Drugs + antibiotica

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Casarell

Re: Drugs + antibiotica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:04

Of juist wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misschien krijg je wel een megatrip als je alles door elkaar gebruikt!!!
Ik bedoel, je denkt toch niet als volwassen na, dus waarom niet alles tegelijk..??
Zou er ook gelijk andere middels bij in nemen, hoe meer hoe beter!!

(wedden dat je jezelf voor je kop slaat als het dan toch fout bleek te gaan!!)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:12

Jongens laten we even lekker de TS gaan veroordelen met zn allen! Lekker allemaal roepen hoe slecht en dom en wat een meeloper ze is, maakt niet uit dat we haar niet kennen, wij weten het allemaal heel goed en zijn allemaal heilig!!

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:18

dwaallicht schreef:
Jongens laten we even lekker de TS gaan veroordelen met zn allen! Lekker allemaal roepen hoe slecht en dom en wat een meeloper ze is, maakt niet uit dat we haar niet kennen, wij weten het allemaal heel goed en zijn allemaal heilig!!

Pas op, er valt slijm uit je mond!

Het ís toch ook gewoon stom? Ik heb er ervaring mee en ik ben er absoluut niet trots op. Ik was ook heel wat jonger. Maar een volwassen meid van in de 20?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:19

Qimm schreef:
Ja joh, gewoon doen, als het misgaat merk je het vanzelf

idd!
feesten kan je ook zonder drugs, en anders is er iets mis met je
doe wat je niet laten kunt, en je komt er zelf wel achter.

beetje naief om zo een topic te openen.

en ik MAG EN KAN zeggen dat ik drugs verschrikkelijk idioot en dom vind.
heb zelf nog nooit of te nimmer een joint, sigaret, sigaar e.d aangeraakt én ik drink ook niet.
heb er een gloeiende hekel aan.

ik ben wie ik ben, en feesten kan IK zonder al die troep Lachen

en dan heb k het niet over n wijntje bij het avondeten Knipoog (ook dat doe ik tevens niet Lachen ) of een champagne bij nieuwjaar.
maar de echte zuuplappen zoals wij dat in't noord'n noemen.

ts : zie je profiel net, je ziet eruit als een hartstikke leuke meid, hou dat zo en blijf alsjeblieft van drugs af, en ben jezelf en feest zoals jezelf, zonder al die hulpmiddelen Lachen

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:27

Drugs gaat sowieso niet samen met iets anders. Niet met alcohol ook niet met antibiotica.
Werkt je antibiotica eigenlijk nog wel als je het gebruikt?
En ik zou als je ziek bent / blaasontsteking sowieso ff je lichaam de tijd geven om over de ontsteking heen te komen.
Je wilt toch niet je lichaam beschadigen .. ja dat doe je sowieso al met drugs maar toch niet als je al herstellende bent van iets anders.
Wacht gewoon ff totdat je lichaam weer ''gezond'' is en dan kan je er ook beter tegen.
Het kan echt de verkeerde kant opgaan als je een bad trip krijgt!! en dan ben je pas echt zielig.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:31

Maris89 schreef:
dwaallicht schreef:

Pas op, er valt slijm uit je mond!

Het ís toch ook gewoon stom? Ik heb er ervaring mee en ik ben er absoluut niet trots op. Ik was ook heel wat jonger. Maar een volwassen meid van in de 20?

Snap jij iets van sarcasme?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:46

Reem schreef:
Ik ga naar een meerdere feesten per jaar en vaker dan 1 misschien 2 keer per jaar neem ik een beetje drugs.

Kan je dan niet tot het volgende feest wachten? Ik snap dat je je er op verheugd hebt, maar mdma + antibiotica + alcohol = een hele slechte combinatie. Afhankelijk van de hoeveelheden en de tijd kan dat best een enkeltje ziekenhuis opleveren.

Zo moeilijk is het toch niet om een keer niet te gebruiken? Als daar nu al zo veel moeite mee hebt zou ik er helemaal me stoppen, voordat je verslaafd raakt.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:51