Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:een maatje 36 en een c cup is inderdaad al niet meer kloppend, of dat zijn neptieten, of de kleding is te klein
ikke24 schreef:valt me op dat er veel mensen zijn met hetzlefde probleem, het valt mij op andere forums op dat er veel meiden borstvergroting hebben laten doen. Betekend dat dus dat wij iets willen wat niet haalbaar is? Als zoveel mensen er last van hebben en zoveel er al aan geholpen zijn? Trekken wij ons dan onbewust toch teveel aan van barbie en mtv?
russel schreef:Vreemd niet, maar mooi is anders, de proporties zijn dan niet meer in verhouding
delerium schreef:zwangerschap schijnt ook nogal goed te helpen, alleen is het effect maar tijdelijk
SONY schreef:delerium schreef:zwangerschap schijnt ook nogal goed te helpen, alleen is het effect maar tijdelijk
![]()
![]()
Maar goed, push up bh's, of bh's met van die vulling of pads erin, en dan van die roze kipfilet dingen erin die je kan kopen, zag ze nog bij H&M. Je borstspieren trainen..
En verder blijft er weinig over denk ik..
Vientje schreef:Ik verhuis dus maar niet naar Amerika danrussel schreef:Vreemd niet, maar mooi is anders, de proporties zijn dan niet meer in verhouding
Ik moet bekennen dat ik het bij de mensen die ik ken wél mooi vind hoor(hoezo ik heb het modebeeld er ook te sterk ingeramd zitten
). Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan hoe iemand zich kleedt. Maar dat is met alles
trustHim schreef:moet je wel wat hebben om op te pushen, enne heb er wel een maar die blijft dus onwijs niet zitten
Vientje schreef:Bikini's zijn inderdaad frustrerend, zelfs naakt in de sauna valt het nog minder op dat je vrijwel plat bent dan met zo'n stomme bikiniHeb dus jarenlang idd push-up/opgevulde bikini's gedragen
Shanna schreef:een maatje 36 en een c cup is inderdaad al niet meer kloppend, of dat zijn neptieten, of de kleding is te klein
Ik ken anders meerdere mensen met een maatje 36 of zelfs 34 met een puur natuur C/D-cup hoor, zó vreemd is dat niet
russel schreef:Vreemd niet, maar mooi is anders, de proporties zijn dan niet meer in verhouding