Terwijl ik dit schrijf heb ik al 5 keer zitten gapen (en dat terwijl ik net fris gedouched ben, een raam open heb staan, gegeten heb en toch al actief ben geweest)

Mijn vader is trouwens een apart geval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
angel_moby schreef:volgens mijn ''nieuwen'' dokter ben ik moe omdat ik te veel zou doen en hoofdpijn omdat me nek vast zit ofso. als het niet over gaat moet ik weer trug komen.
angel_moby schreef:volgens mijn ''nieuwen'' dokter ben ik moe omdat ik te veel zou doen en hoofdpijn omdat me nek vast zit ofso. als het niet over gaat moet ik weer trug komen.
wendjuh schreef:Ik heb daar ook last van, ben echt heel erg moe, dat ik gewoon ooit geen puf meer heb om iets te doen, en dan ga ik ok tijd naar bed, en sochtends zie ik zo tegen de dag op geen zin, en moe, en dan kan ik alleen maar denken aan de avond dat ik weer kan gaan slapen, de dagen duren ooit zo lang voor mij, ik weet niet wat ik heb, maar voelt gewoon niet prettig en lijkt me niet gezond, maar My_Lady sterkte ermee!
e_horse schreef:Schoot mij ineens te binnen gister; zou het ook overprikkeling kunnen zijn? Volgens het boek van Aaron ben ik een zogenaamde HSP (hoog sensitief persoon).. ? Heeft iemand daar weleens van gehoord?
Morris schreef:Nee, dat boek ken ik niet. Staat er ook iets van op internet?
o0marije0o schreef:Ik ben vanaf de 3e klas bijna onafgebroken élke dag moe geweest. Hoe dit kwam? Geen idee. Ik heb een lange tijd erg slecht in mn vel gezeten. Maar of dat een oorzaak van de vermoeidheid was?
De vermoeidheid was bij mij soms zo erg dat ik gruwelijke pijn achter mn ogen kreeg. Extreem misselijk werd, moest braken ervan. Zo beroerd werd ik van de moeheid.
At altijd gezond. Heb tijden extra vitamines geslikt, ook bruistablet kuurtjes. Hielp allemaal geen steek. Bleef elke dag moe.
Heb sinds ik examen gedaan heb geen last meer gehad van extreme vermoeidheid *afkloppen*.
Ik heb ruim 4 jaar met extreme moeheid rond gelopen. De HA zei dat moeheid een veel voorkomde "vage"klacht is waar hij neits mee kon. Alleen een bloedtest, maar de kans dat daar iets uit zou komen was volgens hem klein. Dus die heb ik nooit gedaan ( ben er ontzettend bang voor).