natuurlijke borstvergroting...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

Re: natuurlijke borstvergroting...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:42

zolang ik onder water ben vind ik wel prima, maar uit het bad paraderen, tja

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 17:49

valt me op dat er veel mensen zijn met hetzlefde probleem, het valt mij op andere forums op dat er veel meiden borstvergroting hebben laten doen. Betekend dat dus dat wij iets willen wat niet haalbaar is? Als zoveel mensen er last van hebben en zoveel er al aan geholpen zijn? Trekken wij ons dan onbewust toch teveel aan van barbie en mtv?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:52

Bikini's zijn inderdaad frustrerend, zelfs naakt in de sauna valt het nog minder op dat je vrijwel plat bent dan met zo'n stomme bikini Scheve mond Heb dus jarenlang idd push-up/opgevulde bikini's gedragen Clown

Shanna schreef:
een maatje 36 en een c cup is inderdaad al niet meer kloppend, of dat zijn neptieten, of de kleding is te klein Knipoog

Ik ken anders meerdere mensen met een maatje 36 of zelfs 34 met een puur natuur C/D-cup hoor, zó vreemd is dat niet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:34

Vreemd niet, maar mooi is anders, de proporties zijn dan niet meer in verhouding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:39

ikke24 schreef:
valt me op dat er veel mensen zijn met hetzlefde probleem, het valt mij op andere forums op dat er veel meiden borstvergroting hebben laten doen. Betekend dat dus dat wij iets willen wat niet haalbaar is? Als zoveel mensen er last van hebben en zoveel er al aan geholpen zijn? Trekken wij ons dan onbewust toch teveel aan van barbie en mtv?

Ja precies, er wordt te veel reklame gemaakt voor grote borsten, dat is sexy en vrouwelijk, proteses zijn van deze tijd en worden veel ingebracht, juist daardoor komt er ook een vertekend beeld dat als je niet zulke borsten hebt, ben je abnormaal. Heel veel vrouwen hebben tegenwoordig neptieten, dus als je kleine natuurlijke borsten hebt met een slank figuur val je op. De vrouwen doen het vast omdat de mannen het zo graag zien. Even 5000 euro lenen en de borstjes zitten eraan. Eigenlijk niet eerlijk, wees maar blij dat je niet in Amerika woont, dan had je vast geen leven meer.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:46

Ik verhuis dus maar niet naar Amerika dan

russel schreef:
Vreemd niet, maar mooi is anders, de proporties zijn dan niet meer in verhouding

Ik moet bekennen dat ik het bij de mensen die ik ken wél mooi vind hoor Bloos (hoezo ik heb het modebeeld er ook te sterk ingeramd zitten Clown ). Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe iemand zich kleedt. Maar dat is met alles Lachen

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:49

delerium schreef:
zwangerschap schijnt ook nogal goed te helpen, alleen is het effect maar tijdelijk Knipoog

ROFL Huilen van het lachen

Maar goed, push up bh's, of bh's met van die vulling of pads erin, en dan van die roze kipfilet dingen erin die je kan kopen, zag ze nog bij H&M. Je borstspieren trainen..

En verder blijft er weinig over denk ik als je operatief niets eraan wil doen.

Snap je punt wel hoor, zijn veel meiden die een A cup hebben die hun cupmaat te klein vinden. Maar het modebeeld is vaak ook grote borsten, terwijl dat dus eigenlijk best stom is...

Maar soms zie je meiden die borstvergroting hebben laten doen, van een B naar een C of D. En dan past het helemaal niet bij de verhoudingen... Maarja er zijn ook zat kleine meiden met grote borsten natuurlijk. Maar soms kloppen de vergoudingen gewoon niet.

Heb zelf een D-cup en ben er nu wel blij mee, het past ook bij mijn verhouding. Ik had al bijna een C cup toen ik bijna 12 was en geloof me dat was echt niet altijd leuk, zeker op de basisschool niet als je de enige bent. En mensen schatten je vaak veel ouder als je bent kan zijn voordelen hebben maar niet altijd. Maarja ben er nu wel blij mee.
Laatst bijgewerkt door SONY op 23-10-07 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:51

SONY schreef:
delerium schreef:
zwangerschap schijnt ook nogal goed te helpen, alleen is het effect maar tijdelijk Knipoog

ROFL Huilen van het lachen

Maar goed, push up bh's, of bh's met van die vulling of pads erin, en dan van die roze kipfilet dingen erin die je kan kopen, zag ze nog bij H&M. Je borstspieren trainen..

En verder blijft er weinig over denk ik..

Push up bh's met senseo koffie-pads en kipfilet's erin. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:54

Vientje schreef:
Ik verhuis dus maar niet naar Amerika dan

russel schreef:

Ik moet bekennen dat ik het bij de mensen die ik ken wél mooi vind hoor Bloos (hoezo ik heb het modebeeld er ook te sterk ingeramd zitten Clown ). Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe iemand zich kleedt. Maar dat is met alles Lachen

Ik vind maatje 34 met cup D een Betty Boop idee.., maar ik wil niemand beledigen of ongelukkig maken, want je zult er maar mee behept zijn, ook niet altijd even fijn. MIjn moeder heeft flinke boezem en is daar in de zomer niet echt gelukkig mee, altijd een sterke bh aan en nooit even een luchtig niemendalletje.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 18:55

haha grapjas heb je dalijk samonella bacterie in je tepels Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:56

Haha! Haha! Nee echt ze noemen ze wel zo en als je ze vast hebt, is dat een raar gevoel. Clown

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 18:57

Hahahaha! Huilen van het lachen ja die heb je ook van die meiden die er tissues en plee papier in proppen. Dat heeft mijn nichtje ook een keer gedaan want die vind ook altijd dat ze te kleine borsten heeft. Man man wat heb ik gelachen allemaal bobbels erin! ROFL

En inderdaad in Amerika zijn ze helemaal van de grote borsten. En me nichtje heeft een a-cup en maakt zich daar altijd druk over en die is na Amerika geemigreerd... Ach gut
Moet zeggen dat heel veel meisjes daar ook grote borsten hebben, de vriendinnetjes uit de klas van me nichtje, rond de 13, 14 jaar oud en gewoon super dikke tieten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:01

maar tegenwoordig kunnen ze toch via je oksel de implantaten/ sileconen inbrengen zodat je niet bij je borsten van die littekens krijgt?

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 19:05

ja maar het gaat niet om de littekens zelf. Je hebt zelfs implantaten die ze via je navel naar binnen brengen en dan volpompen. Maar littekensweefsel dat komt van mij van binnenuit. Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar ik had dus een verhoogde kans op inkapseling en afstoting. En dan pas ben je echt verminkt, dus dat is het me gewoon niet waard! En ja kipfilets helpt me niet in hoe ik me voel. Ik heb al gevulde bh's en das het probleem niet. het probleem komt als ik mezelf in een spiegel bekijk of me uitkleedt voor iemand...

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:13

Tja kan me er wat bij voor stellen, maar goed er blijven weinig optie's over dan operatief is te veel risico geef je zelf al aan. En ja inderdaad voor je gevoel maken kipfilets en gevulde bh's weinig uit, want doe je die af heb je hetzelfde weer..

Lastig hoor als je weinig eraan kan doen en er geen vrede mee kan krijgen zeg maar... dan blijf je toch met een ontevreden gevoel zitten lijkt me.

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 19:17

ja daarom hoopte ik dat er een of ander pilletje of zalfje was die wonderen verrichtte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:20

dan toch maar in overleg met je HA gaan en kijken welke hormonen het beste geschikt zijn voor jou als het je ehct erg dwars zit lijkt me het beste..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:01

ja soms zou ik ook wel wat groter willen, maar goed, voor een operatie heb ik het geld niet en ik vind het ook te risicovol.
verder geloof ik niet dat zalfjes en pilletjes werken...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:06

trustHim schreef:
moet je wel wat hebben om op te pushen, enne heb er wel een maar die blijft dus onwijs niet zitten

Nieuw, de push-in bh Nagelbijten / Gniffelen
Ik weet wat je bedoelt, met bikini wil het trouwens nog een beetje, maar met badpak wordt het allemaal plat'getrokken'...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:17

Vientje schreef:
Bikini's zijn inderdaad frustrerend, zelfs naakt in de sauna valt het nog minder op dat je vrijwel plat bent dan met zo'n stomme bikini Scheve mond Heb dus jarenlang idd push-up/opgevulde bikini's gedragen Clown

Shanna schreef:
een maatje 36 en een c cup is inderdaad al niet meer kloppend, of dat zijn neptieten, of de kleding is te klein Knipoog

Ik ken anders meerdere mensen met een maatje 36 of zelfs 34 met een puur natuur C/D-cup hoor, zó vreemd is dat niet Lachen

Ik heb geen 34 en ook geen 36 maar ben niet dik, maar wel heel klein en heb DD. Toch vind ik het niet raar, heb t ook nog nooit gehoord dat ik niet zou "kloppen"

russel schreef:

Daar kiezen de dames met natuurlijke grote borsten ook niet voor.

Ik vind dat het ook heel veel met lichaams taal heeft te maken, als ik ingezakt met me schouders naar voor ga lopen geeft het al een heel ander gezicht, terwijl als iemand rechtop staat dat het dan beter in verhouding is.

chrissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:18

Misschien weeg je te weinig als je 5kilo aan komt heb je zo een cupmaat meer,heb ik zelf ook gehad dus.Ben zo van B naar C gegaan hoor.En ja die pillen als dat nou niet lukt ben je veel geld kwijt en vreselijk teleurgesteld.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:23

Eh ja tuurlijk, 5 kg heb je er zó aan....
Dat is niet voor iedereen zo makkelijk.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:24

net zoals 5 kg eraf Haha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:26

Ja precies. Alsof je dat 'zo' eventjes doet Clown

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:28

ja dat lukt mij dus wel! in 4 weken tijd 5 kilo afgevallen:s maja das offtopic. vond t wel interessant onderwerp. volg gewoon lekker verder mee. ik ben zelf wel tevreden overigens. kleine b, maar veel groter hoeft van mij ook niet. no body is perfect:P