Rood hoofd bij gym..wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meryl_S

Re: Rood hoofd bij gym..wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:11

Ik heb er ook last van, ik krijg niet zo snel een rood hoofd maar als ik me erg inspan wel!
Nu doe ik niet meer al te veel bij gym maar als ik wel veel doe dan wordt ik al snel rood Clown
Als ik in de zomer hardloop heb ik het ook maar als ik hardloop en het is koud buiten niet..
Bij mij blijft het trouwens ook wel een uurtje als ik eenmaal rood ben aangelopen Haha!
Nu ik er zo over na denk, hebben jullie als het regent ook snel een rood hoofd?

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 17:21

Maik79 schreef:
"Jij hebt wel heel hard je best gedaan!"
"Eh, nou, dat viel eigenlijk best wel mee...".

Dat rode hoofd komt me heel bekend voor, en inderdaad duurt het ook nog een poos voordat het weer weg is. Ben ik toch niet de enige! Haha!

Ow ja, idd Nagelbijten / Gniffelen Dat krijg ik ook vaaaaak te horen.

of ''zozo, jij hebt 't heet zeker!''
''uh, nee niet zo *LOL*''

Lest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 00:55

Meryl_S schreef:
Ik heb er ook last van, ik krijg niet zo snel een rood hoofd maar als ik me erg inspan wel!
Nu doe ik niet meer al te veel bij gym maar als ik wel veel doe dan wordt ik al snel rood Clown
Als ik in de zomer hardloop heb ik het ook maar als ik hardloop en het is koud buiten niet..
Bij mij blijft het trouwens ook wel een uurtje als ik eenmaal rood ben aangelopen Haha!
Nu ik er zo over na denk, hebben jullie als het regent ook snel een rood hoofd?

ja! Echt verschrikkelijk dan wordt ik gewoon hélemaal rood Clown .

Ohja ik herinner me opeens een incident op de middelbare school. Mn vriendin had zich opgemaakt (incl. rode wangen) voor een film die ze gingen opnemen voor school. We moesten nog even wat vragen aan de biologieleraar (even ter illustratie die spoort van geen meter) dus die zegt tegen mij heb je je ook opgemaakt??? "uhmmm nee dat is mijn eigen kleur!" ohh je lijkt best wel op een goudrenette. oh ... fijn..... les daarna: "als je het erg vind wil ik je ook wel sterappeltje noemen hoor!". Hij heeft het er nog over bij mn zusjes terwijl het al 2 jaar geleden is Tong uitsteken .
ohhh en als ik nou toch bezig ben:
Ik liep afgelopen zomer op de markt springt er opeens een man voor mn neus " Is die kleur van jezelf" ik dacht nog waar heeeeeft die gozer het over maar aangezien alles van mezelf is zei ik maar ja. "ohh ik dacht dat je teveel rouge had op gedaan Frusty ". Toen ik op de terugweg weer lang zijn kraam liep zei hij iets van daar moet je blij mee zijn ofzo. Ik geloof niet dat hij door had dat ik het niet helemaal als een compliment had opgevat Clown .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 01:12

Ooh ja als het heeft geregend.. heb ik inderdaad ook echt zo'n knalrood hoofd, vooral m'n wangen.. dan krijg ik echt van die tante-knijp-wangen (ooooh wat ben jij toch grooooot geworden! *knijpknijp* dat soort wangen) Nagelbijten / Gniffelen Echt verschrikkelijk.

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 01:21

dat ken ik!
altijd als ik gesport heb, ( doe ik nogal veel)
heb ik echt een rood hoofd met gym is het dan minder als dat ik sport zegmaar..
ik train 13 uur in de week voor handbal, in die zaal is het heel benauwd zegmaar, fentilatie is slecht..
en dan heb ik echt als enigste van me team een knalrood hoofd
en dat is dan niet na 5 minuten weer weg,
duurt gerust een halfuur ofzo.. Clown