Mijn moeheid uit zich dus vooral wanneer ik niet bezig ben. College volgen is dus echt vervelend. Ongeacht het tijdstip weet ik gewoon zeker dat ik na 10 minuten begin te suffen en ook echt knikkebol en mijn ogen dichtvallen. Het maakt niet uit of ik dan wel of niet goed heb geslapen, het gebeurt gewoon. Leren voor tentamens is dus ook erg moelijk. Zelfs als ik net ben opgestaan en 10minuten in een boek heb gelezen, val ik in slaap. Tijdenlang heb ik een middagdip gehad en moest ik een middagdutje doen. Vroeger heb ik bloedarmoede gehad, dus ik probeer nog steeds (zeker in een moe-periode) voldoende ijzer tot me te nemen. Ik kan me trouwens ook goed vinden in het vermoeid zijn door denken. Ik ben zelf een plannertje. Woon op mezelf (ben 22) en regel mijn hele dag en de week vooruit (paard, vrienden, school e.d.) Denk denk denk de hele dag door. Als ik dit nu doe, ga ik dat dadelijk doen en ik moet dat nog leren en wat eet ik straks
Terwijl ik dit schrijf heb ik al 5 keer zitten gapen (en dat terwijl ik net fris gedouched ben, een raam open heb staan, gegeten heb en toch al actief ben geweest)
zucht...Mijn vader is trouwens een apart geval
Denk dat ik veel van hem heb ook. Hij is de hele dag actief bezig buiten, slaapt 7-8 uur maar meestal wel slecht (ze hebben zelfs Tempur om beter te liggen (ik heb trouwens de reismatrassen om te testen
)). Pap kan dus gewoon midden in een gesprek ofzo in slaap vallen. Vooral savonds, maar ook overdag en als hij niet al moe was. Bij hem zijn ook al veel onderzoeken gedaan naar zijn slaapgedrag. Hoop dat ik het niet georven heb
)