Helaas is het sinds ik moeder ben (16 jaar)niet minder geworden.
Als onze dochter ziek was toen ze klein was smeerde ik hem en moest mijn man de rotzooi opruimen.

Nu ze ouder is waarschuwt ze me als ze ziek is en dat ik beter even weg kan gaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pauline schreef:Chiqua ik zie je niet als potentieel moordenaar maar ik vind het wel onverantwoord juist omdat de meeste jonge kindjes veel spugen...
Diamante schreef:nikkigioa schreef:In therapie gaan.
Miss even de rest ook lezen?
Anna01 schreef:Dat je er iets aan moet WILLEN doen ook...
Chiqa schreef:Anna01 schreef:Dat je er iets aan moet WILLEN doen ook...
Ook niet gelezen dus, of niet goed in verdiept.
Je kan er wel iets aan WILLEN doen maar dat werkt niet altijd.
Erkend door het angstcentrum met als advies; onmiddelijk stoppen.
Doen ze niet voor niets he?
Welshcobfan schreef:Voor de therapiegangers: hebben jullie ook exposure therapie gehad?
Chiqa schreef:Confrontatietherapie hielp hier dus niet, ik werd er alleen maar angstiger van,
Nakisha schreef:Anna01; Inderdaad, mensen in je omgeving die je steunen en die weten wat je hebt helpt enorm. Ik heb daar ook heel veel baat bij, ik vertel het ook van te voren aan mensen als ik op bezoek ga of bezoek krijg, zodat ze niet schrikken als ik even naar buiten wil ofzo.
Ik heb gelukkig hele fijne, begripvolle mensen in mijn omgeving... en dat heeft met echt ENORM geholpen.
Diamante schreef:Heel herkenbaar Marielleee...
Ik wist tot vorig jaar ook niet dat ht bestond, dacht zelfs dat ik gewoon een beetje gek was ofzo!
Ik heb voor ht laast overgegeven toen ik 7 was ofzo.. dat maakt ht extra eng! Hetgeen wat er toen uit is gekomen heb ik ook nooit meer gegeten.. heel stom eigk!