Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindim schreef:Waarom wil iedereen toch krullen, het is totaal niet praktisch!
Ik heb krullen van nature en vind het een ramp. Pas sinds een jaar of twee zijn er producten voor mijn haar te koop, kun je na gaan hoe het er voor er uit zag. Krullend haar is altijd wel iets pluizig en is ook nooit zo glad als steil haar.
Ik zou geen permanent laten zetten, je ziet het namelijk erg goed als iemand permanent heeft. Ik heb nog geen permanent gezien die echt natuurlijk lijkt.
Dit is mijn haar, ik weet het, ik moet weer naar de kapper,
nicci88 schreef:dat kan de kapper je het beste vertellen. als je een goede kapper hebt bekijkt die eerst je hele haar. en dan beslist die wat het beste is.
bij mij zag je na een jaar nog steeds wat krullen zitten.
maar ligt eraan hoe het geknipt word (met lagen blijgt het mooier zitten) en hoe zwaar je haar is. met zwaar haar zakt het eerder uit.
sexy_back schreef:hier wat foto's van mn permanent kun je het effect van het uitzakken een beetje zien...
moi met stijl haar!!
net klaar met de krullen:
en nu vandaag na dik een half jaar:
Citaat:• Gekruld haar gladmaken
• Probleemgebieden in het haar gladmaken (vleugels, etc.)
• Weave permanent (gepermanent haar vermengd met stijl haar)
• Wortel permanent (geeft uitsluitend een lift aan de wortel)
• Gestapelde permanent (geschikt voor haar van één lengte)
• Spiraal permanent
• Volume permanent
• Plaatselijk permanent
tinka_maris schreef:Okay, ik blijf wel lekker doorposten, maar ik heb m'n moeder bijna zover tot permanent krullen.... Maar is het ook mogelijk om alleen m'n haar onderin(dus niet op de hoofdhuid) te krullen? Of is dat niet mogelijk?
Medousa: Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat, ik denk dat krullen jou heel leuk zullen staan.
Ik ga even een foto van mij met stijl haar op zoeken