Pfeiffer..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Re: Pfeiffer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:51

heb 2 jaar terug ook pfeiffer gehad, niet goed uitgeziekt, met andere woorden, toen ik 40 graden koorts had ben ik 2 dagen thuis geweest en daarna gewoon doorgewerkt tot ik er letterlijk bij neer viel, en dat was een erg domme actie. Nu twee jaar later kan ik nog bijna niks, en als ik me daar niks van aantrek word ik heel erg benauwd, ga heel erg "piepen" en val soms flauw, dus doe asjeblief rustig aan, als je meer vragen heb kan je me altijd bp en

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 19:14

Hannanas schreef:
Pam schreef:
Een soort dr house Clown Zo legde mn vader t uit.

Die kijkt of alles inwendig in orde is, een heeeel uitgebreid onderzoek.

Hannanas ik zou niet weten waar. Mn huisarts heeft 2 jaar volgehouden dat er niets aan de hand was dus om geen gezichtsverlies te lijden zal die er wel geen spoed achter zetten. Ach nog 2 weekjes..

ahja nouja je kan ook zelf bellen!
Hhaha nouja heeeeeeel uitgebreid??
vanbinnen idd door middel van een plasje, hartfilmpje, uitgebreid

House is wel uitgebreid Clown
Ben nog nooit geweest.

Bij ons ziekenhuis werken ze niet mee, ik moest naar de dermatoloog voor mn moedervlekken en dat duurde ook 2 maanden, dus ik bellen, dan zeiden ze ja sorry iedereen heeft een doorverwijzing, wacht maar lekker.

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 19:22

Voor de gene die hier ook pfeiffer hebben.
Wat doen jullie eigelijk allemaal op 1 dag.
Gaan jullie nog naar school? Werk zo ja hoeveel uur? Naar de paarden? Rijden jullie nog intensief? Hoeveel op een dag slapen jullie?

Hier ben ik wel benieuwd naar ik kreeg afgelopen vrijdag tehoren dat ik pfeiffer heb en sins dien gaat het alleen maar slechter en slechter.
En als ik nu naar me eigen kijk ik kan bijna niks meer...
Dit is wat ik nu nog doe op een gemiddelde dag..

Ik werkte eerst 5 dagen van 7 t/m 12 Nu werk ik nog maar 3 dagen van half 8 t/m 12 soms kan ik niet eens meer werken
En ik ga 4x in de week naar de paarden rij mits 2x in de week meer kan ik niet meer aan, en moet hier denk ook mee gaan mindere Verdrietig
En wat ik de rest van de dag doe? lig alleen maar in bed, en ben te moe om naar benede telopen buiten adem als ik de trap op en af moet.
En voel me echt zo futtloos Verdrietig

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 19:25

Ik werk van 8/9 tot 2, op een mindere dag tot 12.
Dan ga ik naar huis, eten, daarna op bed liggen. Ik heb 2 keer in de week autorijles en op de dinsdag school van 6 tot 8.
Mn vriend klaagt dat ie me te weinig ziet maar binnekort ga ik gewoon een paar keer in de week om 2 uur naar zijn huis, en dan even rusten tot hij thuis komt om half 6.

Niet echt veel eigenl;ijkl..

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 20:53

Hmm oke,
Dus ik ben niet de enigste die zo wijnig kan. Clown
Maar Pam Geen paarden?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-07 07:12

Nee Lachen al heeel lang niet meer

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 07:56

Ik heb een paar maanden geleden ook Pfeiffer gehad. Het begon met keelpijn, steeds erger, mijn klieren begonnen op te zetten en het werd dus een keelontsteking. Twee weken daarmee op bed gelegen, naar de dokter geweest, ik kreeg antibiotica mee terwijl hij dat anders nooit meteen zou doen. Ook maar bloed laten prikken, en ja hoor, ik had Pfeiffer. Ik heb er ongeveer 2 maanden last van gehad, maar ik heb het idee dat ik er nu weer last van heb. Nagelbijten / Gniffelen

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 09:55

Hmm niet zo best ik lees wel vaker in dit topic mensen die der net van af zijn maar eigelijk altijd er nog iets van over gehouden hebben of nog steeds dat ze sneller moe zijn als voor dat ze pfeiffer kregen..
Hoop dat ik der snel van af ben want begin het aardig zat te worden...

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 18:07

Eergisteren sliep ik om 10 uur, belt mn zusje me om half 12 wakker, en vervolgens gaat ze om 1 uur luid zitten bellen. Heb van 4 tot 7 kunnen slapen.
Ben nog steeds brak.
Snot verkouden, hoofdpijn vanaf mn neus tot de rest, en moe..

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 10:21

Was gisterren naar de huisarts, heb een bijholteontsteking.
Maar het is ook een kluns eersteklas. Vraagt ie, ben je al naar de internist geweest? Nee 8 oktober pas. Oh. Maar ik denk toch wel dat je pfeiffer hebt, dat je toch wel gelijk had en nu nog last hebt.

Ben dus meerdere malen in 2 jaar tijd geweest, heeft hij geweigerd te testen omdat het geen pfeiffer kon zijn en nu ineens wel???
Volgens mn vader stond er gisterenochtend een artikel in de krant over foutieve diagnoses van pfeiffer, door de dokters, die uiteindelijk uitliepen in me, en krabbelde hij daarom terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 10:31

In welke krant stond dat als ik vragen mag?

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 10:39

Ik had het verkeerd begrepen, heb net zelf de krant er bij gepakt.
Er stond een stukje in over dat veel jongeren last hadden van me/cvs, en dat t niet altijd kwam door de (te drukke) levenstijl van jongeren. En dat artsen, ouders etc. alerter moesten wezen op de symptomen. Stond in de volkskrant