Smurfie schreef:Waarom praat je elke keer over reiki? Heb je soms een reiki tic? want ik zie geen enkele post ergens anders over gaan en ik praat echt niet alleen over Reiki.
REIKI GENEEST NIET ALLES! en dat mogen we ook niet zeggen als reiki ingewijde. en zulke uitspraken heb ik ook niet gemaakt. misschien dat je die conclusies zelf inbeeld.
Omdat ik betreft Reiki een beetje weet waar ik het over heb, omdat ik daar wat ervaring mee heb. Ik ga niet over dinken spreken waar ik niks van weet.
Reiki geneest niet alles, nee, en dat zeg ik ook al 10 keer, maar daar lees je voor het gemak maar overheen.
je hebt echter wél gezegt dat (zucht, nogmaals)
Smurfie schreef:Jawel hoor in alle gevallen. Dat hoeft niet bij jou gebeurt te zijn. Bijvoorbeeld kanker dat in de famile zit.. kan in de genen worden door gegeven door de voorouders die misschien de oorloghebben meegemaakt of iets dergelijks noem maar een voorbeeld.
Alles op de geest terug te leiden is. Noem het dan reiki, noem het natuurgeneeswijze, noem het back, het kan me niet schelen hoe je het noemt, het is gewoon onzin, en dat probeer ik je duidelijk te maken, dat je met die ene quote heel veel mensen pijn kan doen, en er heel erg veel naast zit