112 bellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: 112 bellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 22:15

bij de pincode invoer moet je 112 typen idd Lachen

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 22:24

we hebben ook een keertje 112 gebelt. reden hadden een ongeluk gehad. geen gewonde hadden alleen politie en sleepwagen nodig maar toch 112 bellen. hebbe ook niet gehoord dat we niet mochten bellen. zou ook gewoon bellen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 22:44

Bellen bij een ongeluk vind ik toch wel wat anders. 112 is er gewoon niet voor bedoeld om een arts te bellen terwijl je geen beltegoed hebt. Of je moet echt heel heel ernstig ziek zijn.

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-07 23:33

Hey, bedankt voor alle lieve reacties Lachen Dit topic is hard gegaan dit weekend!
Ik ben naar de dokter geweest, en ik heb blaasontsteking en nierbekkenontsteking. Ik ging naar de apotheek om antibiotica op te halen, maar ik stond nog niet in de centrale met mijn polisnummer dus moest ik betalen en het later terugvragen aan mijn verzekering omdat ik bij de aanvraag van de verzekering heb ingevuld dat het vanaf 1 september is. Omdat mijn geld dus nog steeds niet over is gemaakt kon dat niet. Ik was het weekend bij mijn zus, zij kan op dit moment ook geen geld lenen voor medicijnen maar het is beter om niet in mijn eentje ziek te zijn thuis, dan krijg ik gelijk zo een rot en alleen gevoel. Ik ben nu weer thuis, en ga morgen ALS er leiding is weer bellen naar de verzekeringsmaatschappij om te vragen hoe het kan dat ik nu wel een polisnummer heb maar nog niet in het systeem sta, en bellen voor mijn uitkering die nu al bijna een week te laat is, als die binnen is ga ik mijn antibiotica halen en ik hoop dat dat toch wel woensdag zal zijn. Tot die tijd doe ik het maar met ibuproven.
Ik ben zelf niet kleinzerig en ook niet iemand die snel 112 zou bellen. Ik verwachtte ook niet dat er een ambulance zou komen, maar ik moest toch iets? Ik ga zo maar op bed liggen en slapen, dan gaat de tijd sneller.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 23:36

Fijn dat we weer iets van je gehoort heben Sylke, heel erg veel beterschap!!
Hoop dat je snel een polisnummer krijgt en je AB kan gaan halen!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 23:48

nelis schreef:
maar kennelijk was het niet erg genoeg om bij je buren aan te bellen, als de nood echt hoog is bel je aan bij die mensen ook al ken je ze niet.

ik krijg hier gewoon een beetje meer het idee dat het een topic is om drama en medelijden op te wekken

Pff waarom zo gigantisch bot reageren? Ik heb een vriendin die is geestelijk niet helemaal in orde zogezegd heel impulsief en naief denken en borderline. Zijn woont ook begleid moet rond komen van 20 euri in de week, moet ze alles van betalen, de rest van al haar geld word in beslag genomen omdat ze hoge schulden heeft.

Zij heeft ok nooit BTG en wist nog niet dat ze suikerziekte had, werd heel ziek s,avonds en ja die belde ook 112 want de leiding kon ze niet bereiken en ja ze is impulsief o.a. daarom woont ze begleid! Dat is niet voor niks. Dr kwam een ambulance en het was maar goed dat ze gebeld had anders was het slecht afgelopen met dr.

@ de TS ik snap best dat je 112 gebeld hebt, en mensen het is niet zo dat er maar 1 lijn is bij 112 dat als iemand een hartaanval krijgt dat je hoort: één moment er zijn nog enkele wachtenden voor u. Natuurlijk niet!

En ja wat is belangrijker je gezondheid of de mening van sommige mensen. Voor hetzelfde geld loopt het heel vervelend af...

Sucses nog en snap een beetje hoe rot het is voor je, dat gedoe met verzekering op je geld moeten wachten etc. een goede vriendin heeft dezelfde problemen als jou en die word er vaak best radeloos van.

Best sneu dat sommige mensen zo reageren als: je kan nog bokken dus echt ziek ben je ook niet, niet ziek genoeg voor 112. Veel mensen schijnen alles beter te weten van achter hun schermpje, lekker veilig. Vraag me toch af of je ook echt zo zou reageren in real life. De meesten mensen doen zich stoerder en beter voor dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Als je het belachelijk vind, prima je eigen mening, en ja die mag je uiten, maar moet dat dan meteen zo bot en zwaar negatief? Vind dat persoonlijk erg zielig als je zo doet... getuigt toch van onvolwassenheid. Sommige weten het misschien niet wat het is om in het nauw te zitten en je geen kant op kan.

Het is niet zo dat je alleen 112 mag bellen als je op sterven na dood bent hoor. Kijk als je gaat bellen voor een griepje,hoofdpijntje etc. ja dat is niet de bedoeling maar als je iets ernstigers hebt en je kan even niet anders tsja dan moet je wat hé.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 00:47

Beterschap Lachen

Ik ben ooit eens naar de huisarstenpost gegaan wegens een verstopping (van de darmen dan he Knipoog ). Toen ben ik ook heeel bot behandeld, zei de dokter: volgende keer kom je alleen voor iets ernstig! (ik wist niet dat het slechts om een verstopping ging... ik was al dagen zo hondsberoerd en had extreme buikpijn dat ik het niet vertrouwde. je hebt 112 gebeld omdat je iet wat in paniek was denk ik, daarom was ik ook naar de huisarstenpost gegaan. Je bent echt niet de enige die ooit 112 heeft gebeld voor iets 'onzinnigs'. Jij zit niet voor niets in begeleid wonen: je hebt hier alleen maar van geleerd!)

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 01:08

Ik was ooit alleen thuis en toen kwam ik met me teen tussen de deur te zitten. Ik heb uit paniek ook 112 gebeld (ik was 13 ofzo haha) ik zag alleen nog maar bloed. Ik was er niet eens opgekomen dat ik ook wel effe naar de buren had kunnen gaan o.i.d.. Bij mij kwam er wel een ambulance en ze hebben me kei vriendelijk behandeld. Later moest ik wel zelf met me ouders naar het ziekenhuis om het te laten hechten. Dus 112 is echt niet alleen voor leven of dood gevallen. En ze hebben echt wel meerdere lijnen daar haha

Mara77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 03:44

Hoi,

Niet om vervelend te doen, maar Ik vind het niet zo verstandig om te wachten met antibiotica.
De kans bestaat dat je onsteking toeneemd en er blijvende schade ontstaat,
of dat er een bloedvergifteging optreed ( wil niet zeggen dat dit altijd gebeurd )
Helaas zie ik dit soort mensen maar al te vaak op mijn werk...........
Leg dit probleem bij je leiding neer, ze kunnen je er vast mee helpen !

Verder voor je vraag, ik zou geen 112 gebeld hebben, maar als jij vond dat t nodig was, dan is dat zo.

@Jolliegirl : Helaas is het niet zo, als de ambulance komt voor zaken waarbij geen ambulance
nodig is kan de rekening wel op je deurmat vallen !! En dat is een erg dure taxi bij wijze van.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 07:38

SONY schreef:
nelis schreef:
maar kennelijk was het niet erg genoeg om bij je buren aan te bellen, als de nood echt hoog is bel je aan bij die mensen ook al ken je ze niet.

ik krijg hier gewoon een beetje meer het idee dat het een topic is om drama en medelijden op te wekken

Pff waarom zo gigantisch bot reageren? Ik heb een vriendin die is geestelijk niet helemaal in orde zogezegd heel impulsief en naief denken en borderline. Zijn woont ook begleid moet rond komen van 20 euri in de week, moet ze alles van betalen, de rest van al haar geld word in beslag genomen omdat ze hoge schulden heeft.

Zij heeft ok nooit BTG en wist nog niet dat ze suikerziekte had, werd heel ziek s,avonds en ja die belde ook 112 want de leiding kon ze niet bereiken en ja ze is impulsief o.a. daarom woont ze begleid! Dat is niet voor niks. Dr kwam een ambulance en het was maar goed dat ze gebeld had anders was het slecht afgelopen met dr.

@ de TS ik snap best dat je 112 gebeld hebt, en mensen het is niet zo dat er maar 1 lijn is bij 112 dat als iemand een hartaanval krijgt dat je hoort: één moment er zijn nog enkele wachtenden voor u. Natuurlijk niet!

En ja wat is belangrijker je gezondheid of de mening van sommige mensen. Voor hetzelfde geld loopt het heel vervelend af...

Sucses nog en snap een beetje hoe rot het is voor je, dat gedoe met verzekering op je geld moeten wachten etc. een goede vriendin heeft dezelfde problemen als jou en die word er vaak best radeloos van.

Best sneu dat sommige mensen zo reageren als: je kan nog bokken dus echt ziek ben je ook niet, niet ziek genoeg voor 112. Veel mensen schijnen alles beter te weten van achter hun schermpje, lekker veilig. Vraag me toch af of je ook echt zo zou reageren in real life. De meesten mensen doen zich stoerder en beter voor dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Als je het belachelijk vind, prima je eigen mening, en ja die mag je uiten, maar moet dat dan meteen zo bot en zwaar negatief? Vind dat persoonlijk erg zielig als je zo doet... getuigt toch van onvolwassenheid. Sommige weten het misschien niet wat het is om in het nauw te zitten en je geen kant op kan.

Het is niet zo dat je alleen 112 mag bellen als je op sterven na dood bent hoor. Kijk als je gaat bellen voor een griepje,hoofdpijntje etc. ja dat is niet de bedoeling maar als je iets ernstigers hebt en je kan even niet anders tsja dan moet je wat hé.

dit valt toch ook onder catagorie griepje blaasontstekeing etc... het is met antibioatica op te lossen.

ik snap dan ook niet als je begeleid woont dat je in het geval van jouw vriendin geen begeleider kan bereiken??????
wat heeft het hele begeleid wonen voor zin dan???!?!?!?!?!

en voor ts ja ik ben bot maar ik snap niet dat je alles zo slecht voor elkaar kan hebben... nu weer met je antibiotica...

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:32

@ Nelis, begleid wonen, overdag is de leiding er, er is een wekelijks gesprek hoe het met de finanieen en op het werk gaat. s,Avonds is de leiding er niet. Je hebt allerlei vormen van begleid wonen, je hebt 24- uurs, alleen overdag leiding, en s,avonds niet. En je hebt begleid wonen dat er 2 keer in de week bijvoorbeeld iemand langs komt.
Een gevorde blaas en nier ontsteking kan heel erg pijnlijk zijn en als je te lang waht word het steeds erger, een griepje gaat wel weer over hé...

En als je geen geld hebt en jeverzekreing is niet geregeld ja dan kun je daar weinig aan doen hé! Pfff vind je reatie echt absurd eigenlijk in ieder geval de manier HOE je het brengt.

Als ik geen verzekering had kon ik ook geen medicijnen halen hoor, want mijn astma disussen kosten €80 per stuk, 60 inhalaties dus alsje dat zelf moet betalen elke keer word het knap lastig hé!! Niet iedereen is zo perfet als jou, helaas... Vork

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 09:49

ik heb het niet over perfectie.... zucht...

ik heb het er over dat je bepaalde dingen gewoon goed geregeld dient te hebben....

als je geen geld ontvangt van instantie of werkgever dan ga je daar achteraan! geen verzekering als de sodemieter regelen!

maar voorlopig is het bij elk ding maar maar en nog is maar.

jeugd van tegenwoordig laat het altijd maar afhangen op een ander etc etc ..
terwijl jezelf gewoon dingen geregeld moet hebben. dan kom je niet in dit soort situaties.

en daarbij is het van de gekke dat er niemand s'avonds te bereiken is op zon begeleide groep.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:12

Ze belt toch vaak zat naar de verzekering etc. En ja dat die leiding niet bereikbaar is kan zij ook weinig aandoen. En de jeugd van tegenwoordig? Je bent zelf ook nog niet zo heel oud hoor...

Naja lekker belangrijk allemaal...

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:14

ik ben het helemaal met Nelis eens Ja
hoe kan je nu in hemelsnaam onverzekerd rondlopen Verward
dat is toch het eerste wat je goed geregelt moet hebben!!!!

en je kan 112 bellen ,maar wat heeft ze eraan? als je geen merdicijnen kan betalen omdat daar geen verz voor is en geen geld.
helaas word je dan niet geholpen ,dat heeft ze ervaren.

en als je begeleid woont,is er altijd een noodnr van 1 van de begeleiders Knipoog en deze is altijd te bereiken.
en nergens kunnen bellen,geen beltegoed hebben,is gewoon je zaakjes erg slecht op orde hebben.
ik denk eerder dat ze 24 uur begeleid wonen nodig heeft Sigaar
mischien kan ze daar achter heen,en ook zijn er geen ouders?

ik vind het erg rot voor TS maar nu is ze bij een arts geweest en nog moet ze wachten op medicijnen,als ze echt dood en dood ziek is zal er heus wel voor haar gezorgt worden.
ze moet gewoon bij de leiding aankloppen en kijken of geen voorschot/lening willen geven
want in mijn ogen hebben ook hun daar schuld aan ,hun moeten kijken of de mensen die in dat huis wonen alles netjes geregelt hebben.

iig beterschap Ach gut

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:23

mirgino snapt mijn punt.

het is een opeenstapeling van slecht georganiseerde zaken

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 10:47

Gaat wel lekker hier zeg Nagelbijten / Gniffelen

Napie schreef:
Als je nog kan Bokken dan ben je geen patient voor 112. Wat denk je dat een ambulanceritje kost. Toch al zo'n 800 euro. En jij houd een ambulance bezet terwijl misschien iemand anders hem wel nodig heb.
Gewoon naar de huisartsenpost. De pijn zal wel wat meevallen als je nog kan bokken.

En jij denkt dat er maar 1 ambulance rijdt per nacht Nagelbijten / Gniffelen En de kosten hangen af van urgentie, melding EN of dat de patient vervoerd wordt of niet. Werk zelf nu 10 jaar bij de ambulancedienst en als je weet wat voor meldingen wij binnen krijgen op de meldkamer (dat overigens GEEN callcenter is wat een paar pagina's terug gedacht werd), dan zullen wij je echt niet afschepen met dit nr. mag je niet bellen. Ook zij vragen je door en aan de hand daarvan sturen zij een ambulance of vragen je contact op te nemen met een dienstdoende huisarts. Het zijn tenslotte zeer opgeleide mensen (Verpleegkundige A / HBO-V (BIG-geregistreerd) )die daar zitten.

Maar even terug komen op dit topic: zelf had ik dit niet geplaatst op bokt maar gewoon contact opgenomen met een dienstdoende arts (je voelt zelf gauw genoeg aan of dat je met die pijn de nacht door kunt komen of niet). Dan was je nu veel wijzer geweest dan alle uiteenlopende reacties te krijgen waar je eigenlijk weinig mee opgeschoten bent. Sterkte!

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 11:50

Ok, voor bepaalde mensen: Jullie zouden nog geen 1 dag in mijn schoenen kunnen staan. Ik heb borderline, maar dat is NIET de reden dat ik op begeleid wonen woon. Ik was niet verzekerd, omdat mijn vader pas 2 weken NADAT hij de verzekering op had gezegt dit aan mij meldde. Ik heb 2 weken geleden (onderhand bijna 3) al een nieuwe aangevraagd, maar het is NIET mijn schuld dat ik daar nog niks van binnen heb gehad. Ik heb donderdag een paar keer gebelt en uiteindelijk een polisnummer gekregen zoals ik hier ook heb neergezet. En mijn uitkering ben ik ook al vanaf donderdag mee bezig om het te regelen zoals ik OOK al hier heb neergezet. Het is niet voor iedereen vanzelfsprekend dat alles goed geregeld is. En waar haal je het lef vandaan om te zeggen dat 24uurs begeleiding misschien wel wat voor mij is? Jij kent mij niet, jij weet niet in hoeverre ik zelfstandig kan functioneren! Als dat beter voor mij was, dan zat ik daar wel. Ik ben hier geplaatst toen ik nog OTS had, en daarvoor heb ik 1½ jaar in een crisisopvang gewoont waar ik bijna niks mocht. Denk je dat het leuk is om dan nog langer zonder vrijheid te leven? NEE.
Hier komt een paar uur per week leiding, en er is een noodnummer. Maar zonder beltegoed is het lastig om die te bellen of om een arts te bellen. En waarom is het mijn schuld dat mijn geld niet is overgemaakt? Ik heb netjes mijn RMF opgestuurt, maar voor de 3e keer achter elkaar zeggen zij van niet. Ik zou vrijdag teruggebelt worden door mijn consulent, is zeker ook mijn schuld dat zij mij niet heeft gebelt? En het is zeker ook mijn eigen schuld dat mijn vader mij financieel 0,0% steunt. Terwijl ik 19 ben. Dus schuif het allemaal weer op de jeugd van tegenwoordig, jij hebt geen flauw benul van hoe ik in elkaar zit. Ik zit me elke keer in te houden om niet grof te worden hier, maar netjes zeggen dat het niet zo bot hoeft. En dat zit niet in mijn karakter, rustig blijven. Voor de narcisten hier, reageer dan niet! Voel je je nou echt beter door andere mensen af te gaan zeiken? Ik zit niet voor niks op BW, en die borderline komt ook zeker niet uit de lucht vallen bij mij. Beetje begrip is toch wel normaal in dit land?

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 11:59

je hebt het tegen mij,neem ik aan?

ik heb daar geen lef voor nodig,en ik ken jou idd niet,juist daarom kan ik een objectief antwoord neer zetten naar aanleiding van wat er geschreven staat Knipoog

er staat ook duidelijk ; ik denk......

er staat niet ; ik vind of ,ze moet!

jij voelt je gelijk aangevallen,maar dat is jouw probleem ,ik bedoel dat niet aanvallend

ik lees jouw verhaal en daar geef ik een mening over, en als je daar niet tegen kan had je geen topic op Bokt moeten openen.

nogmaals sterkte Ach gut

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 12:03

Dat van de 24uurs had ik inderdaad tegen jou, de rest tegen de mensen die bot doen ze weten zelf. Hoe sommigen alles neerzetten dan IS het aanvallend!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 12:34

Ik geef je groot gelijk dat je 112 heb gebeld.
Ik weet hoe ik me voel als ik blaasontsteking heb en dan kan ik binnen een paar uur niet meer functioneren, het is altijd heel heftig, ook beaamd door artsen.
112 is misschien niet het meest standaard, maar als je in paniek bent en niks anders weet is dat de beste oplossing.

Ik heb een paar maanden terug ook 112 gebeld voor een meisje die van mijn pony gekukeld was en even buiten westen was geweest. Ookal leek het bij aankomst van de ambu al beter te gaan ze hebben haar evengoed meegenomen, uiteindelijk had ze alleen een lichte hersenschudding, maar geen rekening hoor!!

Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat je snel met de AB kan beginnen, ik redt het niet eens een nacht zonder.
Loop er alsjeblieft niet te lang mee door, is niet echt gezond.

Sterkte.

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 12:48

*Jeej*
Mijn uitkering word morgen overgemaakt, dus die zal ik woensdag hebben. Ik heb €30 van mijn vader kunnen lenen, dus als dat genoeg is voor de AB kan ik dat halen. Ik heb de verzekering gebelt en daar zeiden ze dat ik eigenlijk mijn medicijnen zo mee had moeten krijgen, maar ze gaan het even checken en dan word ik teruggebelt
Ik heb ook de apotheek gebelt om te vragen hoeveel de AB kost, maar deze mevrouw kon mij niet helpen. Ik moet na 2 uur terugbellen, dan is de mevrouw die mij vrijdag had geholpen weer aanwezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 13:19

Gelukkig maar Sylke dat je het nu voor elkaar hebt, ik vind dat je het goed heb geregeld.
Gelukkig kan je nu medicijnen gaan halen!
Ik heb jaren geleden zelf ook nierbekken ontsteking gehad, en dat deed idd verrekte pijn,
je weet niet wat je overkomt.

faye schreef:
Bellen bij een ongeluk vind ik toch wel wat anders. 112 is er gewoon niet voor bedoeld om een arts te bellen terwijl je geen beltegoed hebt. Of je moet echt heel heel ernstig ziek zijn.

Volgens mij stelde ik jou de vraag gister ook al maar ben jij dokter dat je dit zo zeker weet? Sigaar

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:20

Op de alarmcentrale hebben ze liever dat je een keer te vaak belt dan een keer te weinig Knipoog

Ik weet hoe ellendig je je kan voelen als je echt extreme pijn hebt, dan raak je toch lichtelijk in paniek (en helemaal als er niemand in de buurt is die je vertrouwd of je kan helpen!)

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:28

nelis schreef:
Sylke schreef:
Ik had geen beltegoed omdat mijn geld (weer) te laat is overgemaakt, had het de 26e moeten hebben. Ik heb 112 gebelt, en werd doorverbonden met Zwolle in plaats van Zaandam. Die man die deed heel bot, en zei dat ik de huisarts moest bellen. Ik vertel dat ik dus geen beltegoed heb en dat was dan maar mijn eigen probleem. En ben vandaag de hele dag bezig geweest om mijn verzekering te regelen die ik al een tijdje geleden aangevraagd heb, en heb uiteindelijk een polisnummer los weten te peuteren. Vervolgens kon ik met de huistelefoon (begeleid wonen, ik had geluk dat er vandaag leiding was!) een dokter bellen. Bij de huisartsenpost zeiden ze dat ik te ver woonde, en kon ik een ander nummer bellen. Daar kon ik wel langskomen, maar zou ik gelijk contant moeten betalen wat dus ook niet lukte. Toen de sociale dienst gebelt, en mijn geld was dus nog niet overgemaakt. Ze zeiden dat ik mijn RMF niet had ingestuurt. Mijn geld was afgelopen maand te laat, dus heb die ook niet op tijd op kunnen sturen omdat ik hem pas veel te laat binnen had maar had hem wel op de post gedaan. Moest ik langskomen, op internet stond tot 19.00 op donderdag. Kwam ik daar om 5uur, was de balie waar ik moest zijn al dicht dus moet morgen weer daarheen, ookal heb ik gezegt dat ik ziek ben. Nu heb ik eindelijk een dokter gevonden, en ik moet morgen ochtendurine langsbrengen maar heb geen idee waar ik het in moet doen. Maar ik ben blij dat ik in ieder geval ergens terecht kan. Ik heb er nu wat minder last van dan toen ik dit topic plaatste, toen zat ik echt al een paar uur gewoon te huilen van de pijn.

ik snap echt niet hoe je het in je hoofd haalt om met iets als dit 112 te bellen....

ik snap best dat dat die man bot doet. 112 is voor levensbedreigende dingen niet voor dit soort gezeur.

ik snap zo ie zo niet waarom je niet gewoon naar een huisartsen post gaat.

Ten eerste: Weet jíj wat zíj voelt??? NEE

Ten tweede: Een nierbekkenontsteking is niet 1,2,3 dodelijk, maar als je het verwaarloost wel degelijk -> je nieren stoppen namelijk simpelweg met werken!!!

Ten derde: Een nierbekkenontsteking doet vreselijk veel pijn

En ten vierde: 112 wil liever dat je voor een keer te vaak belt, omdat je vergaat van de pijn, dan dat je die ene keer denkt laat maar zitten, want ze vinden vast dat ik zeur en vervolgens dood gaat!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 14:28

Ik vind dat Sylke het goed geregeld heeft zo.
Ze is pas 19 hè, misschien moeten jullie dat niet vergeten.
Niet iedereen kan op zijn/ haar 19e alles zelf regelen, of de ''zaakjes'' goed op orde hebben, dat is al helemaal lastig als je kampt met een beperking.
Nu heeft de TS naar mijn mening er alles aangedaan om het voor elkaar te krijgen, dit is haar dan ook gelukt.
Je lot ligt niet altijd in je eigen handen, soms ben je gewoon afhankelijk van instanties, zoals de TS.
Ik vind dus dat er wel heel bot en kort door de bocht wordt gereageerd. Wat betreft 112 bellen, heb ik al gereageerd.
Nog steeds ben ik van mening dat ze op dat moment voor haar gevoel juist gehandeld heeft.

@ TS: Gelukkig dat je het geregeld hebt, hopelijk voel je je gauw weer beter. Hoop wel dat je hier een les uit getrokken hebt, probeer altijd wat geld achter de hand te houden, voor onvoorziene omstandigheden, zoals deze.