deschels schreef:Ben al blij dat hij heeft gezegd dat het geen kanker is
O hebben ze dat al kunnen zeggen? Nou gelukkig maar ik dacht echt dat 3 en 4 kanker was....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deschels schreef:Ben al blij dat hij heeft gezegd dat het geen kanker is
faye schreef:Nee hoor, ik had ook drie b en dat was ook geen kanker. Dus TS in ieder geval gefelcititeerd hoor, weer een zorg minder!
deschels schreef:Vanmorgen in het ziekenhuis geweest, ze hebben een heel stuk weefsel wat slecht was weggesneden.
De arts kon in ieder geval zeggen dat het geen kanker was (zou het er nog een paar jaar zitten dan kon het wel kanker worden)
over 2 weken word ik gebeld voor de definitieve uitslag en over 3 mnd heb ik weer opnieuw een uitstijkje
Het onderzoek zelf was niet prettig maar voel mijn eigen nu goed.
Marloes_R schreef:Deschels, hoe gaat het nu met je?
Ik heb vorige week ook een uitstrijkje gehad. Vrijdagmiddag heb ik gehoord dat ik PAP 4 heb..
Ik ben er behoorlijk van geschrokken, het zit ook de hele dag in mijn hoofd.
Aankomende donderdag gaat de gyn bij mij een stuk weefsel eruit halen. Ik zie er van een kant best tegenop, maar van de andere kant zal ik blij zijn als het eruit is.
Marloes_R schreef:Deschels, hoe gaat het nu met je?
Ik heb vorige week ook een uitstrijkje gehad. Vrijdagmiddag heb ik gehoord dat ik PAP 4 heb..
Ik ben er behoorlijk van geschrokken, het zit ook de hele dag in mijn hoofd.
Aankomende donderdag gaat de gyn bij mij een stuk weefsel eruit halen. Ik zie er van een kant best tegenop, maar van de andere kant zal ik blij zijn als het eruit is.