22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: 22 en nog steeds geen vriend en het gevoel nooit de ware te

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:15

meld zich.
Ben 24 jaar en single. Om het "gat" te vullen besteed ik al mn liefde in mn fjord en shet. Er is nog altijd 1 jongen waar ik op zit te wachten, maar iedere keer als ik hem uit mn gedachten probeer te halen komt hij zelf altijd wel weer met iets terug. Had hem eindelijk van mn hotmail gehaald, komt de vraag of ik vriendjes wil zijn via Hyves.
Hij is de enige waar ik waarschijnlijk nooit overheen kom Scheve mond

Liselot11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:38

Ik ben van mening dat iedereen de ware toch wel tegenkomt! Zelf ben ik inmiddels diep gelukkig met mijn mannetje. Haha!

Een vriendin van me was tot haar bijna 23ste verjaardag ook altijd single. Ze was wat verlegen, uitgaan was niet echt aan haar besteed, alleen maar paarden, kortom geen relaties gehad. Ze was net als TS bang dat ze nooi de ware tegen zou komen, zelfs dat ze eeuwig vrijgezel zou blijven...

Op een gegeven moment belt er een jongen aan de voordeur aan, die zijn auto kapot had en zijn telefoon niet bij had, of hij even mocht bellen of dat hij geholpen kon worden. Mijn vriendin kwam net van het paardrijden terug, zoals ze zelf zegt: ik was op mijn meest oncharmante moment om iemand te leren kennen! Vork
Op het moment dat de voordeur openging, sprong de vonk over. Om een lang verhaal kort te maken, ze is nu 27, woont samen met haar "lover aan de voordeur" en zwanger van haar eerste kindje!

Wat ik hiermee aan wil geven, is dat je de moed niet op moet geven, je komt heus iemand tegen!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:50

ik ben net na 3,5 jaar weer vrijgezel Knipoog ben nu 24 en moet zeggen vind het helemaal niet erg.. 22 jaar is nog zo jong zou jer er niet te druk om maken je heb nog heel leven voor je Haha!

De ware komt denk ik vanzelf wel.. en je moet niet zoeken het moet op je pad komen Knipoog als je gaat zoeken dan heb je dalijk alleen maar iemand omdat je niet alleen wil zijn en omdat iedereen een vriend heeft... nee dat schiet niet op Bloos

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 14:59

Van het verhaal Liselot11 word ik nou vrolijk Knipoog

Ik herken het wel een beetje hoor! Ik ben dan nog maar 20 en een aantal 'lastige' vriendjes gehad zeg maar waardoor zoiezow het vertrouwen weg is en ik heb nu gewoon tijd voor mezelf nodig Haha! Al mis ik het soms wel (Als ik aan de goeie momenten denk bijv.)

En ik heb er op dit moment gewoon geen tijd voor: werk, mn paardje, sporten en ik ga binnekort ook nog eens met een opleiding starten!

En trouwens: Ik heb altijd mijn 10katten-noodplan nog! Knipoog

mirm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:01

Ik ben 38 en al vele jaren single. Bevalt prima en er is echt niks mis met me! (beetje gestoord en eigenwijs, maar verder niet hoor). Ik moet zeggen dat ik mijn leven lekker voor elkaar heb en niet zit te wachten op een man! Wordt ik ooit verliefd: prima. Wordt ik nooit meer verliefd: net zo prima! Geluk moet je zelf maken en ook alleen kan je heel gelukkig zijn!!! Geen paniek dus, het went, ook zonder vent. Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:02

tuurlijk mirm alles went behalve een vent Haha! Clown

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:06

meldt zich:

Ben 34 en heb 2 lange relaties gehad, een van 6 jaar, toen even niks, toen een van 3 jaar en nu alweer 5 jaar niets...
Moet zeggen: bevalt me prima...

Heb alles op orde, huisje, auto, trailer, me paardje.... werk 40 uur bij P&C en nog 2 avonden op een manege...rij me knol elke dag... heb overal vrienden en bekenden zitten...ik vermaak me prima.

Heb af en toe een scharrel voor de sex of even tussendoor wat... heb ik genoeg an, ik wil geen vaste realatie meer.
En mocht ik "hem" tegenkomen, nooit zeg ik mijn huisje meer op !!! Ik wil gewoon op mezelf blijven wonen...me terug kunnen trekken in "mijn" holletje....

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:08

mirm schreef:
Ik ben 38 en al vele jaren single. Bevalt prima en er is echt niks mis met me! (beetje gestoord en eigenwijs, maar verder niet hoor). Ik moet zeggen dat ik mijn leven lekker voor elkaar heb en niet zit te wachten op een man! Wordt ik ooit verliefd: prima. Wordt ik nooit meer verliefd: net zo prima! Geluk moet je zelf maken en ook alleen kan je heel gelukkig zijn!!! Geen paniek dus, het went, ook zonder vent. Haha!

amen, mag dan geen 38 zijn en er ook nog niet in de buurt zitten, maar dit is zeker ook mijn instelling.

Een vriendin van mij is 19 heeft voor deze relatie nog nooit een vriendje gehad. Ze heeft alle ellende overgeslagen enze heeft het gevoel dat ze echt haar droomvent gevonden heeft. (uiteraard kan dit nog veranderen, maar ik ben dolgelukkig voor der). Vind het soms wel vervelend om single te zijn, maar ach ben nog jong en zeker niet opzoek. Ook ik vind mijn carriere, huisje en auto (paardje) belangrijker dan een relatie die altijd weer weg kan gaan. Ben nu dus meer aan het focussen op een goede studie (en dan maar geen tijd voor een vriendje) dan geliefd zijn bij een jongen.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:08

edit: dubbelpost

mirm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:09

Zo is het Vera! Cool

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 16:30

mirm schreef:

Jij mag ook mee!! Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 16:45

Vientje schreef:
Ik kreeg laatst toen ik iemand zei dat ik bijna 25 ben en nog niet bepaald aan de vaste relaties ben de vraag: "Wat is er mis met je dan?". En serieus bedoeld ook nog. Gestoord Diegene krabbelde daarna direct heel hard terug en werd knalrood, dus floepte er duidelijk gewoon uit, maar ik was toch wel behoorlijk beledigd. Ik mag hopen dat dat niet de algemene opvatting over 25-jarige singles is Lips are sealed

*edit: inderdaad ja, de aanname dat je dan maar meteen "van de verkeerde kant" bent kom ik ook geregeld tegen Rolleyes Mensen zijn zó kortzichtig!

oooow echt he HOE herkenbaar!

ik ben dan erg hard in mn reacties, waarna de mensen snel terugkrabbelen haha

maar als ik het zo bekijk, toen mn moeder zo oud was als ik liep ze al rond met mij als baby(ik ben pecies 1 week voor haar 25e verjaardag geboren)
mensen echt ik moet er níet aan denken!!! Bloos!

gelukkig heb ik ook single vriendinnen dus zijn het niet alleen maar stelletjes om me heen, en op de een of andere manier schijnen veel mensen ook minder te zeuren tegen mij dan tegen iemand van 25 die nog nooit heeft samengewoond.
Ik heb immers een vaste relatie gehad, huis gekocht, paar jaar samengewoond etc, dus dan zullen ze wel denken dat ik met mij niets mis is ofzo haha en ze weten dat ik aardig wat scharrels heb gehad dus ja

mensen die dat niet weten stellen wel vaak stomme vragen of trekken de verkeerde conclusie´s enzo Scheve mond

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 16:52

Lachen zal ik me dan ook maar melden:) Ik ben 28 jaar, geniet van het leven en de enige 3 mannen (gecastreers) zijn mijn dieren:)

Ik zit de hele dag al tussen de mannen op mijn werk en ben zwaar geemancipeerd, dus misschien wel een probleempje...

Maar ik moest lachen om dit topic. Waarom zou het een probleem zijn zonder man/vrouw?
Mijn motto is GENIET van het leven, je leeft maar 1 keer (en daar heb ik geen man voor nodig, ik heb genoeg vrienden en maak ook nog vrienden en krijg liefde genoeg:))

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:10

mijn beste vriendin was 28 toen ze de ware tegenkwam, daarvoor had ze nog nooit een vriend gehad

de ware, was voor haar, mijn beste vriend, die daarvoor ook nog nooit een vriendin had gehad Haha!

in november gaan ze trouwen

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:11

Ik ben 28 en single. heb ook nog nooit een vriend gehad Bloos

mirm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:05

Jij mag ook mee!! Haha![/quote]

Lijkt me gezellig! Vork

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:20

mirm schreef:
Agossie schreef:
Jij mag ook mee!! Haha!

Lijkt me gezellig! Vork

We zijn al met z'n 3-en... single en bijna 40!!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:22

IndianLady schreef:
Hij is de enige waar ik waarschijnlijk nooit overheen kom Scheve mond

wauw dat klinkt bekend in de oren.... Nagelbijten / Gniffelen

meld zich dus ook maar even.
ben 22 jaar en dus ook single...
vind het best fijn om single te zijn, maar als om je heen je vriendengroep langzamerhand relaties krijgt en zich begint te settelen, dan steekt het soms wel.
ik mis het wel eens, een arm om je heen, iemand waar je tegen aan kan kruipen, maar ook mee kan lachen en huilen...

ach ik ga ook bijna nooit uit, en wat dan nog, alle mannen zijn daar stomdronken... (kom liever iemand tegen die nuchter is...)

en dan heb je die geweldige familie en vriendenkring nog die steevast vragen en vissen naar een "nieuw vriendje" altijd fijn om te beantwoorden die vragen....

zouden mijn schoonouders soms onvruchtbaar zijn...

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:00

ik ben 19
heb een "relatie" gehad, van wel 2 hele weken Haha!
Dit weekend ook, zaterdag ben ik samen met men hond clubkampioen geworden bij de A-tjes, binnen paar weken is er inhuldiging, wss zit ik daar ook weer alleen
op dergelijke momenten is het wel leuk om een vriend te hebben die je proficiat wenst, waardoor je niet alleen bent ...

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:08

that's what friends are for Knipoog

Maar heb liever geen vriend, dan alleen maar 1 voor het hebben Knipoog
wie houd je dan voor de gek? Clown

Wij weten gewoon goed wat we willen en nemen niet genoegen met minder !
Hij moet wel heel wat in zn mars hebben, wil ik tijd voor m maken Vork

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:11

Ja daar heb je gelijk in Born2BCrazy Ja
Het moet wel echt zijn! Haha!

Maar volgens mij is dat ook nog vele malen leuker dan alleen voor de heb Nagelbijten / Gniffelen Maar goed daar kan ik niet over oordelen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:12

Arabesk schreef:
mijn beste vriendin was 28 toen ze de ware tegenkwam, daarvoor had ze nog nooit een vriend gehad

de ware, was voor haar, mijn beste vriend, die daarvoor ook nog nooit een vriendin had gehad Haha!

in november gaan ze trouwen

Haha! Dus ze gaan als maagd het huwelijk in? Haha!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:54

geen idee, zo gedetailleerd ben ik niet op de hoogte Sigaar

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:54

of het is van tevoren zo goed bevallen dat ze besluiten te trouwen.. Clown

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 21:57

sexy_back schreef:
ach ik ga ook bijna nooit uit, en wat dan nog, alle mannen zijn daar stomdronken... (kom liever iemand tegen die nuchter is...)

Waar ga jij dan toch uit? Ik kom maar weinig stomdronken mannen tegen met uitgaan.