gestopt omdat ik ook een beetje stemmingswisselingen kreeg.. daarna de lichtste pil gekregen.. maar nog kwam ik daarna aan.. mja kan bij ieder persoon verschillen..

Ik ben overigens nu gestopt met de pil... kan dr volgens mij niet helemaal goed tegen Clown

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:31

Ik slik ook microgynon 30. ben niet echt dikker geworden, alleen een buikje gekregen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 22:55

Grootste probleem is dat mensen niet willen zien dat ze meer gaan eten. Het is dan ook makkelijker om het probleem op de pil af te schuiven dan te kijken naar het eetpatroon Knipoog

Ronja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 01:26

Ik ben op mijn zeventiende begonnen met de Yasmin pil. Ben toen niet aangekomen of afgevallen maar mijn borsten gingen van een gemiddelde B-cup naar een goeie C. Niet zozeer omdat ze groeiden, maar ze waren constant zoals ze weleens tijdens je menstruatie kunnen zijn weetje wel; gespannen en net een tikkie groter.

Ik dacht toen ook dat het door de leeftijd kon komen, maar vier weken geleden ben ik met de nuva-ring begonnen (ideaaaal trouwens) en ik zweer het je; in één nacht zijn mijn borsten weer geworden zoals ze waren toen ik zeventien was. Eén nacht! Ik dacht dat ik het me inbeeldde maar mijn vriend zei het ook. Voor mij is dat wel het bewijs dat het door die pil kwam.

Overigens is niet te onderschatten wat hormoonschommelingen met een mens kunnen doen Nagelbijten / Gniffelen qua gewicht én humeur.

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:47

MISTRAL94 schreef:
Grootste probleem is dat mensen niet willen zien dat ze meer gaan eten. Het is dan ook makkelijker om het probleem op de pil af te schuiven dan te kijken naar het eetpatroon Knipoog

Ik denk idd dat veel mensen dat doen, maar hoe kan het dan dat je het kwijt bent zodra je ermee stopt? Zal je eetpatroon beïnvloed kunnen worden door de pil?

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:49

Ik denk idd dat je eetpatroon wel beinvloed kan worden door de pil....je slikt natuurlijk gewoon hormonen...en hormonen kunnen behoorlijk raar doen! Tong uitsteken

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:51

_tarja_ schreef:
en hormonen kunnen behoorlijk raar doen! Tong uitsteken

Helemaal mee eens Ja Clown

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 23:59

ik heb zo'n 10 jaar de pil geslikt, maar had het idee dat de hormonen in de pil veel invloed op mij hadden. Wat dat betreft zijn hormonen echt rotzooi.
Ik ben er mee gestopt, en ondanks dat ik nu meer last heb van het ongesteld worden, en dan ook puistjes krijg enzo, voel ik me veel beter nu!!!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 09:27

Mloesje schreef:
MISTRAL94 schreef:

Ik denk idd dat veel mensen dat doen, maar hoe kan het dan dat je het kwijt bent zodra je ermee stopt? Zal je eetpatroon beïnvloed kunnen worden door de pil?

Je hormoonhuishouding veranderd door de pil dus daar kan je eetpatroon wel door veranderen. Kijk maar naar zwangere vrouwen daarvan is de hormoonhuishouding ook veranderd. Waardoor je bijvoorbeeld eetbuien kunt krijgen Knipoog

Mloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 10:28

@ mistral94: Jij bent goed zeg.. Hoe kan het dat je er zoveel van weet.. ok. sommige dingen zijn ook wel logisch.. maar toch.. Knipoog

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 12:18

ik ben ook aangekomen sinds de pil ben er niet mee tevreden maarja moet er maar mee door Tong uitsteken.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:12

Mloesje schreef:
@ mistral94: Jij bent goed zeg.. Hoe kan het dat je er zoveel van weet.. ok. sommige dingen zijn ook wel logisch.. maar toch.. Knipoog

Valt wel mee hoor ik weet natuurlijk ook het fijne niet van elke pil! Haha! Ik weet alleen wel dat veel vrouwen het voor het gemak afschuiven op een pil terwijl het probleem gewoon ergens anders ligt!
Ik werk in de gezondheidszorg dus ik heb er dagelijks mee te maken Knipoog

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:25

ik slik nu de voormalige diane (moeilijke naam nu Tong uitsteken ) is best een zware pil maar helaas niet zwaar genoeg (ik wordt gewoon ongesteld terwijl ik 'm slik, en ja ik heb ook altijd een stopweek, maar daarvoor wordt ik vaak al ongesteld Scheve mond )
ik weet niet of er zwaardere zijn? maar ben ook zo bang om aan te komen, ben van de diane ook behoorlijk aangekomen..